jersii Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 zdravím. 365 stánek procházet nechce tak sory za duplikaci pokud to tu už je. máte někdo dodělávané ABS konkrétnějí u 406 sedan ? co to stojí a je to rizikový zásah do vozidla ? názory kup si nové, cenu auta ti to nezvýší atd si prosím nechte, na netu se takhle lehce radí. já nevidím smysl vyměnovat dokonale spolehlivé a zachovalé auto i když má 20roku, dneska takové auto neseženu i když si připlatím sebevíc, abs tam chci kvůli ženě ona v nouzi pumpovat určitě nebude. díky za smysluplné odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 Právě od toho je ti možnost Hledat, kde jsou příspěvky na toto téma, ve kterých je vše popsané. Chce to trpělivost nejen při čtení mnoha příspěvků, ale i při samotném předělávání. Všechno jde, ale je například třeba zásah do elektriky + mechanické časti. Nejlepší je sehnat si stejnou 406 + r.v. s ABS a použít ji na díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 (upraveno) prakticky to lze , z hlediska rozpočtu je to lepší rozchlastat..... to prostě z kapsy nedáš , stačí se podívat na cenu 1noho senzoru, uvědomit si pracnost předělávat to celý na snímací kroužky ..........pak když to sundáš ,zjistíš ,že je třeba měnit napč . kloub, že je tuhý ....řešit umístění ,snímání z ramene vzadu.. i pro ženu v tom nevidím žádný přínos ,radši jí sežeň lepší gumy ,lepší brzdy ....i ABS m svoje nevýhody Upraveno 11. únor 2017 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jersii Odesláno 11. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2017 lepší pneu dávám vždy. lepší brzy jsou mi k ničemu. když je náledí tak kolo udržím i rukou aby se netočilo. já v tom vidím jasný přínos když já dostanu drift na ledu tak pumpuju. kdyz ona dupne na brzdu a volantem točit muže jak chce stejně pojede do škarpy. no já mám v kapse dost takže kolik by to tak mohlo hodit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 není otázka kolik,ale kdo do toho půjde....já mám např . 4 homokineťáky ,takže VŠE -4 - by muselo být s kroužkama na ABS včetně nových snímačů, dál jednotka,co to vyhodnotí, propojit to s brzdama, pořešit to na zadních ramenech ... a podle mě jde o zásah do konstrukce , jak se na to bude tvářit TK....? z jiné 406 přeházet je smysluplnější ,cenu se zeptej sám na dílně, 350 až 500 na hodinu co takhle 4x4 ,to jsi nezkoušel...? tam se na ledu nebrzdí,jen sundá noha z plynu ,srovná se to samo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 No myslim ze nenajdes cloveka ktery to dodelaval. Rizikovy zasah do vozu to urcite je. kdyz uz bych se do toho poustel tak urcite poridit darce. Pak je to za cenu prace. Nejvetsi opruz bude s posilovacem a potrubim. A hlavne elektro zapojenim jednotky. Pak co na to na stk jelikoz je to udaj uvadeny v technicaku myslim. Nevim (a to by me zajimalo) jestli jerozdil i v budikach a packach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 Mě ABS kontrolovali i na blbé evidenční prohlídce, protože je zapsané v TP. Otázkou ale je, pokud tam zapsané není, jestli by ho také hledali... Myslím, že dodělat ABS a dopsat ho do techničáku je prakticky nadlidský úkol. Úřední šimel bude řehtat a řehtat. Možná bych začal dotazem na evidenci vozidel, jak je složité ABS do TP dopsat. Pak teprve řešil tu technickou realizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 Na evidenci vozidel je zbytečné se ptát, tam se s ním vůbec nebudou bavit. O zápisu něčeho se budou bavil leda když člověk přinese příslušný papír, tzn. od Peugeotu (nehrozí), nebo ze zkušebny z homologační zkoušky (dtto). Takže nějaký zápis do TP řešit nemusíme. Co do techniky, není mi jasné, proč dodělávat to mizerné ABS té generace, co 406 má, ale když už, tak leda sebrat celé jiné auto s ABS a přendavat. Plus některé trubky a všechny hadice nové. Práce tak na víkend, když si člověk dá ty dvě auta vedle sebe a jen přendavá, a má připravené vše okolo. Sbírat to po kouskách někde po smetištích znamená leda tak zaseknout se na něčem, na co se zapomnělo, co nesedí nebo co chybí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 (upraveno) no a pak, až to všechno přehodíš, tak se ti může stát, že na cestě (nebo STK, atd), narazíš na policistu, co bude fanda do pežotů a toho neoblbneš nijak, je to zásah do podstatné části vozidla s okamžitým odebráním papírů, takže když máš podle vlastních slov prostředků dost, kup si auto s ABS, to je dobrá rada pokud půjdeš tvrdohlavě za svým, ručím ti, že si na některý názor z této stránky vzpomeneš, ale je to tvoje auto a tvůj boj Upraveno 11. únor 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 Jiná slušná 406 a ABS přijde na cca 20tis, tak proč sakra něco předělávat https://www.facebook.com/groups/42087836593/permalink/10154127679691594/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 jak sa pisalo treba darcovsku 406 a na nej stejne polovicu trubiek a holendrov ukrutis pri demontazi a budes musiet robit na mieru nove co sa financii tyka je lepsie zvazit asi vymenu auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 když jsem rozebiral starej model na nd tak to neni zas tak složity ale musí se vymenit plno dilů. ma to samostatny svazek kterej stačí napojit jen na + a -. vymenit tehlice s dirama pro čidla abs. vymenit poloosy a naboje s krouzky abs. dodělat blok abs takže předelavani brzd. trubek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 (upraveno) si ještě zapomněl dodat - něco z původního zůstane 100pro v ruce ,takže nové ,líp na míru.... pak zjistíš, že je špatná třeba nábojka ,že má horší drážkování nebo ložisko už není v koncici, rozebrat a zase sestavit ( ovzdušnit ) brzdy , modlit se za holendry ,ať jdou v poho povolit , kouknout do brzd... rozsahem se to rovná veteránské renovaci a protože je to stará hajtra ,pojebe se následně něco dalšího Upraveno 13. únor 2017 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chilliluk Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 ABS u 406 podle mě nestojí za nic, byl bych radši, kdybych ho tam neměl - na sněhové břečce nebo ledu budeš brzdit očima a pojede to furt - to je moje zkušenost s ABS u dvou různých 406 (starší modely). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 14. únor 2017 Sdílet Odesláno 14. únor 2017 Jersii Lihous v teme nad tebou ma ABS a nechce ho, ty nemas ABS a chces ho, tak si prehoddte auta a je to :-))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.