Semir103 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Pánové a popřípadě i dámy. Jsme bezradní, známý si nechal vyměnit žhavičky na 807 2,2HDi 94kW. Před výměnou auto tak nějak startovalo a jelo, po výměně jim v servise chytlo, ale druhý den už ne a do dneška nechytlo. Starter točí, sice hůř ale točí. Nakonec jsme jej dnes nastartovali za pomoci startovací spreje. Na diag k motoru dvě chyby: PP1435 system s palivovým aditivem - nesprávná funkce a druhá P1442 aditivní řídící jednotka (ECU). Tyto závady se vymazaly před nastartováním, ale jak po pokusu o nastartování tak nakonec nastartování přes startovací prej tam jsou opět a nejdou smazat. Auto pak už nechytne. Prosím moc o pomoc. Auto je nutně potřeba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Dopln aditivum a zresetuj v rj ina pomoc nieje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Myslíš že by to mohlo být jen tím? to to kvůli tomu nechytne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 No vzhledme k tomu, ze i kolem nuly tenhle motor skoro nezhavi, rekl bych, ze ke vstrikum se nedostane nafta.... co presne delali pri ty vymene? Ke zhavickam se u tohohle neda zrovna snadno dostat,, IMHO to po akci seskladali spatne. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 Prosím tě, co vím tak měli vyndané celé turbo a vše kolem něj., pak měli vyměnit žhavičky, ale zda žhaví už nezjišťovali, napadlo mne ještě žhavicí relé, ale na starťák to chytlo, pak už ohřáté v garáži znovu po chcípnutí taky :-( Jak to vychladne tak je konec a nenaskočí.:-( Samozřejmě dle diag neodpojili baterkku když to dělali a závady byly na všem možným ale jen sporadický. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 (upraveno) Semir103: jestli startér netočí, jak má, nedosáhne nafta potřebný tlak a ŘJ nevydá pokyn k otevření vstřiků. Mám stejný problém a vím, že je to opotřebovanými uhlíky ve startéru. Měl jsem ho rozdělaný na podzim a bláhově si myslel, že to zimu ještě přečká. Teď lituju, že jsem to rovnou neopravil. P.S. na startovací sprej to chytne a pak to pustí i tu naftu, tak motor běží a když se ohřeje, tak ho ten unavený startér ještě utáhne. Ale jak motor vychládne, už to startér nezvládne a nedá motoru ty potřebné otáčky, aby čerpadlo vyrobilo potřebný tlak nafty. Upraveno 10. leden 2017 uživatelem Mirekdoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 neviem ako ti pomoc...mas tam chyby , tak riesit.. pri startovany pozerat merane hodnoty a vidis , kde to zastane... zas len riesit,,,, pozriet , ci vsetko zapojili , ci nic nevysi , ked sa robili aj ine ukony , co si nenapisal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 Jak popisuješ tu opravu, tak to určitě nebylo levné. Hodil bych to tedy servisu na hlavu, ať se starají oni (před opravou to startovalo a po opravě to nestartuje). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.