Sign in to follow this  
Followers 0
TommyC4

Studené štarty

67 posts in this topic

Ahojte, chcem sa spýtať, ako Vám v týchto mrazoch štartujú vaše autá? U mna to dnes vyzeralo zle a trosku aj horšie. 3x nažhavil a výsledok vo videu, potom už chytil, ale nepáčilo sa mi to

IMG_0336.MOV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska jsem nejel, tak nemuzu rict, ale vcera rano stejne jako vzdy na brnk. Stojim doma venku pred barakem, zadna garaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mna tiez dobre a to nechodim kazdy den,auto mi stalo aj dva dni vonku,malinky rozdiel oproti letnym startom som si vsimol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje pozorovanie, 508 mam prvu zimu, ale doteraz som nemal problem so startovanim...prvykrat to bolo po silvestri na orave, kde mohlo byt v noci aj -20...auto stalo 3 dni...startovanie bolo zdlhavejsie, ale nabehlo nakoniec a bez buchotania ako na videu...teraz opat mame -15 a menej a prve starty po noci su podobne...pri -10 nemam problem...tankujem na shell a davam vif...cize bude to podla mna naftou a velmi nizkymi teplotami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, mazec :o Tak tohle je spíš řádně ledový start, než studený ... Ještěže mám webasto, který to vždycky trochu ohřeje :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autem jsem jel naposledy v pondělí, takže do dneška stálo před barákem, dnes ráno minus 20 :)--abych řekl pravdu, po dlouholetých zkušenostech s diesely jsem šel k autu s obavami, ale motor chytil okamžitě, jako by bylo léto :super, je opravdu vidět, že nějaký pokrok se za ty roky udál :potlesk

motor 1.6 HDi 84kw, dávám VIF po celý rok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, jsem tady nový. Jsem majitelem a nepodařilo se mi před chvíli nastartovat auto. Auto stojí venku, teplota kolem -9, včera poslední jízda. Před odjezdem jsem si zapnul webasto a těsně po vypnutí ohřevu startuji, jen něco začalo cvakat v palubce, budíky se proběhly po přístrojovce a nic, zkusil jsem to asi tak 2x, potom to začalo hlásit chybu poruchu motoru, servis a už mi ani nešlo zamknout auto a nereagovalo na dálkové ovládání, přistrojovka částečně rozsvícená a kontrolka aktivovaného wevasta svítila. Průšvih byl, že ani nešlo zamknout, tak jsem valil domů pro náhradní klíč, ale bez reakce, tak jsem na chvíli odpojil baterii a auto zase začalo reagovat na klíč. Nevím co s tím, nejspíš vybitá baterie. Zítra si půjčím nabíječku a zkusím ji dobít a uvidí se. Jen nevím, jak zamknu auto, když mám bezklíčkové zamykání na dálku, vím, že je v něm klíč a zamknu s ním řidičovy dveře, ale co ostatní? Děkuji za radu. Ps.: auto mám půl roku a baterie v něm nejspíš nikdy měněna nebyla.

508 SW motor 2.0 HDi 120 kw, rok výroby 2012 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

pujc baterku od suseda 

ale ked je vymena kmplikovana asi kaslat na to

alebo startovacimi kablami premostit  baterku z nastartovaneho auta

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterka to má nejspíš za sebou , pokud ji necháš vybitou v mrazu venku , tak bude do rána určitě v háji ( jestli teda už není )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za rady, ještě k tomu uzamčení vozidla, jak ho zamknout, když bude bez baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

uz som pisal pristav  ine funkcne nastartovane  auto

prepoj baterky startovacimi kablami a zamkni alebo skus nastartovat  

 ale baterku  nechaj  dobijat aspon 15 minut z pomocneho auta

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Webasto vycucne baterku, jako nic. Předchozí majitel tu origo po 2 letech taky oddělal. A teď tam je nějaká 77Ah a zatím se pere statečně. I po týdnu stání na mrazu ustála 30min webasto a následný start s přehledem ;)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nás bolo dnes v noci asi -17 silný vietor pocitovo aspoň -25. Ráno som nenaštartoval, auto má 3000km. Príznaky podobné ako Chose. Najprv chytilo normálne a po 10s zdochlo. Pri druhom štartovaní hláška chyba motora a nutný servis, chytilo na tri valce zdochlo po 3s. Potom už nechytilo vôbec ani pri dlhšom točení. Do predošlej 407 som lial VIF ale tankoval som v Tescu. Do tohto len Slovnaft bez aditív (niekto ma strašil, že kvôli záruke radšej do nafty nič nedávať, prípadný rozbor by mohol byť dôvod na neplatnosť záruky). Na obed sa oteplilo na -13. Povedal som si, že skúsim štartovať. Chytalo stále na 3 valce ale čím ďalej tým lepšie. Asi pri piatom štartovaní už motor nezdochol a po minúte už bežal normálne. Hneď som šiel tankovať teraz samozrejme aj s VIFom. Prehrial som poriadne motor a vyjazdil starú naftu zo systému, snáď bude zajtra kľud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

u nas -18 rano ,7 krat start medzi kazdym startovanim  2 x zhavenie v nafte vif 

keby nemam dobru baterku idem peso do roboty 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě auto ani netočilo, jen cvakalo v přístrojovce, dávám do nafty VIF, ale asi jsem měl zdvojnásobit dávky v těchto mrazech :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chose7: Tobě umřela baterka. To je něco jiného. Zamknutí auta bude někde v manuálu. Zkusím se mrknout ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.