Kakamil205 Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 Čaute,sháním prosím vás schéma zapojení konektoru co je zapojen na ventylátory sahary,spoj má dole v levým rohu sahary.Shořel mi a nevím co kam na sebe patří,protože jak víme,obliba frantíků je vést pokaždý jiný kabel z konektoru Stačilo by třeba jaký číslo jde na který číslo nebo jaká barva na kterou.Děkuji za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 2.0Hdi s klimou je dosť všeobecný pojem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kakamil205 Odesláno 12. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2017 Já bych neřek,že je to široký pojem,ale jestli je možnost poradit a mam dát víc info,tak klidně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 Ako myslíš.......ja už reagovať nebudem,nech sa darí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 Zrovna ferinko2 by asi poradil. No škoda takové reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kakamil205 Odesláno 13. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2017 Ale já to nemyslel nějak ironicky nebo tak nějak,když se to píše,tak to může vyznít jinak než by se to řeklo.Já mohu poskytnout víc jen vinko nebo že je to 1999 66kW RHY hatchback. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 Hurá, už víme, že to je na RHY (66 kW), ono těch dvoulitrových HDI je fakt hodně. Od 66 až po 133 kW. Sice RHY mám, ale s tímhle neporadím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kakamil205 Odesláno 13. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2017 Já měl právě za to že do 306 byla "nejsilnější" nafta 2.0Hdi 66kW RHY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 Aha, tedka koukám, že dotaz je v kategorii 306. Většina lidí, co sem chodíme, hledáme témata přes nepřečtený obsah - neprohlížíme jednotlivé kategorie - proto nám v nadpisu nebo v popisu chybělo označení vozu. Nicméně ano, v 306 je nejsilnější HDi 66 kW, ač je to diskutabilní, TD mělo taky 66 kW (ale menší točivý moment). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kakamil205 Odesláno 13. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2017 Jasný nic se neděje.Ale co se týče Hdi je mysli mfakt jediný a stará rotačka je zas něco jinýho .... no MilanF1,kdyby ses nudil,můžeš třeba udělat schéma konektrou,je dobře přístupnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. únor 2017 Sdílet Odesláno 14. únor 2017 chod na vrakac a vyber si tu kablovacku na sahary je delena cez konektory stejne mas asi cely konektor v prdeli takze treba ucvaknut u darcu aj protikus konektoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kakamil205 Odesláno 14. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2017 Nemám čas lítat po vrakáčích a nechat si ho posílat je myslim nesmysl.To já už to mam všechno připravený na sletování,ale prostě se nemam čeho chytit.Jediný co je jasný jsou silný plusy a kostry k větrákům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. únor 2017 Sdílet Odesláno 14. únor 2017 to sa ti spieklo dokopy? alebo sa to odpalilo (oddelilo)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kakamil205 Odesláno 14. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2017 Vnitřek se totálně seškvařil do sebe,neni poznat nic a oddělil jsem to hrubou silou.A to jsem si to bral na dílnu s jinou závadou ještě že se to stalo zrovna doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom93 Odesláno 11. květen 2017 Sdílet Odesláno 11. květen 2017 Nechci zakládat nové téma,tak to píšu sem... nechtějí mi fungovat větráky na 306 HDi,tak bych si to chtěl udělat na spínač,ale potřebuju poradit,jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 11. květen 2017 Sdílet Odesláno 11. květen 2017 Si robíš srandičky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom93 Odesláno 11. květen 2017 Sdílet Odesláno 11. květen 2017 Je na tom něco k nepochopení? Myslím,že bych to tu nepsal,kdybych si dělal p*del... Ony ty větráky fungujou,ale musím mít odpojené jedno relé... Když ho zapojím zpátky,tak mi ty větráky běží nepřetržitě celou dobu... Proto jsem to chtěl předělat na manuální spínač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 11. květen 2017 Sdílet Odesláno 11. květen 2017 (upraveno) rele je ok...ci zalepene kontakty.... pripadne vadne cidlo...prerusene , + kabel....lebo , ked sa v dobrom aute odpoji , idu sahary na 2 rychlost... Upraveno 11. květen 2017 uživatelem vladosr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 11. květen 2017 Sdílet Odesláno 11. květen 2017 Tom93....v prvom príspevku si písal,že ti nefungujú,tak som sa domieval,že chceš spínať 30A prúd nejakým vypínačikom v kabíne. V druhom príspevku je to vysvetlené. Takže sa ospravedlňujem za reakciu A je to tak ako píše vladosr...buď je to relé zlepené,alebo vadné čidlo teploty a RJ chráni motor pred prípadným prehriatím zopnutím sahary. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom93 Odesláno 11. květen 2017 Sdílet Odesláno 11. květen 2017 Právěže relátka jsem kontroloval a měly by být v pořádku,ale asi rok zpátky se ventilátory vyndávaly,protože se mi seply max jednou do roka v létě v koloně(a to si pamatuju,že tenkrát neběžely nepřetržitě),tak jsem je chtěl nahradit jedním tenčím,ten nechtěl spolupracovat,tak se daly zpátky tadyty,ale protože na tom tenčím nebyly ty konektory,co jsou na těch origo,tak se musely ucvakat dráty na tom velkém kulatém konektoru... Tím pádem,jak jsme to dávali nazpátek,tak jsme ty drátky spájeli. Kontroloval jsem pak,barvy drátů seděly,spájené byly všechny... Teď se samozřejmě tluču do hlavy,proč jsem do toho vůbec drbal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.