Dýdý Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 V inzerátech se už objevují auta s nájezdem 500000 km.Zajímalo by mě jestli má cenu takové auto vůbec kupovat i když bude cena do 30000Kč. Nebo jestli na klubu někdo takový nájezd s tímhle motorem má.Je mi jasný,že je spousta aut stočenejch a tak to třeba není ve skutečnosti tak neobvyklý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 A co od toho čekáš? Aut s tímhle motorem - RHY, RHZ, RHS je mechanicky jedno a to samé - už bylo na klubu více, namátkou pamatuju exBumlův taxík, který měl přes 600, Dušanův Evasion má aktuálně něco kolem těch 500, P607Olda měl ve flotile taky pár kousků s vyššími nájezdy. Moje ex 406 bude mít aktuálně taky asi zrovna tak 500. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 Záleží, jak se k tomu člověk choval, to může být motor v háji i po 100 tkm. Tenhle motor při dobré péči vydrží až moc ... sám mám zatím jen 400 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dýdý Odesláno 21. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2017 oddie čekám jestli někdo napíše,že je to v pohodě.Nebo pustil do motoru 20000 za servis.Fakt nejsem motorář.Nedovedu odhadnout co se všechno s těma kilometrama sype. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 Do motoru samotného ne, ale na to všechno okolo něj ti dvacka nemusí stačit. To, že to má někdo v pohodě neznamená, že to ty ve stejném stavu koupíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 (upraveno) Kolegova 407 sedan byla ročník 2004 a měla najeto přes 350tis. Postupně dost peněz stál podvozek, ale přímo na motoru se nedělo nic - origo vstřiky, turbo, egr. Co ho později zlobilo byl FAP, který byl pravděpodobně špatně vyřazen. Výměny oleje realizoval po cca 15tis.km včetně všech filtrů. Ještě je nutno dodat, že každý den celkem najel do zaměstnání 70km. Auta se zbavil v roce 2016. Postupně měl dojem, že se mu to začíná sypat. Mimochodem, odprodal ho do AAA kde bral jiné auto. Upraveno 21. únor 2017 uživatelem Honza z Nera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 v našich podmínkách do takového auta v žádném případě nejít, možná jeden-dva ze sta u nás dává autu odpovídající servis jako třeba ve švajcu, holandsku, ale dělej, jak uznáš za vhodné já dotaz nějak nechápu, připadá mi jako koupit 20 let starou televizi, nebo tak něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dýdý Odesláno 21. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2017 Co je to odpovídající servis?Vyučení kuchaři ve značkovém servisu?Dodržování servisních intervalů?Mám rád starý auta a věci.Dokonce i manželku jsem si nechal.A hlavně na moje ježdění nový ani zánovní auto nechci.Bylo by mi ho totiž líto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 . . . no mám takový pocit, že heslo "odpovídající servis" v našich podmínkách znamená, že vše a ještě něco navíc si ohlídáš sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 Ja som fanúšik veľkých nájazdov. Dovolím si tvrdiť že motor v mojom Evasione kľudne vydrží ďalších 500 tis. Doteraz ide ako hodinky. Sledujem pravidelne inzerciu podobných áut občas sa tam nejaké objaví s nájazdom 800 a viac tis. Km . Pred dvoma rokmi som kúpil Ducato malo 470 tis . Dnes má skoro 700 a motor ide ako nový . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 To starý auto s prodejní cenou pár šlupek velmi pravděpodobně někdo prostě už pár let dojížděl a neřešil ani menší průsery, natož běžnou údržbu. Takže i když se mu třeba nepodařilo zničit motor, je dost pravděpodobné, že budeš muset řešit všechno okolo, pokud to nechceš dojíždět dál a hrát s tím na Černého Petra. Ale jestli chceš za 30 koupit, udělat kompletní podvozek, brzdy, koupit nové gumy, udělat rozvody atd. a pak zkoušet, jak jsou na tom vlastně dlouhodobě vstřiky, čerpadlo, turbo, dvojhmoťák, taky to samozřejmě jde, je to svým způsobem druh loterie, akorát je dobré umět si přiznat včas, když náhodou člověk začne prohrávat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dýdý Odesláno 21. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2017 Tak kdyby to bylo za 30 koupit a 30 do toho během 5let vrazit tak to ještě furt jde.Jsi vyjmenoval vlastně skoro jenom spotřebák.To jsem si přestal psát někdy v 98roce.To jsem měl éru polskejch fiatů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 Jakých 5 let? Já o žádných 5 letech nepsal. Těch 30 do toho vrazíš prakticky ihned, a pak teprv budeš hrát tu hru, jestli to vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 22. únor 2017 Sdílet Odesláno 22. únor 2017 (upraveno) Mám HRY,teď už něco kolem 266, Mám ho 5tym rokem, po spodku např.,jako brzdy kotouče atp ,kolem motoru taky hromadu věcí vstřiky turbo,BSM jednotka atd., předposlední příprava stk ,prostě koukni mi do vlákna, peněz dost jsem investoval , naposled teď přes zimu když to blbě chytalo ,nová baterka, autíčko brumlá spokojeně a kdybych nevěděl že to má tolik km,nevěřil bych Odesláno z Samsung J 5 Upraveno 22. únor 2017 uživatelem vendelinek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 22. únor 2017 Sdílet Odesláno 22. únor 2017 U nas je problem, ze vela aut je stocenych, takze toho pol miliona maju auta, ktore maju na tacho vyrazne menej. Tiez je vela ludi, ktori maju tieto auta, lebo maju hlboko do kapsy a nie preto ze su fanusikovia. Na fb su rozne skupiny kde vidis ake vylagrovane auta sa predavaju, najcastejsie s prasknutym rozvodovym remenom, lebo to nikto nemenil. A to je taka porucha, ktora auto znepojazdni. Moja byvala Xantia stocena nebola, teraz ju ma znamy a nechce sa jej za ziadnu cenu zbavit. On ju poctivo udrzuje. Uz ma takmer pol miliona a stale je to original. Menili sa zatial len zhavicky.(co sa tyka motora) V nedelu rano som tu mal pana na Xantiu, prisiel na inej Xantii, jeho bola zhnita, ale hodne, horsie pruzila, mala potrhane sedacky... Stastnu ruku s vyberom. A este doplnim, ze aj v Nemecku su ludia, ktori nemaju prachy, a jazdia na vrakoch. Viem z vlastnej skusenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 22. únor 2017 Sdílet Odesláno 22. únor 2017 před 4 hodinami, vendelinek napsal: Mám HRY,teď už něco kolem 266, Mám ho 5tym rokem, po spodku např.,jako brzdy kotouče atp ,kolem motoru taky hromadu věcí vstřiky turbo,BSM jednotka atd., předposlední příprava stk ,prostě koukni mi do vlákna, peněz dost jsem investoval , naposled teď přes zimu když to blbě chytalo ,nová baterka, autíčko brumlá spokojeně a kdybych nevěděl že to má tolik km,nevěřil bych Odesláno z Samsung J 5 Podla mna to nebude origo najazd. To turbo a vstreky by mali vydrzat viac. Na tychto motoroch sa snad nekazili... alebo sa mylim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 22. únor 2017 Sdílet Odesláno 22. únor 2017 RHY je 66KW bez fapu s siemensem ? no jinak porad plati a platilo , že motor na novych autech neni nejdrahší položka na servis / na vrakači koupis za par kaček / , jinak hodne veci vydrží kolem 200t (spojka , turbo , vstriky ) ale klidne i 300 a vice osobně se raději jako každy kouknu na auto co ma najeto méně a pak až na ty ostatní (stejně se kupuje auto podle stavu celkovém) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. únor 2017 Sdílet Odesláno 22. únor 2017 Nemusí to být Siemens, v 66kW může být jak Siemens, tak Bosch. Motor jak který, tyhle osmiventily jsou za pár kaček, protože se mechanicky nesypou, ale třeba 2,2HDI do 607, 807 za pár kaček rozhodně není... Spojka, turbo, vstřiky jsou otázkou. Na jednu stranu znám auta, co mají v půlmiliónu původní vstřiky i turbo, na druhou stranu jsou to díly, které jsem prodával i do méně jetých aut. VT čerpadla dtto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. únor 2017 Sdílet Odesláno 22. únor 2017 před 13 minutami, proreo napsal: A este doplnim, ze aj v Nemecku su ludia, ktori nemaju prachy, a jazdia na vrakoch. Viem z vlastnej skusenosti. A ve Francii, hlavně na venkově, by se ztratil i Tráboš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. únor 2017 Sdílet Odesláno 22. únor 2017 Neztratil, není fracouzskej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.