pavlii Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Ahoj, potřeboval bych srovnání. Zajímalo by mě, zdali u RT6 s dodělanou info obrazovkou teplot + tlaků (známá práce s konfigurací ;-) ) máte také pořád "statickou" informaci o tlacích, tj. pořád stav "OK" u všech kol i v případě, že u jednoho z nich je detekován pokles tlaku. Já si všiml, že stejně jako u mého předchozího (307SW) auta, kde byl jen monochromatický displej, je informace o poklesu tlaku s popisem lokace (pravé zadní apod.) pouze při prvním zjištění a následně při každém vyslání této informace (když si ŘJ prostě usmyslí, že to musí vyventilovat na LCD). Pokud si ale uživatel sám zkontroluje seznam výstrah (nebo - v případě RT6 - si zobrazí tu detailní obrazovku), tak má pouze popis, že někde je nízký tlak, ale přesná lokace chybí (v textu). Graficky, jak jsem již uvedl, se zobrazí jen, když tuto informaci předává ŘJ na displej. Ne, že by to bylo nějak fatální, ale zaujalo mě to tím spíš, že v RT6 existuje to kompletní grafické podání a ŘJ evidentné má informaci KDE přesně je problém; je mi záhadou, proč toto nemůže být prezentováno kdykoli, ale jen za určitých podmínek. P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Malo by to sledovať neustále, nejaký interval aktualizácii by tam mal byť. Hlásiť by malo zmenu tlaku.mozes skúsiť naštartovať, ak sú tlaky ok, pojazdit zopár km, a potom skúsiť odpustiť tlak z nejakej pneu, a sledovať displej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlii Odesláno 11. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Mhm. Tak další tipy - tohle není aplikovatelné (na můj případ). Dle ŘJ mám stále nízký tlak v obou zadních kolech, obrazovka (grafická) tomuto stavu neodpovídá. Ale díky za reakci :-) P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 RT6 neni přece hloupější, než RT3, kde je na doplňkové obrazovce s koly ta informace aktuální. Tj. za jízdy se to u dotyčného kola změní např. na vykřičník , nebo na STOP. Po dofouknutí zase automaticky na OK. Teda pokud jsi myslel toto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlii Odesláno 11. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Ano, přesně to. :-) hlava mi to nebere..... P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 Diagnostiku a naparovat a nastavit tlaky. Inac to asi nepôjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlii Odesláno 12. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2017 To mi přijde spíš trochu mimo - uniká mi logika. Proč tyhle kroky, když systém funguje? Chyba je v prezentaci na jedné obrazovce, rozhodovací úroveň tlaků a lokalizace funguje OK. Lepší nápad by nebyl? P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.