Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Slabsi brzdy


Lihous

Recommended Posts

Ne auto / brzdy se na prvni pohled chovaji na pohodu problem nastava pokud potrebujeme brzdit proste jsou "tupe" bez jakehokoliv citu.
JInak po nastartovani se lehce pedal brzdy propadne neni tvrdy na drobne pribrzdeni to taky nejak jde ale na skutecne brzdeni je 1vterina silena propast v case!! V realu 2.
Uvidim az se vymeni ventilek s gumou nasledne vyveva ..... nasedovat budou predni kotouce ....
Urcite dam vedet jak to cele dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve ctvrtek vymenyny ventil na posilovaci s gumickou - vysledek podtlak mame za cca 3 - 4 vteriny ale "jen" -0,6 ... oproti cca 25vterinam.
Zkusime samotnou vyvevu ....
Jaka je vlastne "normalni" hodnota pro P406 ?
Zlepseni je znatelne - je v pedalu cit ikdyz na dalnici nad povoleny limit to neni stale to prave.... brzdilo to lepe.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tu hodnotu podtlaku vývěvy neznám, takové ty hlášky ,,udrží to prst na hadici'' jsou k ničemu, já bych ji vyměnil, pokud stále nejsi s brzdama spokojený, nebo ji nechej zkusit proměřit v autorizáku--tam by měřák měli mít, nebo aspon správné hodnoty...

kdysi jsem řešil vývěvu na 205 diesel, po generálce vývěvy to brzdilo super (nová stála tehdy 12 tisíc)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak našel jsem že pumpa má dávat podtlak v hodnotě -1,0 - -0,8 bar a to do 30 sec.  Zde.  Jen pro srovnání, u atmosferických motorů, které podtlakovou pumpu nemají a berou podtlak do posilovače ze sání, je na volnoběh přibližně  -0,6 bar a při brždění motorem -0,8 bar. Podtlakové posilovače jsou stejné.

Upraveno uživatelem Midloch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...


Dnes doslo konecne na novou podtlakovou pumpu.
Vysledky jsou nasledujici - podtlak mame cca po 20vterinach -0,8.Volnobeh vyslapany podtlak.
Pedal je tvrdy - po nastartovani se propadava - posilovac funguje.Nic mene brzdy jdou davkovat v malem rozsahu "ale" nejsou "jedovate" :(
Po vypnuti motoru jde podtlak nekdy rychle dolu jindy pomalu - toto je zatim zahada.
Samotne vetve podtlak drzi ale jak je pripojime / propojime je stav viz popis.
Auto jede pekne nepada do nouzaku .....Opakovane brzdeni a nasledna akcelerace / plny plyn....?
Hadicky jsou tesne a vypadaji ze jsou ok .....
Tak ze nevim kde hledat.Pockame tak 200-300km treba si "sedne" pumpa ikdyz tomu skoro neverim.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Zdravím odborníky.Rád bych se zeptal ohledně brzd.Kotouče i destičky jsem měnil loňské léto ( buhužel nepamatuji značku) .Letos jsem rozpohyboval a poopravil třmeny,ale brždění není nijak ostré oproti synovo Octavii. Ale vypozoroval jsem že když mi auto stojí přes noc venku a celou noc prší ,tak prvních pár zabrždění je brždění ostré jako břitva.Po dešti se asi na kotoučích udělá mikro vrstva rzi a to brzdí.Otázka,je možné že jsou špatné destičky i když nejsou sjeté ? Myslím že by mohla pomoct výměna destiček. ( jakou značku doporučíte?) nejsem odborník tak se ptám.Děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechova se takto zavzdusneny system pripadne propoustejici hl.br.valec?
Pravdou zustava ze oktavka ma uz asi jiny system brzdnez nase auta ale i tak je pro P406 takto povedeny system spis pro hodne klidnou jizdu.
Urcite pomuzou kotouce vs.desticky sparovane ale kdo ma dnes cas a hlavne penize aby si koupil tri ctyri sady a zkousel :myslim
No a vetsine to staci a STK diky sytemu kontroly na brzdy "dupne" a pokud rucicky "nejak" vylezou kam maji = spokojenost.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
V 5/6/2017 at 21:02, Lihous napsal:



Po vypnuti motoru jde podtlak nekdy rychle dolu jindy pomalu - toto je zatim zahada.
Samotne vetve podtlak drzi ale jak je pripojime / propojime je stav viz popis.

 

to je normalne ,to ti unikne cez elektromagneticke ventili na prepazke motora

v momente ked vypnes klucik ,ventili stratia napajane(ovladanie) a  mechanicky sa otvoria  do atmosfery podtlak unikne zo sustavy

podtlak akurat ostane v posilovaci brzd lebo na nom je spetny ventil ,takze ho udrzi na jedno az dve nudzove brzdenia

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

No ozivime - uz jsem psal jinde jen k doplneni.
Ke stavu brzd se prisalo ABS ale jak je "zvikem" u nasi znacky to ze neco sviti na palubce neznamena ze nefunguje - opakovane jsem si potvrdil v praxi ze kontrolka ABS ktera po pipnuti sviti neznamena
automaticky nefunkcni ABS - ukoleban timto stavem nastalo v nedeli dopoledne nad Slavonovem to co nastat muselo - jedu ne zrovna nejak pomalu nic mene osud rychlost souhra nahod a "blba srnka" skoro ...
skoro v 10 dopoledne se rozhodla zkrizit me cestu - dupnuti na brzdy abs asi 2vteriny "pracovalo" pak se ozvalo dlouhe predlouhe PIIIIP kontrolka se rozsvitila kola se zablokovala - cil byl jasny NETREFIT.
Kourove efekty zaznamenany nemam ale byly efektni ....
A na asfaltu zustalo asi tak 2m. v plose 5 - 7cm z nasich prednich pneu - jsou na vyhozeni zadni pujdou taky pr jistotu ...

No a co diagnostika ??
Ta jen mlci sice po precteni zavadu vidi ale po nacteni jednotky a zavady je vse Ok - bezny stav ktery je navic i podporen ze prozatim staci vypnout zapalovani a po rozjeti kontrolka zhasne a jedeme dal ....

Co jsme nasli je podminka kola do rejdu do prava a auto spis v zatacce mirne odlehcene tedy napada me snimac vuci krouzku prva zadni nebo prava predni strana - s diag. jsem nic nenasel rozdil vuci jinym se meni ale neni vetsi nez
cca 3 km a pokud je pripojena diag.sviti kontrolka stale = nevim kdy se zavada projevila.
Ted mame cca 200km a bez problemu nic mene opakovat zabrzdeni za cca 7500Kc je i na me uz luxus :(

Ma nekdo prosim nejake zkusenosti s podobnou zavadou - jen podotknu na P405 byla zavada stejna tam bylo vse OK jen cas od casu prave predni kolo spoustelo ABS zpravidla pri dojizdeni na parkovisti u OC ...

Video pneu pridam az budu zase na dilne prozatim jen stopa ktera tam bude asi delsi cas :(

No a ted prislo pneu nove ale diky "poste" baleni hodne humorne.... :o
 

040720194469.jpg

 

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne kedysi hádzalo chybu ABS pri prejazde pravotočivej zákruty, keď som išiel trochu ostrejšie.

Výsledok - prasknutý krúžok ABS, ale u ľavého predného kolesa.

Čiže skús sa pozrieť aj po ľavej strane, nie len pravej.

K tomu mi to hádzalo chybu aj na diagnostike, aj padal ukazovateľ rýchlosti. Ale to už je iná vec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak to trosku ozivime .... 
ANO byl to "potvora" krouzek na levem prednim kole.

To jedno a nasledne jeste druhe "panicke brzdeni" bez ABS nas stalo ne maleo penez dnes nam mechanik dodelal komplet brzdy - no komplet predni brzdicese jen repasovali
Jinak mame nove hadicky kotouce desticky od ATE vzadu brzdice a komplet vse kolem rucni brzdy ....
Krouzek se koupil i s kloubem tak ze uvidime.

Ted zajizdime tak ze se sthlo tak max odrhnout barvu z kotoucu - rucka je jak jsem chtel na treti zub ale hlavne je zatim "citit" ze ma nejaky "cit" ne jako do ted natvrdo zatazeno nebo odbrzdeno ....

Predni kotouce jsou s drazkou ??? Zda to bude nebude fungovat uvidime ....



 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...