Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

807 - zadřené vstřiky díky nedostatku Ad blue


Mulin

Recommended Posts

Omlouvám se za sice správnou reakci,ale patřící na první stránku.Nevšiml jsem si že debata prorostla až na 6 tou stránku a nedokážu svoji připomínku vymazat.Každopádně auto pryč ze spárů neodborného rádoby mechanika a vyhledat jiný,odborný servis.

Odesláno z mého PMP7280C3G_QUAD pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, radim.1008 napsal:

To jako opravdu se musí vytahovat motor?

Jednou jsem se nachomýtnul  k 807 s 2,2 HDi a mechanik mi ukazoval, jak uvolněné vstřiky nevyndá přes torpédo.... :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímně, u těch eurovanů je ten motor tak utopenej pod tím torpédem kvůli krátkému čumáku, že je tam pro zlost řešit skoro všechno. I u toho předchůdce jsem potupně rozvoďák měnil na namalované značky, aspoň že tam jde vlézt z podběhu... Naopak vyndat celý agregát je celkem easy, jde sundat celý předek a vyjet s ním dopředu, takže na některé věci to klidně může být rychlejší. I když s vytažením vstřiků z 2,2HDI u tohoto auta tedy osobní zkušenost nemám a ani mít nechci, tenhle motor mi nesmí do baráku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 38 minutami, oddie napsal:

Upřímně, u těch eurovanů je ten motor tak utopenej pod tím torpédem kvůli krátkému čumáku, že je tam pro zlost řešit skoro všechno. I u toho předchůdce jsem potupně rozvoďák měnil na namalované značky, aspoň že tam jde vlézt z podběhu... Naopak vyndat celý agregát je celkem easy, jde sundat celý předek a vyjet s ním dopředu, takže na některé věci to klidně může být rychlejší. I když s vytažením vstřiků z 2,2HDI u tohoto auta tedy osobní zkušenost nemám a ani mít nechci, tenhle motor mi nesmí do baráku.

 

U vyndani motoru je na 80% nutne rezat do karoserie a vytahat utrzene plovouci matice ktere drzi napravnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Zdravim, omlouvam se ze micham do jiz zapocate debaty,ale mam obdobny problem jako je toto. 

Pred par dny jsme si koupoily Fiat Ulysse 2,2 jtd 2002 a mame s nim celkem velky problem. Uz kdyz jsme odjizdeli domu, tak nam auto chciplo a hodilo chybovou hlasku o ESP/ASR. Po vytazeni klicku a kratkem pockani auto opet naskocilo, pokud jsem to zkusil hned tak jen tocil a nic. Stalo se nam uz vickrat, vzdy kdyz uz je auto vice zahrate a pravdepodobneji pri akceleraci. Kdyz jsme zkusily motor vytocit na miste tak to nic neudelalo. A kdyz uz motor bezi tak sviti kontrolka motoru, druhy den rano uz opet nesvitila.

V bazaru mi tvrdily porad jen ze to muze delal baterka, ze uz je stara. A stara asi opravdu je, dnes se mi po otocenim klicku rozblikali vystrazne blinkry. Meli jsme to napichnute na diagnostice, ale byla to nejaka universalni takze to nechtelo ukazat vse. V kazdem pripade to ukazalo tri chybove hlasky o nedostatku adetiv filtru pevnych castic a pri nastartovanem motoru to hazelo minusove hodnoty ohledne dodavaneho pakuva. Kamarad mi co to mel na diagnostice rikal ze to bude asi ten problem, ze kdyz to potrebuje striknout na regeneraci tak nema co a hodi to chybu a vypne motor. V bazaru se potom k tomu priklonily, plus je jeste napadl palivovy filtr. Mockrat dekuji za kazdou radu.

 

Mimochodem jak jste dopadl Vy s tim fiatem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam se zadne aditivum do spalovani nevstrikuje. Aditivum se vstrikuje po natankovani do nadrze. S tvym problemem chcipani to bude mit pramalo spolecneho. BTW a baterka to taky nedela.

 

Jestli ti to hazelo hlasky ohledne nedostatecne davky paliva, tomu by odpovidal tvuj problem, proc ti to zdechne. A problem je nekde:

- snimac tlaku paliva

nebo

- regulator tlaku paliva

nebo

- cerpadlo

nebo

- vstriky

cokoliv z toho ti dokaze zpusobit nedostatek paliva - pokud ti teda nedojde v nadrzi :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, HonzaC2 napsal:

Tam se zadne aditivum do spalovani nevstrikuje. Aditivum se vstrikuje po natankovani do nadrze. S tvym problemem chcipani to bude mit pramalo spolecneho. BTW a baterka to taky nedela.

 

Jestli ti to hazelo hlasky ohledne nedostatecne davky paliva, tomu by odpovidal tvuj problem, proc ti to zdechne. A problem je nekde:

- snimac tlaku paliva

nebo

- regulator tlaku paliva

nebo

- cerpadlo

nebo

- vstriky

cokoliv z toho ti dokaze zpusobit nedostatek paliva - pokud ti teda nedojde v nadrzi :D

Hlášku jako takovou to o palivu Neha zelo. Byl to nějaký poměr mezi tlaky paliv nebo něco takového. Ukazovalo to v procentech. Byly v plusovych hodnotách, ale obsahuje tam skončilo třeba minus 5% i minus 10%. Problém je že měl jen tu univerzální diagnostiku a ta mu nanecetla vše. 

Chyby jako takové jsme tam našli jen ohledně toho adetiva. 

Palivo v nádrží bylo a je :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, oddie napsal:

To jste to kupovali jako rohlík? Žádná prohlídka v servisu, diagnostika, důkladná zkušební jízda ve všech režimech? Že se vám ta past rozsypala už při cestě z bazaru.... To mi hlava nebere, tohle.

Když jsme to kupovali tak samozřejmě zkušební jízda byla, bohuzel aby to chip low musi být auto poradne zahrate a to v těchto teplotách jde líp než předtím...co se týká prohlídky měl jsem sebou kámoše co má autoservis a na diagnostice jsme to měli taky, žádné hlášky to tam nehazelo v tu chvily. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...