Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chcípání auta za jízdy


hell_Nikis_

Recommended Posts

Zdravím lidi 1f642.png:) 
Měla bych dotaz ohledně Peugeota 306 break 2.0 HDI, 66kW, r.v. 2000
Už tak půl roku se mi stává, že mi chce auto za jízdy chcípnout - spadnou otáčky, rozsvítí se kontrolka dg.motoru, někdy se stane, že úplně chcípne. Za jízdy tedy otočím klíčkem, někdy chytí hned, někdy na xkráté a kontrolka zmizí. Stává se to i když jen stojím, auto běží na volnoběhu... Chvíli běží a pak zdechne.
Dále se mi stává, že má nálady typu, že dojedu, zamknu... Následně chci někam jet, ale auto už nechytne. Až po nějaké době, kdy se auto umoudří mi konečně chytí. Chtěla bych se zeptat, zda by někdo nevěděl, čím to doopravdy je. Rady typu diagnostika? Už byl na diagnostice 3x a nic!!! Už si vážně nevím rady. Ráda bych měla jasno na co se zaměřit, než vyměním půlku motoru. Děkuji za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, krtek 2 napsal:

Ne, to já ti děkuji za radu... Přece jen automechanik nejsem a ani mechanik se mi nezmínil, že by to chtělo takto napojit a že to vůbec takto napojit jde. Nejhorší na tom je, že se to stává jenom mě. Když měl auto mechanik na celkový opravě cca 14 dní. Tak po celou dobu co ho měl, tak se mu nic nestalo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sak prave taketo poruchy sa tazko odhaluju a ako na potvoru ked to niekomu odvezies tak sa chyba neprejavi

ak mas to cerpadlo v nadrzi tak si vsimaj ci ti bzuci po otoceni klucika pred startom ak by ti nezabzucalo a ty nenatocis ,zuzilo by to okruh patrania tvojho problemu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podozrenie na necistotu bud v nadrzi alebo uz v cerpadle.

Na mojom mi to tiez tak raz spravilo, prestalo ist do otacok, zasvietila kontrolka diagnostiky a zacalo trhat, ale neskapalo. vytocil som to a kontrolka zhasla a viac sa to uz neprejavilo.

Predtym som mal take trhanie, ci kolisanie otacok okolo 1500 ot/min, a obcas na volnobehu. Odvtedy uz som nic take nepostrehol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, krtek 2 napsal:

Čerpadlo právě hučí. To i nechávám po otočení klíčku, aby vše totálně ztichlo, sedlo a pak až startuji.
Když nestartuje, tak to zkouším i vícekrát za sebou. Pokud ani to ne, vystoupím, zamknu, odemknu a chytí na poprvé. Ale zda je to jen shoda náhod, to nevím, proto se radši optávám,zda se zaměřit tedy na palivovou soustavu nebo imobilizér, různá čidla. Je to zoufalé :-(

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, krtek 2 napsal:

pozrel by som konektor citacej cievky immo na spinacke  napruzil v konektore a tak 

Immo nechcípne motor za jízdy , vždy jenom nepovolí start , pokud motor naskočí , pak už nezasahuje až do dalšího startu .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tahat to zase na diag mi přijde zbytečný. Pokud tam dia 3x nic nenašla tak se asi mnoho nezmění.

Kdy byly měněné/čištěné vzduchový a palivový filtr? Máš představu Nikis?

Jestli motor relativně normálně jede a postupně se začne dusit až do zdechnutí, mohlo by to poukazovat právě na přicpané filtry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Filtry byli měněny před půl rokem, kolem srpna. 

Jinak ten motor se nezačne postupně dusit. Ten motor úplně přestane komunikovat. Spadnou otáčky a i při přidání plynu, podřazení je auto zcela mrtvé.

Po chvíli se buď vzpamatuje, že to úplně škubne a normálně jede.  A nebo úplně vypne, rozsvítí se kontrolky a konec... To mi nezbejvá nic jiného, než se modlit a buď chytne na poprvé nebo až někdy na po xté... Jak kdy, jak se mu zrovna chce. :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může to dělat napájení počítače motoru - kabely nebo dvojité relé pro počítač . Když vypadne napájení , tak se nemůže do paměti zapsat žádná závada . Zkusil bych proměřit kabely a vyměnit to relé , ty relátka svého času docela odcházely .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Namor74 napsal:

Tak jestli dochází k "náhlé smrti", pak by se to mohlo teoreticky týkat snímače polohy vačkové hřídele - buď samotný snímač, nebo kabeláž = nedává signál, auto se zastaví. Ale...

Ten by zaregistrovala jednotka - byl by v závadách

To hell_Nikis : zkoušeli jste vyměnit to relé ?

Upraveno uživatelem jarokare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...