Wensdy Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Ahoj. Protože mám opakujícíse problém nastartovat mojí 807HDi v těchto dnešních mrazech tak se pokouším zjistit kde je problém a co si mohu sám vyzkoušet a změřit. Mohl by mi prosím někdo poradi a vysvětlit za jakých okolností a kdy se zapíná vyhřívání naftového filtru? Má to nějakou pojistku, případně kde? Předem moc děkuji za rady a popostrčení. Jsem už trochu zoufalej :-( Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Vyhřívání palivového filtru je napájený po zapnutí zapalování (pojistka č. 15 v BSM) a je v něm bimetal , který při dosažení určité teploty vypíná , ale vliv na start nemá určitě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 (upraveno) ja mam vyhrev rieseny obtokom cez komoru termostatu a ten funguje az ked je motor trochu ohriaty takze tiez sa priklanam k tomu ze toto ti pri starte problem nerobi problem by to robilo za jazdy v mrazoch auto by cukalo ,a mozno aj chciplo Upraveno 19. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 19. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2017 (upraveno) Někde jsem kdysi před lety četl, když byly taky takový mrazy a blblo mi to, že právě může být zparafinovaná nafta ve filtru a to vahřívání pomáhá a že kvůli tomu tam právě je. Proto se zde ptám. To je prostě taková naprd závada že když je holomráz tak to nestartuje a když už se oteplí a dojedu do servisu tak nic nenajdou. Proto se chytám všeho. Nemá někdo jiný nápad? Ještě tedy jestli jsem jarokare pochopil tak když otočím klíček do rozsvícených kontrolek tak bych měl vždy něco na vytaženém konektoru z víka filtru naměřit (12V)? Upraveno 19. leden 2017 uživatelem Wensdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Ale to asi funguje len pri starte, ako zhavice, tiez to mam tak, jeden zhavic ide do filtra a to zahrieva, ale pochybujem, ze to zohrieva stale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 (upraveno) u mna funguje ohrev tak ze do 15 stupnov(teplota nafty) to ohrieva (nafta ide obtokom na termostat a az potom do filtru) nad 15 stupnov sa preklopi vo filtru klapka (bimetalova) a uz neohrieva nafta ide priamo do filtru ale je to bezelektricky system ked som mal v starom filtru tu klapku ulomenu(nefunkcny predohrev) tak auto mi dokonca este lepsie startovalo ,ta klapka robi totizto aj brzdu tej nafte do filtru lebo nema velky prietok ale pri -20 mi auto jemne pocukavalo asi po 5 minutach pri jazdeni Upraveno 19. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Před hodinou, Wensdy napsal: Někde jsem kdysi před lety četl, když byly taky takový mrazy a blblo mi to, že právě může být zparafinovaná nafta ve filtru a to vahřívání pomáhá a že kvůli tomu tam právě je. Proto se zde ptám. To je prostě taková naprd závada že když je holomráz tak to nestartuje a když už se oteplí a dojedu do servisu tak nic nenajdou. Proto se chytám všeho. Nemá někdo jiný nápad? Ještě tedy jestli jsem jarokare pochopil tak když otočím klíček do rozsvícených kontrolek tak bych měl vždy něco na vytaženém konektoru z víka filtru naměřit (12V)? Pokud je parafín ve filtru , tak ti už asi vyhřívání moc nepomůže , na konektoru by mělo být 12v buď při zapnutém klíčku nebo při nastartovaném motoru ,to nevím . Zkusil bych ten filtr vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 19. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Na filtr taky dojde, bohužel né tento týden. Zkusím zatím na co zvládnu. To vyhřívání je možná jedna z mnoha věcí co by do toho měla co kecat, takže bych to rád prověřil. Zkusím tedy jestli tam jde 12V. Tak na vyhřívání naftovýho filtru jde 12V hned po otočení klíčku a to po dobu 5 sekund. Pak vypne. Pak už dále žhavičky ale to mi ukazuje klešťák nějaký nesmysly. Napadá mně ještě jestli není v čudu relé žhavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Tak je to spínaný relém pro příslušenství motoru (jako palivové čerpadlo) , takže po natočení motoru to znovu sepne . HDI , pokud je motor v pořádku , musí chytnout i při -20 bez žhavení ( sice za delší dobu , ale chytne ) , tak bych se na žhavení až tak nezaměřoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 jarokare, já našel opálený relé žhavení a vyměnil jsem ho. Zatím ale nejsou ty kritický mrazy pod -10 kdy mám ten problém se startováním takže momentálně prd vyzkoušim. Máš nějakej jinej tip když píšeš že by jsi se na žhavení nezaměřoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 U 2litrových motorů jsou hodně často problémy při startování při nízkých teplotách způsobené opotřebením startéru (uhlíky , futra ....) . On sice točí , ale pomaleji , ač se to na poslech nezdá a má velkou spotřebu proudu . Když k tomu přidáš nízké teploty , ztuhlý olej v motoru a převodovce , tak se mu pak naskočit opravdu nechce . Když se udělala repase starteru , tak auto začalo úplně jinak startovat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dýdý Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 jarokare to co popisuješ byl přesně případ mého souseda a jeho partnera hdi.Než vyměnil startér tak vyndaval i vstřiky protože mu to poradil automechanik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 10. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2017 Na ten starter se taky asi brzo chystám. Dost možná to bude taky asi jedna z věcí k těm špatnejm startům. Když se tak zaposlouchám tak to opravdu slyšitelně trošku pomaleji točí než jinejm a asi taky není v pořádku že tím točením v mrazech vytluču i funglovku baterku která byla plně nabitá. No uvidim. Zatim se poptávám co vyjde ta repase a jestli se nevyplatí koupit rovnou novej starter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 11. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2017 Když koukám na nabídky starterů tak je tam několik výkonovejch variant. Od 1,4kW, přes 1,7kW až snad po 2,3kW. Víte někdo prosím jakej ten výkon je správnej pro P807 2,0HDi 79kW? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 Jestli chceš , pošli mi vin , najdu ti orig. číslo starteru a podle něj se to hledá lépe . Myslim si ale , že repase bude daleko levnější , pokud nepočítáš startery typu starline ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 Se startérem býval podobný problém u starého megana. Ale nebylo to tím, že by byl problém s trochu nižšími otáčkami, ale že takový startér vlivem opotřebení víc jiskřil. To rušilo halův snímač, který počítal zuby na setrvačníku a byl tedy blízko startéru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.