Ondys2 Odesláno 21. leden 2017 Sdílet Odesláno 21. leden 2017 Zdravím, u manželčina peugeotíka 206 (1.1) rv. 2004 v těchto mrazech se vybil akumulátor. Nastartoval jsem přes kabely, ale "volnoběžné" otáčky vylítly ke 4 tis, a držely. Myslel jsem, že to je slabým akumulátorem, tak jsem chtěl na půl hod vyjet, že ho jízdou dobiji. Po rozjezdu však začaly otáčky kolísat a auto se pohybovalo "přískoky" vpřed, jako by stále někdo přidával plyn. Otáčky neklesly pod 2 tis. Takto jízda pokračovala celou dobu, nakonec jsem to po 10 min vzdal a vrátil se, půjčil si nabíječku a akumulátor dobil. Po dobití motor sice hezky naskočil, avšak problém setrvává, motor hned naběhne na 4 tis otáček, a při jízdě hloupá nahoru a dolů, k nepochopení sousedů, kteří si musí myslet o mě něco nepěkného, proč stále "tůruju" motor a jezdím jak začátečník. Může někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondys2 Odesláno 21. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2017 Tak mi to nedalo, rozebral jsem sání, pročistil škrtící klapku, vč. komůrky i krokový motorek, vše zapojil a zkusil nastartovat. Opět vylítly otáčky na 4 tis, za běhu motoru jsem odpojil krokáč, a hned začaly kolísat otáčky mezi 2 - 2,5 tis. Znovu jsem ho zapojil a otáćky spadly k volnoběhu, zkušební jízda už byla celkem v pořádku. Že by byl "zatuhlý" nebo zamrzlý krokový motorek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.