Míša 406 Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Zdarec, předem se omlouvám jestli tady někde je totožné téma. Hledal jsem ale odpověď jsem na můj problém nenašel. Jsem majitelem výše zmíněné motorizace ve 406ce. Jsem nadmíru spokojen, dojíždím s ní do práce denně 120km prakticky pořád po dalnici, jezdím tak od 4,6l do MAX.5,0l/100km. Čtrnáct dní zpátky se mi jen tak rozvítila elektronika motoru. Na diagnostice byla chyba: - Měnič tlaku přeplňování; 0243 přerušení a párkrát (ne vždy) i chybu 0401 EGR ventil Řešil jsem to výměnou elektromagnetické cívky i když si myslím že cívce nic nebylo a normálně funguje. Odzkoušel jsem ji mimo auto. Obtokový ventil na turbu po nastartování zavírá. Závada zmizela ale hned naběhla druhá, podle diag. EGR ventil 0401 a teď se zobrazuje pořád. Ventil egr mám již několik let zaslepený, ale to pouze jen mezi saním a trubkou co vede k egr. Po vymazání závad s paměti jede auto úplně stejně jak kdyby svítila ekektronika motoru a po asi 1km se stejně rozvítí. Jinak hadičky k el. ventilům jsou v pořádku. Měl jsem venku i turbo a zkontroloval klapku co zavíra obtokový ventil a vše OK. Pokud se vám něco podobného stalo také prosím o jakékoliv info. Díky Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Je tam málo vzduchu.....asi to ani nebude EGR ale špinavý vzduchový filter,prípadne nejaká obštrukcia v prívode vzduchu Potom ti vyhadzuje tu hlášku,lebo EGR máš zaslepený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Mas SZ s resenim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míša 406 Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Ten filtr mě napadl taky, tak jsem jej ještě včera vyměnil a rovnou i palivový, měli najeto jen 8tis. Ale je to vyměněný. Ten vzducháč byl trochu mokrý hned od přívodu do toho hrnce. Ale dělá to pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míša 406 Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Takže pro jistotu jsem ještě zkontroloval přívodní trubku DO vzduchového filtru, a v pohodě průchozí; už se chytám všeho možného. Ale, napadlo mě ještě podívat se na DRV ventil na vstřikovacím čerpadle, takže demontáž, vyfoukání vzduchem, trochu tam něco na tom jemném sítku bylo a zpětná montáž. Jinak ventil je asi 1,5 roku starý a má za sebou cca 70 tis. km. A po nastartování kontrolka diag. zhasla ! Ale nic víc, auto jede pořád jako by ho někdo držel za pr... ! Ztěžka jde do otáček jako by mu chyběla nafta nebo jak už tady někdo řekl, vzduch. Popř. díky za jakoukoliv reakci Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. únor 2017 Sdílet Odesláno 9. únor 2017 mas klapku v sani ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míša 406 Odesláno 9. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2017 (upraveno) Ne, není tam Upraveno 9. únor 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rio279 Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 Díval jsi se na měřené hodnoty jaký je tlak vzduchu? Jakou diagnostikou jsi četl závady. Vím že Delphi má kolikrát úplné bláboly které se závadou nesouvisí.Podívej se na měřené hodnoty vzduchu a na tlak paliva na railu (tedy pokud je to HDI) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
berny123 Odesláno 1. březen 2017 Sdílet Odesláno 1. březen 2017 V 7. 2. 2017 at 18:22, Míša 406 napsal: Zdarec, předem se omlouvám jestli tady někde je totožné téma. Hledal jsem ale odpověď jsem na můj problém nenašel. Jsem majitelem výše zmíněné motorizace ve 406ce. Jsem nadmíru spokojen, dojíždím s ní do práce denně 120km prakticky pořád po dalnici, jezdím tak od 4,6l do MAX.5,0l/100km. Čtrnáct dní zpátky se mi jen tak rozvítila elektronika motoru. Na diagnostice byla chyba: - Měnič tlaku přeplňování; 0243 přerušení a párkrát (ne vždy) i chybu 0401 EGR ventil Řešil jsem to výměnou elektromagnetické cívky i když si myslím že cívce nic nebylo a normálně funguje. Odzkoušel jsem ji mimo auto. Obtokový ventil na turbu po nastartování zavírá. Závada zmizela ale hned naběhla druhá, podle diag. EGR ventil 0401 a teď se zobrazuje pořád. Ventil egr mám již několik let zaslepený, ale to pouze jen mezi saním a trubkou co vede k egr. Po vymazání závad s paměti jede auto úplně stejně jak kdyby svítila ekektronika motoru a po asi 1km se stejně rozvítí. Jinak hadičky k el. ventilům jsou v pořádku. Měl jsem venku i turbo a zkontroloval klapku co zavíra obtokový ventil a vše OK. Pokud se vám něco podobného stalo také prosím o jakékoliv info. Díky Michal zdravim mam ten samej problem sviti kontrolka motoru a mam zaslepenej agr ventil ato se me zda priduseny a turbo piska auto se chova normalne jak jedu nad 140 tak automagticky spadne do nozoveho rezimu a atacky jdou do 2000 z Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.