Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 dodělání ABS


jersii

Recommended Posts

zdravím. 365 stánek procházet nechce tak sory za duplikaci pokud to tu už je.

máte někdo dodělávané ABS konkrétnějí u 406 sedan  ? co to stojí a je to rizikový zásah do vozidla ?

názory kup si nové, cenu auta ti to nezvýší atd si prosím nechte, na netu se takhle lehce radí.

já nevidím smysl vyměnovat dokonale spolehlivé a zachovalé auto i když má 20roku, dneska takové auto neseženu i když si připlatím sebevíc, abs tam chci kvůli ženě ona v nouzi pumpovat určitě nebude.

díky za smysluplné odpovědi. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě od toho je ti možnost Hledat, kde jsou příspěvky na toto téma, ve kterých je vše popsané. Chce to trpělivost nejen při čtení mnoha příspěvků, ale i při samotném předělávání. Všechno jde, ale je například třeba zásah do elektriky + mechanické časti. Nejlepší je sehnat si stejnou 406 + r.v. s ABS a použít ji na díly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prakticky to lze , z hlediska rozpočtu je to lepší rozchlastat..... to prostě z kapsy nedáš , stačí se podívat na cenu 1noho senzoru, uvědomit si pracnost předělávat to celý na snímací kroužky ..........pak když to sundáš ,zjistíš ,že je třeba měnit napč . kloub, že je tuhý ....řešit umístění ,snímání z ramene vzadu..

i pro ženu v tom  nevidím žádný přínos ,radši jí sežeň lepší gumy ,lepší brzdy ....i ABS m svoje nevýhody

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lepší pneu dávám vždy. lepší brzy jsou mi k ničemu. když je náledí tak kolo udržím i rukou aby se netočilo. 

já v tom vidím jasný přínos když já dostanu drift na ledu tak pumpuju. kdyz ona dupne na brzdu a volantem točit muže jak chce stejně pojede do škarpy. 

no já mám v kapse dost takže kolik by to tak mohlo hodit ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není otázka kolik,ale kdo do toho půjde....já mám např . 4 homokineťáky ,takže VŠE -4 -  by muselo být s kroužkama na ABS včetně nových snímačů, dál jednotka,co to vyhodnotí, propojit to s brzdama, pořešit to na zadních ramenech ...

a podle mě jde o zásah do konstrukce , jak se na to bude tvářit TK....? z jiné 406 přeházet je smysluplnější ,cenu se zeptej sám na dílně, 350 až 500 na hodinu

 

co takhle 4x4 ,to jsi nezkoušel...? tam se na ledu nebrzdí,jen sundá noha z plynu ,srovná se to samo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslim ze nenajdes cloveka ktery to dodelaval.

Rizikovy zasah do vozu to urcite je. kdyz uz bych se do toho poustel tak urcite poridit darce. Pak je to za cenu prace. 

Nejvetsi opruz bude s posilovacem a potrubim. A hlavne elektro zapojenim jednotky.

Pak co na to na stk jelikoz je to udaj uvadeny v technicaku myslim.

Nevim (a to by me zajimalo) jestli jerozdil i v budikach a packach.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ABS kontrolovali i na blbé evidenční prohlídce, protože je zapsané v TP. Otázkou ale je, pokud tam zapsané není, jestli by ho také hledali... Myslím, že dodělat ABS a dopsat ho do techničáku je prakticky nadlidský úkol. Úřední šimel bude řehtat a řehtat.

Možná bych začal dotazem na evidenci vozidel, jak je složité ABS do TP dopsat. Pak teprve řešil tu technickou realizaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na evidenci vozidel je zbytečné se ptát, tam se s ním vůbec nebudou bavit. O zápisu něčeho se budou bavil leda když člověk přinese příslušný papír, tzn. od Peugeotu (nehrozí), nebo ze zkušebny z homologační zkoušky (dtto). Takže nějaký zápis do TP řešit nemusíme.

Co do techniky, není mi jasné, proč dodělávat to mizerné ABS té generace, co 406 má, ale když už, tak leda sebrat celé jiné auto s ABS a přendavat. Plus některé trubky a všechny hadice nové. Práce tak na víkend, když si člověk dá ty dvě auta vedle sebe a jen přendavá, a má připravené vše okolo. Sbírat to po kouskách někde po smetištích znamená leda tak zaseknout se na něčem, na co se zapomnělo, co nesedí nebo co chybí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a pak, až to všechno přehodíš, tak se ti může stát, že na cestě (nebo STK, atd), narazíš na policistu, co bude fanda do pežotů a toho neoblbneš nijak, je to zásah do podstatné části vozidla s okamžitým odebráním papírů, takže když máš podle vlastních slov prostředků dost,  kup si auto s ABS, to je dobrá rada :)

pokud půjdeš tvrdohlavě za svým, ručím ti, že si na některý názor z této stránky vzpomeneš, ale je to tvoje auto a tvůj boj :super

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když jsem rozebiral starej model na nd tak to neni zas tak složity ale musí se vymenit plno dilů.
ma to samostatny svazek kterej stačí napojit jen na + a -.
vymenit tehlice s dirama pro čidla abs. vymenit poloosy a naboje s krouzky abs. 
dodělat blok abs takže předelavani brzd. trubek.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

si ještě zapomněl dodat - něco z původního zůstane 100pro v ruce ,takže nové ,líp na míru....

pak zjistíš, že je špatná třeba nábojka ,že má horší drážkování nebo ložisko už není v koncici, rozebrat a zase sestavit ( ovzdušnit  ) brzdy , modlit se za holendry ,ať jdou v poho povolit , kouknout do brzd... rozsahem se to rovná veteránské renovaci

a protože je to stará hajtra ,pojebe se následně něco dalšího

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...