Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

E46 330CI - Satepek


Satepek

Recommended Posts

Další tisíce km naskákaly a  první vážnější problémy.

- v pátek mi začalo prosakovat servo (hřeben řízení), během pár desítek km už jsem nestačil dolívat, takže odstaveno.. K tomu mi pořád mlátí ten zadek, takže jsem objednal silenty do ramen - dneska vyměněno, vytáhl jsem origo bmw 2001, bohužel při přejetí více nerovností za sebou rychlosti od 40km/h to mlátí pořád i po výměně...

V týdnu dojde řízení - nahodím to a očistím spodek od servo oleje - dnes jsem to shodil, mimochodem oproti ostatním automobilkám perfektní přístup ke všemu - za půl hoďky nebylo co dělat... Ale ten mlátící zadek mě pořád sere, vytahal jsem komplet rezervu - přihrádky i čalounění v kufru a pořád to mlátí a jde to jakoby od podlahy  :roll:  takže plánuju shodit celý zadní rám včetně diffu a zkouknout kastli a případně rovnou přelisuju všecky silenty na zadním rámu. Takže uvidíme, snad to bude jen něco vymláceného, ale při zkoušení štangli nic nechodí no :(  

Spolu s tím jsem rovnou znova udělal olej, přeci jen už má zase nárok, filtry samosebou taky a konečně pořídil i čidlo pro hladinu oleje, už mi ta žlutá kontrolka po startu vadila :)

z1kpmlE.jpg
MjhpqN7.jpg
rPhJJfV.jpg
SBFUOLN.jpg
qpuOam9.jpg
Znztd6e.jpg
nVLWBMq.jpg
c7f2riK.jpg
vSCQZji.jpg
04VBp0v.jpg
E1YA7g3.jpg
D1UDlHx.jpg
0cLyJAu.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem trošku pogooglil a už vím kde je problém, šel jsem to i dolů teď ještě za tmy rozdělat a fakt - meyle HD ma blbě dimenzované uložení, středová trubka v gumě je delší než gumové dorazy a ten kov při rozpružení tlumiče ťuká o podložku tlumiče :))
http://www.e46zone.com/forum/topic/43008-meyle-hd-rsm-causing-knocking-noise/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2500km za náma :) a musím uznat, že objem opravdu ničím nenahradíš, opravdu všecky průsmyky, stoupání - kdykoliv člověk prostě chce tak jede.  Čtyři lidi, plný kufr + koloběžky.

Pro zvědavce co ten třilitřík, žere na dálkách - 2500tkm, 100oktan,  +- 8,9l/100

20914746_10209169739472347_5977989245714662835_n.jpg

20934929_10209172813749202_7251949317874973199_o.jpg

IMG_20170821_183647.jpg

IMG_20170814_201136.jpg

IMG_20170817_200558.jpg

Upraveno uživatelem Satepek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepříjemnost jsou akorát ty metrové dveře, ale tak díky ním se zase dá normálně lézt na zadní sedačky - jen musíte parkovat v místě kde je okolo víc prostoru ;)  Rozdíl délek 406 vs E46 coupé   (406 -  4555 mm, E46 Coupé - 4488 mm  tj.  4m 55cm vs 4m 48cm rozdíl je pouze v těch dveřích, páč 7cm na délku je dle mne zanedbatelných ;))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cestou tam průměr 8,7l jízda dle předpisů, zpět 9,1l - to už jsem ale moc neřešil rychlosti, krom tunelů ve vídni :) 

Někde jsem četl, že rakouský, chorvatský či český benzín je celkem rozdíl, u mne bez rozdílu. Ale je fakt že leju jen 100oktan, tam se možná ta kvalita tak neliší. 100ku proto,  protože je  předepsané v TP i na víčku 98+, než se někdo bude ptát proč. Jen bacha v rakousku na BP 100 oktanový benzín vedle dálnice +- 41Kč  :D , v česku beru MOL +- 33Kč mimo dálnice, případně OMV 34Kč, chorvatsko cca 36Kč vedle dálnice, slovinsko  32Kč u dálnice ;)

Upraveno uživatelem Satepek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já od koupě 407 Verva100 na Benzině, aktuálně mám nějakou Tank kartu s 1Kč/L sleva takže poslední čepování doplna PC 31,90/L, po slevě 30,90/L   :D   Jako jó.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...