huno74 Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 (upraveno) Mam problem ked otocim klucikom do druhej polohy tak mi zacne ukazovatel rychlosti behat od 0 do 130 potom zacne kopat pedal ako pri ABS a este aj cerpadlo posilovaca riadenia zacne hucat a mam poruchu abs esp tam mam snimac zly vie dakdo poradit co to moze robit? a robi to aj po nastartovani ale ekd sa pohnem a zastanem tak uz to prestane Upraveno 8. únor 2017 uživatelem huno74 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 V předním nárazníku před levým kolem je jednotka ABS , odpoj konektor a koukni , jestli tam nezatekla voda , 307 na to dost trpěly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huno74 Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 no abs mi nejde kvoly tomu ze na lavej strane kde sa napaja snimac mi jeden pin v konektore zmyzol iba taka spina s tade vypadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 O to ani tak nejde , dobrá , nefunguje ti ABS , protože máš vadný snímač na jednom kole , ale údaj o rychlosti posílá do budíků dál , akorát vypočítaný ze zbývajících tří čidel . Jestli ti po zapnutí klíčku do druhé polohy sepne servo a začne lítat tachometr , tak si to auto musí myslet , že jedeš , což je nesmysl a může to právě způsobovat vlhkost v konektoru ABS nebo vadná jednotka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huno74 Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 (upraveno) Dobre dakujem to musim ist na zdvihak a tak kuknut potom dam vediet a este taka vec rano ked je primrznute tak mi nelieta tachometer ani servo sa nezopne Upraveno 8. únor 2017 uživatelem huno74 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huno74 Odesláno 14. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2017 tak problem bol v konektore na snimac zjavne to bolo v skrate Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 Mám taky dotaz na rychloměr / tachometr. Nějak se divně "zadrhává". Občas, když nastartuju a rozjíždím se, tak rafička místo aby šla plynule nahoru tak divně poskočí (nahoru, dolu) a pak ukazuje o něco méně. Dnes se mi stalo, že vůbec nereagovala, takže jsem jel 50 km/h a tachometr ukazoval nulu. Pak začal cosi ukazovat. Když zastavím, ručička sjede na spodní doraz (který není vidět, ale někde tam je) a pak následně ukazuje asi o 10 km/h míň. Varování: Zkouknul jsem youtube, jak se lámou plastové osičky u ozubených koleček ve strojku tachometru u peugeotu 206 a vytáhl jsem budíky z auta a ten strojek jsem rozebral = blbej nápad. Jak je to na zacvaknutí, tak mi ta zadní stěna toho strojku vylítla a někam uletělo to (asi) feromagnetický kolečko, který točí rafičkou. Asi po 20 minutách jsem ho našel (asi 3 mm v průměru). Taky se mi podařilo ohnout ty jádra cíveček ("magnetovody"), které vedou magnetický tok k tomu kolečku. Rozebráním jsem zjtil, že osičkám nic nebylo (než jsem do toho začal rýpat), protože jsou (narozdíl od 206) ocelové. Sice jsem to poskládal dohromady, ale asi to už nebude fugovat :-(. Zítra asi budu muset skočit na vrakáč do Holubic a koupit nové budíky. Nevíte čím to občasné přeskočení rafičky tachometru může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 11. srpen 2017 Sdílet Odesláno 11. srpen 2017 snímače ABS na kolesách, resp. konektory, aj v tomto vlákne sa to rieši... diagnostika by mala ukázať ktoré kolesá, ak ich je viac naraz tak problém skôr v počítači. Až budeš zháňať nové budíky tak hlavne nech nemajú viacej km ako máš na tvojom aute. Najmenej pravdepodobné je, že je to problém budíkov, tie iba preberajú údaje z RJ a tá zase od senzorov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 11. srpen 2017 Sdílet Odesláno 11. srpen 2017 Vyzkoušel jsem ty mnou vyladěné budíky a pochopitelně tachometr se ani nehnul....rozmontovat = mrtvý. Tak jsem na vrakáči v Holubicích sháněl něco jiného. Bohužel prý benzínových budíků moc není, tak mi technik donesl dva přístroje. Jeden vypadal jako můj, ale po připojení divně blikal a po nastartování se otáčkoměr ani nehnul. Ten druhý byl z CC ... hmm bílé budíky. Ten se choval překvapivě dobře, akorát palivoměr nefugoval. Tak jsem ho vzal. Protože byl celý špinavý (i pod sklem). Tak jsem ho rozebral, vyčistil a při té příležitosti jsem zjistil, že ručička palivoměru je zarezlá (v místě kde je to kolečko, které točí ručičkou je ten plastový strojek potečený rzí). Normálně, když ty rafičky postrčím, tak se hnou, tahle se ani nehne. V práci jsem si půjčil Garmina a po cestě zpět, jsem porovnával tachometr s rychlostí na navigaci. Kupodivu to docela sedělo. Takže rychlost to ukazuje, ale stav paliva nee. Uvidím jestli to bude blbnout obdobně jako ty původní budíky a pak bych zkoušel konektor k ABS. Třeba to ABS přežije :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 11. srpen 2017 Sdílet Odesláno 11. srpen 2017 Jo ještě drobnost s kilometry. Protože mám najeto poctivých 404 000 km (prostě jenom v neděli do kostela a zpátky :-)), tak jsem se těšil, že s novými budíky to bude míň (třeba jenom 200 tis.). Houby, velký počitadlo ukazuje přesně tolik co před tím (ani kilometr neubral), akorát to malé ukazovalo jinak, tak jsem ho normálně tlačítkem vynuloval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 11. srpen 2017 Sdílet Odesláno 11. srpen 2017 Stav km se ti přepíše podle toho kde je víc, zda v BSI nebo v budíkách.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 11. srpen 2017 Sdílet Odesláno 11. srpen 2017 Když na to tak koukám, tak jsem tím pádem nastavil do budíků laťku hodně vysoko :-). Tož už mi je nikdo nevyfoukne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 12. srpen 2017 Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 Jo ještě další drobnost, zjistil jsem, že mi na budíkách z CC funguje ukazatel teploty oleje. Takže palivoměr je sice rozbitý a neukazuje, zato vidím teplotu oleje. Nemáte náhodou kontakt na někoho, kdo by byl schopný přehodit strojek z palivoměru z původních budíků na nové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. srpen 2017 Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 neni jen nacvaknuty pres pruzne plisky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 12. srpen 2017 Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 (upraveno) Pružnými plíšky je přichycený celý "sdružený přístroj" = všechny budíky. Ty strojky pro jednotlivé rafičky jsou asi naletované do tištěného plošného spoje. Letování předpokládám ze strany od rafiček. Takže když sháním někoho kdo by mi vyměnil ten strojek pro palivoměr, tak asi bude muset sundat opatrně rafičky, pak může odělat panel na kterém jsou namalované budíky a vytáhnout desku plošného spoje dozadu. Pak je taky problém nahodit ty rafičky zpět, protože se musí nasadit stejně jak byly, aby ukazovaly stejně. Upraveno 12. srpen 2017 uživatelem luk1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. srpen 2017 Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 mas foto pro info ??? pokud ma clovek aspon trochu skusenosti a prostredky jde cokoliv a raficky se nastavuji bud pokus omyl nebo u novejsich auto to jde diag (nastavis hodnotu a zamacknes) sice se v elektronice hrabu ale na brno zrovna cestu nemam - byl sem pobliz jeste zacatkem tydne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 12. srpen 2017 Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 Tak zkouším vložit fotky. Jenom tedy upozornění, co se týká nastavení polohy rafiček, tak bych řekl, že přes diag to nepůjde, protože po každém vypnutí rafičky sjedou na dolní doraz a pak vyskočí na nulu. Takže hádám, že se musí nasadit stejně jak byly. Na fotkách jsou ty původní budíky. Protože na těch z vrakáče je zaseknutý palivoměr, asi by mi pomohlo přehodit ten bílý strojek z palivoměru z těchto budíků do těch co mám z vrakáče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. srpen 2017 Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 no vsak na diagnostice navolis treba rychlost 50 - rucicka se pohne a ty ji tam pichnes - pak navolis 80 a pona poskoci - takhle by to melo jit s kazdyma jinac kdyz clovek vi hodnoty jdou nacvakat za jizdy mam tucha ze ty motorky jsou jen nacvaknute - jen je potreba to komplet rozebrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 12. srpen 2017 Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 Už jsem zkoušel ty rafičky stáhnout, ale brání se :-). Tak jsem zkusil rozebrat ten strojek zezadu, ale tím jsem ho zničil. Na budících na obrázku nefunguje rychloměr. Vyhodnotil jsem že je pro mě lepší vidět rychlost než stav paliva :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. srpen 2017 Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 ¨vem vydlicku strc ji pod rucicku a silou ji vypacis - nesmis se bat zabrat - pro lepsi ochranu samotne folie papirovy ubrousek nebo latkova uterka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.