Dejved Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Ahoj, Peugeot 508 SW ,120KW r.v. 2011 nevite prositm jesli mohu jezdilegalne bez rezerniho kola ? jen s lepici sadou. Rad bych vyuzil misto + navic ulevil na spotrebe nebot taky neco vazi Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Píšem ti teraz ako klubak: jasne , je to legálne , ale veľa miesta neziskas pisem ti ako ja, Tommy: nebud kokot a nerob takúto zásadnú picovinu , ja som dorábal rezervu a poviem ti, neni nič horšie ako kvôli defektu ísť domov na odtahovke Klemoň ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kire55 Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 pri SW chces este nejake miesto?? a na spotrebe to asi nepostrehnes ci mas kolo alebo nie, mysli skor na bezpecnost moj nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 Bez rezervy možná tak kolem komína, a ještě když bych měl možnost kámoše na telefonu že by mi tu rezervu byl schopen dovézt na místo defektu. Lepicí sada je snad to největší peklo co můžeš udělat když nafoukáš tu pěnu do pneu tak se s tou pneu můžeš skoro 100% rozloučit. Znám pár gumařů a každý mi řekl to samé pokud to nas...š do kola tak si s tím do opravy jeď jinam nebudu se v tom hrabat maximálně tu gumu sundám aby ti zůstal ráfek. Údajně je téměř nemožné po takové rychloopravě tu pneu vyvážit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 U tohoto auta řešit rezervu kvůli váze jo? Kolik ta rezerva váží? 50kg? Odesláno z Samsung J 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 vendelínku kdepa by sebrala 50 kg? Šacoval bych to tak do 10 kg váhy že zabere zvedák, klíč na kola + zbývají povinná výbava. A tak dalších do 15 kg samotné kolo takže když to přeženeme tak slabě přes 25 kg a i to bych řekl že přeháním. Takže to si myslím že u rodinného auta je zanedbatelná úspora váhy. Chápal bych takové myšlení o 106/107 nebo takhle prťavého auta ale ne u takového korábu jakým je 508. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 Vyhoď zadní sedačky, spolujezdcovou taky, všechen tapec dej dolů, zkrátka vyházej z auta vše kvůli váze, pak budeš mít pěknou spotřebu. Vážně kroutím hlavou, jak lidi přemýšlej. Koupí si auto a řeší, zda to žere 5 nebo 6 litrů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 A nejlépe když vyhodí i motor, nápravy karoserii. To mě napadá že pokud chce šetřit ať jezdí na kole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 A hlavně jestli máš v kolech snímače tlaku, tak na opravnou sadu raději rovnou zapomeň. Klemoň ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejved Odesláno 26. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 Díky všem za odpovědi. Jsem rad za všechny Vaše názory . Nechám ji tedy tam jak je Klemoň ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petav Odesláno 4. leden 2017 Sdílet Odesláno 4. leden 2017 Ahoj, já mám obrácený problém. Taky jsem si pořídil 508 SW, ale nemám rezervu, pouze sadu na opravu. Ale koberec v kufru je řešen tak nešikovně, že tam plnohodnotnou rezervu nedám a bez ní bych jet nechtěl. Ještě tak v Čechách, Ale protože pojedu lyžovat do Itálie, tak bez plnohodnotné rezervy určitě ne. Máte někdo zkušenosti, jak tento problém vyřešit? Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 4. leden 2017 Sdílet Odesláno 4. leden 2017 Pokud máš 2 sady kol hod tam jedno kolo z druhé sady jen tak do kufru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. leden 2017 Sdílet Odesláno 4. leden 2017 Dej tam dojezdovku. Pravděpodobnost defektu je malá a dojezdovka tě zachrání od opravdového průseru. I kdybys píchl přední, tak dopředu dáš zadní a dojezdovku na zadek. A krom toho si tam (krom zalepení) v obchodě můžeš koupit novou pneu ba i disk. Zvažuj pravděpodobnost vůči následkům a nákladům, vyjde ti toto řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 před 13 hodinami, Petav napsal: Ahoj, já mám obrácený problém. Taky jsem si pořídil 508 SW, ale nemám rezervu, pouze sadu na opravu. Ale koberec v kufru je řešen tak nešikovně, že tam plnohodnotnou rezervu nedám a bez ní bych jet nechtěl. Ještě tak v Čechách, Ale protože pojedu lyžovat do Itálie, tak bez plnohodnotné rezervy určitě ne. Máte někdo zkušenosti, jak tento problém vyřešit? Díky za rady Tady se podívej. Řešili to výměnou obložení kufru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacyl Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 Ahoj tak pokud chceš rezervu tak není problém ji tam dát jen musíš si sehnat : 1. popruh na stáhnutí rezervy (ať ti nelítá) 2. vložku do kola na nářadí (to je to plastové a nejdražší položka) 3. hever a klíče jakmile toto máš odmontuješ vrchní tapecírunk pod ním se nachází další tapecírunk s tou polovicní dírou, ten se taky vytáhne z kufru a klasickýma nůžkama vystřihneš. pak to vše vložíš nazpátek. vše mě vyšlo na cca 2000,- další možnost je že si objednáš ten spodní tapecírunk originál bez té poloviční díry cca 4500,- ale to se mmi zdálo zbytečně vyhozené peníze poněvadž to co stříháš nejde videt protože se to překryje tím vrchním tapecírunkem, pokud budeš chtít fotky tak není problém to nafotit ať máš přehled. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petav Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 (upraveno) Ahoj, za foto bych byl rád. Co se týká heveru a klíče, tak hever mám ze 406 a protože už jsem měnil kola za zimní, tak vím, že funguje Upraveno 5. leden 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacyl Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 vyfotím odpoledne pokud nezapomenu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacyl Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 tak tady slíbené fotky. a pro ty kdo nechtějí rezervu tak speciální fotka z podzimu mého pravého kola. postup viz výše. 1. demontá 2ks tapecírunk spodní vyříznout dát zpět a jezdit s klidnou duší :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petav Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 Super, díky, jdu do toho. Místo vnitřního držáku na klíč a hever použiju starou deku, kterou stejně vozím, abych se nemusel válet na holé zemi. Navíc mi tam zůstane prostor třeba na řetězy, startovací kabely a lopatku. Po několika nepříjemných zkušenostech ze zimních klouzání už bez toho nejezdím. Popruh na uchycení použiju ze 406, která jde do světa ve středu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacyl Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 jasne ja použil "obyčejné" nůžky ale moje žena mě hned vyhubovala že to jsou jeji nužky na látku. Tak jsem ji říkal ať si to udělá příště sama a bylo hned ticho :-) bo s autem jezdi vetšinou ona já mam jine přepravní vozitko do prave :-) hodně štestí a za cca 30 minut to máš hotové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.