hell_Nikis_ Odesláno 18. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. duben 2017 Omlouvám se, že odepisuji až teď. Auto jsem neměla, tak jsem nic neřešila... Když se mi auto vrátilo bylo to s chcípáním horší a horší a před 3 týdny, bylo dáno do servisu, protože mi na peugeoťáku odešel i alternátor. Dnes si pro auto jedu, byl měněn alternátor i relé, takže dám pak vědět, jak to vše dopadlo a zda mi auto jede nebo chcípá dále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 18. duben 2017 Sdílet Odesláno 18. duben 2017 V 20. 1. 2017 at 14:08, hell_Nikis_ napsal: Je zvláštní, že ten samý problém má i kolegyně, která jezdí s peugeotem 206, ale benzín 1.4. Též jí chcípe za jízdy a nechce startovat. To mně párkrát udělala kdysi dávno benzínová Felda, 2x v odstupu cca 3 měsíců z ničeho nic chcípla a nejela, jako když ten motor prostě vypneš. Po chvíli zase najednou chytla a jela. Po druhém výskytu už nenaskočila ani druhý den ráno, už jsem sháněl odtah, ale ještě jsem zkusil "zabrnkat" na dráty a najednou nastartovala, jako by nic. Při zapnutém motoru jsem pak tahal za dráty a zkoušel hýbat s konektory - auto začalo vynechávat při tlaku na konektor zapalovací lišty, byl to tedy vadný konektor / špatný kontakt na zapalovací liště... Ty na autě zapalovací lištu nemáš (kolegyně možná jo). Jde o metodu, která je sice "hloupá", ale nic nestojí a je rychlá - úplně bych ji nezavrhoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 18. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. duben 2017 U mě to zřejmě bylo opravdu tím relátkem. Po výměně jsem projížděla a zatím nechcíplo, ani nespadly otáčky, ani neškublo, nic... Musím zaklepat, ale zatím jede. Mockrát děkuji všem za cenné rady!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 9. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2017 Asi tři dny po opravě se mi opět rozsvítila kontrolka diagnostiky.. Auto jelo ale v pořádku, po napíchnutí na dg byl zjištěn špatný snímač regulátoru tlaku paliva, což se pak projevilo i za jízdy, kdy auto samo přidávalo, ubíralo a následně nereagovalo vůbec na plyn, až chcíplo. Po výměně snímače auto už opět lítá bez problému.. Zatím, musím zaklepat! Doufám, že už budu mít konečně klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sypsool Odesláno 21. květen 2017 Sdílet Odesláno 21. květen 2017 Zdravím, mám asi podobný problém. Mám ale 307 SW, 1.6 16V. Auto z ničeho nic chcípne. Ať už v plné rychlosti, při popojíždění, při neutrálu, přeřazení. Nedá se odhadnout, kdy k tomu dojde. Nezobrazí se mi však žádná chybová hláška a auto se pak podaří vždy nastartovat... Teď jsem zkusil tůrovat motor při neutrálu, když jsem stál. Nejdžív se zdálo vše v pohodě, ale nakonec motor zakolísal u otáček (cca 700 - 800) a pak chcípnul. V servisu mi na rovinu řekli, že si na to netroufají, že to může být cokoliv a v autorizáku bych nechal majlant. Netušíte prosím někdo, co by to tak mohlo být? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 23. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Mě vyměnil mechanik nějaké relátko.. snímač co se týká paliva, teď přesně nevím, protože mi do toho odešel alternátor, takže se řešil spíše tenhle problém, ale po výměně mu 306 nechtěla vůbec nastartovat, tak to napíchl na diagnostiku a zjistil ten určitej snímač... tak ho vyměnil, já jezdila tři dny a rozsvítila se mi zase kontrolka diagnostiky s tím, že ale auto jelo bez škubání, chcípání atd.. tak jsem tam za ním zase jela, o co se jedná a diagnostika ukázala snímač regulátoru tlaku paliva... on se ptal jak auto jezdí, tak jsem řekla že jako oproti tomu, jak mi chcípalo, teď nechcípe nic.. tak mi to jen smazal a ať jezdím a že uvidíme.. no odjížděla jsem a po cca 3km mi auto začalo škubat, absolutně nereagovalo na plyn, samo si přidávalo, samo si ubíralo, následně chcíplo a kontrolka opět svítila.. takže jsem dojela zpět, vyměnil mi ten snímač regulátoru tlaku paliva (500kč z vrakáče, nebo jestli chcete nový 4500kč) a teď musím zaklepat, auto jezdí, aniž by škytlo, škublo, chcíplo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.