mmartinkovic Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Vsetko ma svoje za a proti. Asistenta rozjazdu do kopca mame v Partakovi, uzitocna vec, vo svojom nepouzivam ani rucnu brzdu a v kopci sa v poho rozbehnem cez spojku, ale potom ta spojka trpi a co vydrzi??? Asistent jazdneho pruhu - uzitocna vec pri dialkovych jazdach, po 5 hodinach za volantom uz pozornost nie je najlepsia, snimac mrtveho uhla - to sofer nevidi ani bez nich, tak preco nie Asistent privesov - VW a Opel, uzitocne asistent bocneho vetra - MB Sprinter, podobne. S&S - vnimam ako brzdu vyvoja, spotreba a zataz baterky, startera, malo kde sa stoju viac ako 30 sek, a ked uz prejde dany cas, tak na 5 ci 10 sek zhasinat... a v nasich zimnych podmienkach pod 5 st to je aj tak vyradene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 před 1 hodinou, FrantaCV napsal: Stib To: To mi připomíná jeden názor z hluboké minulosti: "Automatická převodovka vznikla, či byla vymyšlena, pro tupé americké blondýny, které sotva zvládly točit volantem." ( Ne zcela přesná citace z časopisu Svět motorů tak asi před 40 lety ). Nemíchal bych takovou věc jako automatickou převodovku s těma elektro-kurvítkama, ale když myslíš ... Jak tady zaznělo "vývoj nezastavíš" (nebo pokrok) tak já ještě přidám otřepané "nové nerovná se vždy lepší" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Tak ono taky co se dá vlastně za asistent považovat. Někdo tu zmiňoval i startér a kliku a v podstatě... [emoji4] Nejhorší je, že něco z nich nejde ani vypnout, a tak si člověk i zvykne. Pomalu to ničí ty naše návyky a nenápadně to směřuje k autonomnímu řízení. To bude teprve nuda, takový "taxík" než řidiče... A nebo naopak (při poruše) [emoji2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Což o to, na to s asistenty by bylo Ale raději bych to s asistentkami a na to fakt není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Pokud si to auto objednáš bez gumy, tak třeba zůstane i na tu asistentku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 A co když to asistentka pak bude chtít s gumou ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Jedině sundat z rezervy, tedy pokud auto není vybaveno jen opravnou sadou na provizorní dofouknutí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weri 605 Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Mě asistent rozjezdu do kopce ser*...!!!! A dejte mi klidně důtku.. neumím se s tím normálně rozjet a už mi to několikrát chcíplo..! Dokonce i na srazu při "spanilce" Ksindl jeden zatracenej...!!! Při parkování v kopci..? no nech si tam jedničku a couvni si jen tím, že pustíš brzdu.... Tam vystojíš ďůlek než to ta brzda povolí... zdesmy ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Weri v pohode. Nám drží pri kopci nad 5% stúpania, resp klesania tuším 3 sekundy, takže chce to len cvik. Ale sa mi vidí že v menu sa to dalo vypnut. Keďže viem ako sa učí v autoškolách, a 99% žiakov to aj tak nevie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Aha, chce to "cvik". Takže místo toho, aby ten elektronický sráč pomáhal, se mu člověk musí přizpůsobit. Super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Zlatý vopratě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Ako som už písal mne ten asistent rozjazdu poriadne pije krv. Pohýňam sa s naloženou dodávkou do kopca no on ma nepustí tak to držím na spojke a čakám kým to pochopí ze ideme . Nesedím v tom aute každý deň tak na to vždy zabudnem. Našťastie ostatné autá túto ,, vymoženosť '' nemajú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weri 605 Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Mám asi ňákej speciálně vytrvalej... 5 vteřin... Proto na to nadávám Asi se dá vypnout.., ale na dia.. Doma to neudělám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Tak když se to dá vypnout, to se divím, že s tím někam hned nezajedeš, za cenu ne-pokuty z Rosic máš klid na dlouhou dobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Ešte som zabudol, tempomat už používa skoro každý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 U dodávky (Renault Master) jsem zjistil že délka přidržení asistenta rozjezdů do kopce závisí na míře sešlápnutí brzdy. Jinak si myslím že u dodávek to je taky užitečný znám lidi který se s plně naloženým autem a vlekem rozjížděj jen přes spojku do kopce bez ruční brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 V 17. 1. 2017 at 20:13, mmartinkovic napsal: Ešte som zabudol, tempomat už používa skoro každý. Ale můžeš si vybrat možnost NEMÍT ho když kupuješ nové auto a i kdyby ne nikdo Te nenuti ho používat .. Da se tohle říct o S&S či elektronické rucce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 ...u dodávek to je taky užitečný znám lidi který se s plně naloženým autem a vlekem rozjížděj jen přes spojku do kopce bez ruční brzdy. No, dřív to ani s naloženým náklaďákem taky jinak nešlo... Teď mi asistent rozjezdu vypnout nejde, ale u mě drží prý jen 2s, tak prostě přidám trochu víc plyn a je to bez problému. Tempomat zásadně nepoužívám, ten považuju za jeden z nejhorších [emoji4] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 To sa da povedat o pasoch a airbagoch, DO zamykania a podobne .... mas ich a nemusis ich pouzivat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 No, zrovna ty jmenované asi musím kvůli předpisům a DO kvůli zabezpečení alarmem (s klíčem spustí...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.