Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

problém s decelerací


Guest karelmacik

Recommended Posts

Guest karelmacik

Dobrý den, jen pro doplnění info o motorizaci jedná se o coupé rok 1998 2.0 16V typ RFV. Ted k problému, když jedu vyšší rychlostí tj. třeba 60 na 5ku tak po puštění plynu auto deceleruje i palubní pc neukazuje žádnou okamžitou spotřebu. Ale pokud jedu třeba už 50 i na 4ku a mám nepatrně sešláplý plyn. Tak po jeho puštění auto zpomaluje ale palubní pc ukazuje okamžitou spotřebu cca 3L a po přidání plynu auto chvíli škube než se rozjede tj. je očividně nakrmené i když by být nemělo. Vyměnil jsem potenciometr škrtící klapky, krokový motor i senzor tlaku v sání a přetěsnil potrubí , veškeré hadičky tak to případně nikde nepřisává. Prosím ještě o nějakou radu děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest karelmacik

je to hodně mimo, protože to škube z toho důvody, že je motor přechlastaný když tam jde benzín při deceleraci

Upraveno uživatelem karelmacik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je ale blbost, jednak ten PP má velkou setrvačnost než zjistí že už je prutok 00 a pak, při deceleraci tam jde po nějakou dobu normalně palivo a až po nějaké době a hlavně nad určitou rychlost se přívod paliva uzavře.

Mě to třeba škubalo právě po přidání z decelerace taky, a dělali to svíčky Bosch, i když měli najeto sotva 5000km, po vyměně sviček OK, zkus to

 

Tady jsem to tak nějak řešil -

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co já vím (a není toho tedy moc, ale tohle se tu určitě řešilo) tak je údajně nějaká hranice otáček (tuším že to bylo 1650 ot/min - ale to bych kecal) kdy to řídící jednotka už vyhodnotí tak, že tam ten benzín zase pustí. Už nevím proč, ale je to prostě jinak, než např u nafťáku, který má 0,0l až pomalu do volnoběhhu :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest karelmacik

Děkuji za duchapřítomné odpovědi. zaškube to jen po přidání plynu po deceleraci z malé rychlosti. Mohly by to dělat ty svíčky, protože tam mám nějaké od bosche

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karelmacik

Tak ještě jednou tedy. Ano mohli by to dělat ty svíčky

 

před 1 hodinou, Radek Hurvajz napsal:

 

Mě to třeba škubalo právě po přidání z decelerace taky, a dělali to svíčky Bosch, i když měli najeto sotva 5000km, po vyměně sviček OK, zkus to

 

Tady jsem to tak nějak řešil -

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s boskami som mal tiez problem na 1.8 16v   na svojom aute aj na inych napr uvolnil sa porcelan elektrody ,ta sa nasledne spoila s kostrou(sviecky) a odpalilo mu to cievku na prislusnom valci ,ak by jazdil este dalej tak ta elektroda pravdepodobne padne do valca a to by bol asi koniec 

 NGK -boli uplne bez problemov ,ale cena je radovo vyssia ale oplati sa 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest karelmacik

takže pánové, jel jsem z kopce na 3ku 2000 otáček mírně sešláplý plyn. pustil jsem ho a auto lehce decelerovalo PPC ukazoval 3,1 L spotřebu. Tak sem přidal a pustil prudce plyn a pak to začalo teprve pořádně brzdit motorem a ukazovat 0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest karelmacik

Promin, ale čekal jsem dlouho. To mě napadlo a zkoušel jsem to. Normální to není protože potom je to auto uchlastané a motoru trvá než to pobere

Upraveno uživatelem karelmacik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pak jedině krokový motorek, případně zkus reset řidicí jednotky, pokud jsi ho už neudělal. Prostě odpoj baterku přes noc, a po zapojení zapni klíček a cca 1 minutu počkej než budeš startovat, krokáč si nastaví výchozí polohu, nasledně si bude jednotka zapamatovávat znovu styl jízdy, někdy to podobný problemy vyřeší. 

 

Uchlastaný to bejt nemuže, leda by to nepálilo. Kdyby tam šlo více paliva tak jde motor do otáček, vzduch uplně nezavřeš, to je divný. Ještě mužeš zkusit jinou ŘJ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest karelmacik

Ještě jedna věc pokud to nechám takhle decelerovat tak po chvíli vyskočí kontrolka motoru- regulace bohatosti směsi dolní hodnota nedosažena.

Kat je vykuchaný od předešlého majitele a výfuk nikde bokem nefouká, lambda je v pořádku přeměřeno voltmetrem i podle diagnostiky. 

Upraveno uživatelem karelmacik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...