Sign in to follow this  
Followers 0
vilda

106 RALLY

12 posts in this topic

ZDRAVÍM VŠECHNY BOURÁKY CHCI SE ZEPTAT KDO Z VÁS MÁ ZKUŠENOST S CHIPOVÁNÍM BENZINÁKU 1.4 i ZE 106 RALLY :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na chipování se vykasli. Nejlepsi je dat sportovni filtr, vložku, ne celej kit, ten saje teplo. Pak vyndej kat a dej nejakej sportovni vyfuk. To jsou ty levnejsi veci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DÍK MARTINE ALE TO U® MÁM ALE CHCI SE JEŠTE ZEPTAT JESTLI NĚKDO NEVÍTE KDE BYCH ZA ROZUMNÝ PRACHY SEHNAL MLHOVKY DO PŘ NÁRAZNÍKU NA 106 RALLYE

Share this post


Link to post
Share on other sites

No vidiš to, to už to asi bude pěkně uhánět. Tak co zkusit ostřejší vačky a snížit kompresy a načipovat to až pak. Teď jsem se vrátil z vrakáče v Suchdole, jsou tam docela příjemný, na rozdíl od Nových Butovic. Zkus to tam, jsou na začážku Kamické ul. po pravé straně. Tel 0602/250121 Jakou barvu má tvoje kára?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ČERNOU S MODRÝM INTERIEREM.MÁM TO SNÍ®ENÝ VZADU MÁM KONI TLUMIČE A VE PŘ PRU®INY HR.VOBUTÝ TO MÁM NA 195-45-15 AZEV MUSKETEIR. JAKÝ MAŠ AUTO TY?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to máš vymazlený. Já mám černou 106 S16 s modrýma plastama a modrou šachovnicí na kufru. Mám tam komplet výfuky od Supersprinta bez katíku, kit sání KN. Dal jsem tam drážkovaný Brembo kotouče, Momo volant. Kola jsme nechal originál, ale pneu jsem dal 195/45/14. Už pokukuju po podvozku, asi to bude Spax -50mm, má nastavitelnou tuhost. Nekdy vyrazim na závody nebo jezdíme na okruhu tak to přitáhnu natvrdo a pak po Praze to chci mit trochu "komfortnejsi" jestli se to da rict o -50 podvozku. Odkud jsi že jsem tě nikdy neviděl? Na jarnim tuningu v Brně jsem viděl něco podobného tvojemu na 15kach kolech, ale ještě to mělo standartní podvozek. Nebyl jsi to ty? O kolik sníží ty HR pružiny? Fotka mojí 106 je v sekci členové.

[Editováno 8/5/02 martin106S16]

[Editováno 8/5/02 martin106S16]

Share this post


Link to post
Share on other sites

NE JÁ JSEM TO NEBYL MĚL JSEM V TU DOBU JEŠTĚ 3 GOLFA. ALE TA 106 BYLA MÍHO KÁMOŠE. JA JSEM S PŘEROVA NA MORAVĚ JE TO ASI 20 KM OD OLOMOUCE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO A JEŠTĚ NĚCO TO TVOJE AUTO TO JE DOST DOBREJ MAZEC.A TA KÁRA ŠLA DOLU ASI 45-50mm NEVÍM TO PŘESNĚ PROTO®E TAM TY HR BYLY U® KDY® JSEM TO DOTAHL Z NĚMECKA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravíčko pánové, chci se zeptat, jestli nemáte náhodou někdo zkušenosti s šestistupňovou převodovkou do 106. 1,6i 74kw Rallye. Má to smysl?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: DavidPinkas

Zdravíčko pánové, chci se zeptat, jestli nemáte náhodou někdo zkušenosti s šestistupňovou převodovkou do 106. 1,6i 74kw Rallye. Má to smysl?

Na co? Kdybys tam měl třeba přeplňovanou S16, tak neřeknu, ale na 1.6 8V? Nenapadá mě jediný důvod pro... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co třeba celkově kratší převody a lepší akcelerace + spotřeba oproti pětistupňové mršce? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: peugeot09

Co třeba celkově kratší převody a lepší akcelerace + spotřeba oproti pětistupňové mršce? :)

Promiň, špatně jsem se vyjádřil - v tomhle máš samozřejmě pravdu. Nicméně, šestikvalt se dá k tomuhle motoru dostat jen jedním způsobem - vyrobit redukci na přírubu a vstupní hřídel a namontovat převodovku z Gti6. S kamarádem strojařem jsme to před časem řešili a výsledek byl, že to jde, ale je to tak pracné (poloosy, táhla řazení, výroba úchytu na kastli), že pokud to nemá být ostrý závodní speciál, tak se o tom vůbec nevyplatí ani přemýšlet. U civilního auta na běžné ježdění je to holý nesmysl. Lepší akceleraci a kratší převody můžeš získat ještě dalším způsobem - buď přeskládáš skříň s použitím kol z různých verzí převodovek (existuje asi 40 verzí MA5 s různými poměry), nebo koupíš komplet krátkej vnitřek od Quaife, kde synchronizovaná verze stojí kolem 50 000 Kč, dogbox dokonce 120 000 Kč. K tomu si můžeš dohodit dlouhou pětku, když se ti bude chtít šetřit palivo. Relativně jednoduché řešení je vyměnit stálý převod za kratší, čímž se sice kvalty nepřiblíží k sobě, ale zlepší se akcelerace, za cenu snížení maximálky. Ještě jednodušší varianta tohoto řešení je dát menší kola, to taky funguje.

Shrnuto a podtrženo - šestikvalt nemá smysl pro obrovskou pracnost. Standardní pětikvalt MA5 se dá upravit pro rychlejší akceleraci několika způsoby a minimálně výměnu stálého převodu zvládne každý druhý automechanik. Nicméně, nemyslím si, že by ta převodovka byla z výroby nastavená špatně (pro auto na běžné ježdění, samozřejmě). Pokud se od tazatele nedozvíme, z jakého důvodu uvažoval o šestikvaltu, tak to nemá cenu dál řešit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.