Guest StibTo Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 před 3 minutami, minimaxa napsal: nemáš všude strkat nos (já to nerozdělil ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Agresore az si vyresis, bydleni, pak prijde prvni dite, prvni dovolena v bulharsku, prvni automobil,druhe dite.... Kua co to bylo za film? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Nevím ale mám za to že @agresssor již děcko má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Stibtaku poposedni si Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 před 3 minutami, Pe.Tr napsal: Kua co to bylo za film? Básníci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 (upraveno) To byl některej z dílů Básníků. A ve finále se to přehouplo a na děcko zbyla sama Píšťalka. Péťa byl rychlejší. Upraveno 15. leden 2017 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 před 5 minutami, Pe.Tr napsal: Stibtaku poposedni si kuš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 před 18 minutami, Pe.Tr napsal: me se treba libi ze ve vetsich zatackach te sedacka udrzi na miste tim ze prifoukne stranu operadla tak aby te odstrediva sila neposunula Teď už jen chybí katapultovací sedačka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Já jsem taky už stará škola a myslím si, že každý asistent v autě ničí řidičské návyky. Ne, že bych nic nepoužíval, ale všeho s mírou... To už by mě to řízení opravdu přestalo bavit, kdybych jen točil volantem a šlapal na plyn [emoji4] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weri 605 Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Tak se vymykám standardu... Spát se dá i v autě.., takže za mě nejdřív auto a pak bydlení... Protože i díky autu se dostanu do práce, kde na to bydlení vydělám... Ale plně se stotožňuju s názorem parizova... V práci mám např. vypnuté ESP.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 (upraveno) před 3 hodinami, Pe.Tr napsal: Agresore az si vyresis, bydleni, pak prijde prvni dite, prvni dovolena v bulharsku, prvni automobil,druhe dite.... Kua co to bylo za film? Do baraku se stehuju za tejden auto mam uz asi 4, dite uz mam taky a druhy na ceste cca za 3tydny No dovolenou v Bulharsku mi nezbyva cas a o novym aute ani nemluvit Upraveno 15. leden 2017 uživatelem agresssor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Minulý týden jsem jel před meďourem s těma chytrýma světlama. Hrůza . Pokud jsme jeli po rovině, pohoda, akorát bylo vidět, že to svítí silněji, ale jak začly horizonty a zatáčky, tak takhle neoslňují ani borci s HID, a to jsem měl ztmavené všechny zrcátka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 (upraveno) Měl jsi pustit zadní mlhovku aby poznal, že před ním někdo jede .... ne to byl vtip Podle mě si na asistenty postupně zvykneme. Před ne tak dlouhou dobou bylo ABS na ošklivci, že prodlužuje brzdnou dráhu a kope do nohy a dnes ho má prakticky každý a používá ho. ESP mi už jednou možná zachránilo plechy. S ASR se se silnějším motorem rozjíždí pohodlněji než bez. Ale samozřejmě, že se bez toho dá taky jezdit Jsou to vymyšlenosti, které usnadňují řidiči život a tak je to třeba brát. Kdysi se auta startovala klikou a dnes by to nikoho ani nenapadlo. Stěrače se poháněly rukou (jako ve V3S ) a dnes taky všichni stíráme páčkou u volantu. Volantem kroutily silné paže protože posilovače nebyly a dnes nám stačí malíček abychom zatočili na fleku. Je pravda že se tím vytrácí pravý "chlapský" zážitek z jízdy, ale je to jako ve všem - pokrok nezastavíš. Upraveno 15. leden 2017 uživatelem RichVa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Před hodinou, RichVa napsal: Jsou to vymyšlenosti, které usnadňují řidiči život Já bych to spíš nazval "kurvítky" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Tak , tak na Ducate každú chvilu neriešim nič iné len niektorú z podobných ,, vymožeností ''. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 za me je nejlepsi adaptivni tempomat a kamery 360 (o ABS a ESP se nebudeme rozebirat to je standart) z vybavy je super bezklickove zamykani (pri odchodu se i auto samo zamkne ) a automaticky otviraci kufr zase hodne do ustupu slo dalkove otviraci okna a to je skoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Mne poriadne pije krv asistent rozjazdu do kopca. Nepoužívam pri tom ručnú brzdu ale ten asistent ma svoj rozum a nejako ťažko to chápe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 A to je právě ono .. Dřívě tohle nebylo, nikdo to nepotřeboval, musel se prostě naučit sám do kopce rozjet, koneckonců trénuje se to (doufám ještě pořád) i v autoškole. A pak si zvykneš na asistenta, ten přestane fachat a jsi v prdeli jak vládní vojsko ... Já bych rozlišoval mezi jízdními asistenty, jako ABS, ESP, ASR a třeba hlídání jízdního pruhu, které jsou bez debat užitečné a těmi kurvítky, jak píše Péťa, tam řadím osobně třeba nesmyslnej S&S systém, bezklíčkový vstup do vozu, automatická aktivace světel a podobně, prostě to, co u starších aut patří k "know-how" řidiče a prostě k řízení. A akorát se to podělá a musí se to řešit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Stib To: To mi připomíná jeden názor z hluboké minulosti: "Automatická převodovka vznikla, či byla vymyšlena, pro tupé americké blondýny, které sotva zvládly točit volantem." ( Ne zcela přesná citace z časopisu Svět motorů tak asi před 40 lety ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 No tak zrovna automatická převodovka je věc kterou úplně s klidem oželím. Autoškolu jsem dělal na V3Sce . Na vojně jsem jezdil V3Skou pak jsem nějaký čas jezdil u SÚS a to byli pekáče jako Trambus, A30 K ( sklápěcí avie) s řazením pod volantem, Š1203, různé traktory a samohybné stroje. Pak jsem jezdil tahače návěsů Dafy, Scanie , Renaulty a všechny měli klasické řazení. Teď jezdím městské autobusy které mají všechny do jednoho automatické převodovky ano do městského provozu kde po cestě která z konečné do konečné trvá 15 minut zastavuju v 10 zastávkách po cestě mám x světelných křižovatek atd. tam je automat k nezaplacení. Ale u osobáku, dálkového nákladního auta nebo dálkového busu je to zbytečnost. Bohužel tak jako to bývalo v době kdy jsem jezdil náklaďáky že byla automatická převodovka za příplatek tak teď se situace v tomto segmentu otočila a za příplatek jsou manuální převodovky. A řeknu vám že já když se náhodou dostanu k tomu abych se svezl náklaďákem tak z toho ani nemám tu radost jakou jsem míval. Další věc jsou ty různí asistenti , tak to jsou věci na které si člověk snadno zvykne když je má v autě ale pak musí přeskočit do " nevybaveného " a je v ř..i jak Baťa s dřevákama, protože bez toho neumí jezdit. asistent rozjezdu do kopce k čemu? pokud se nerozjede člověk do kopce tak nemá za volantem co dělat, hlídání jízdy v pruhu pokud auto neudrží v pruhu nemá za volantem co dělat, nějaký ty brzdicí asitenti který samy začnou brzdit pokud má přijít rána zbytečnost protože řidič se má věnovat řízení , nebo parkovací asistent který auto zaparkuje sám k čemu pokud člověk neumí zaparkovat tak nemá za volantem co dělat. Možná že moje názory na tyhle věci jsou radikální ale já to tak beru. Samozřejmě že to je vývoj a ten asi nejde zastavit ale na druhou stranu podle mně tím jak vývoj postupuje dopředu tak degeneruje jiná oblast. Však se podívejte na to co jsou lidi schopní v autě všechno dělat, za dob kdy v autě nebyli tyhle všemožný blbosti se každý věnoval řízení a dneska už není takový problém telefonování za jízdy ale to že každej druhej čumí a patlá patlafon fotí se kde zrovna projíždí hned se tím chlubí na ksichtovníku atd. A pak najednou auta zastaví a bum a patlalista je hrne před sebou protože není ani schopnej v ten moment přepnout alespoň na poloviční výkon mozek aby se věnoval řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.