kire55 Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Ahojte, pridavate do svojich tatosov aditiva do nafty??je dobre to hlavne v zime pridavat alebo celorocne?? mate nejake odskusane vyrobky,pripadne ci ste postrehli rozdiel po pravidelnom pridavani?? mam 1,6HDI Dik za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Ahoj, mam 2.2GT a celu zimu pridavam VIF zimny aditiv. Mozem povedat, ze lahko startuje a nebojim sa o zamrzanie nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislav 78 Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Ahoj, tankuji Verva diesel od Benziny. Auto startuje bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Tankujem najlacnejšiu naftu v Tescu - majú tam velký kolobeh paliva - vždy čerstvé, pridám VIF, ale ked sa mi minie tak kludne jazdím aj mesiac bez neho. Nemám problém ani s 406tkou, ani s 508čkou. Iné pumpy moje autá nepoznajú iba pri dlhých cestách. Ja osobne neverím na žiadne prémiové palivá, cenový rozdiel oproti tomu čo natankujem ja je kludne aj 20c a to by som už radšej k tej tesco nafte prilial plechovku vifu na nádrž a aj tak by som ušetril Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirohrob Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Skús si vyhladať český článok s testmi aditív. Jednoznačne tam uspel hlavne VIF. Používam ho už dlho. Letný aj zimný. Spotreba, štartovanie absolútne v poriadku. A hlavne dobrý pocit http://www.auto.cz/test-zimnich-aditiv-nafty-dva-vyrobky-totalne-propadly-78278 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda20 Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Já používám VIF pravidelně již řadu let, a to jak zimní, tak letní už ani nevím jaký je rozdíl s ním nebo bez něho ....... myslím si, že to auto si to zaslouží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kire55 Odesláno 4. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2017 ano VIFko vela ludi chvali, mam 508cku asi 8 mesiacov a este som aditiva nepridaval, skusim pravidelne ci vobec bude nejaky rozdiel citit ale hlavne kvoli motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. leden 2017 Sdílet Odesláno 4. leden 2017 (upraveno) s VIF žádný rozdíl neucítíš (rychleji to nepojede), ale možná uslyšíš (zpravidla se motor ztiší) Upraveno 5. leden 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacyl Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 jedině VERVA a filtr pořád čistý skoro jako moje dušička :-) aditiva jsou vyhozené peníze. to radši dám do VERVY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 A co myslis, ze je v te Verve? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 No Verva z bio složkou žádná výhra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 No, ja myslim, ze ta Verva je dobra, ale je to taky jen nafta + aditiva. Takze je to to same, jako kdyz to tam prilejes sam. Takze jsem reagoval na to, proc kdyz tam ty aditiva prilejes sam, jsou to vyhozene penize a kdyz ti je tam nalijou v Benzine, je to cool. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislav 78 Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 Verva od Benziny je opravdu to samé jako obyčejná nafta + vif. Komu se nechce pridavat vif tak tankuje Vervu jako já. Vychází to ovšem dráž. Z těch premiérových naft je Verva opravdu nejlepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 (upraveno) A opravdu myslíte že verva s obsahem biosložky je to nejlepší ?? Upraveno 5. leden 2017 uživatelem Multiplex406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 Naftové motory jsou plně kompatibilní s biopalivy splňujícími současné a připravované evropské standardy (nafta podle normy EN 590 ve směsi s biopalivem podle normy EN 14214), které je možno načerpat u čerpacích stanic (možné přidání 0 až 7 % methylesteru mastných kyselin). Já bych se spíš bál těch aditiv, které jsou přímo v aditivované naftě. Raději dám obyč naftu a k tomu VIF, u kterého vím, že ničemu nevadí - ani FAPu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 (upraveno) Kompatibilní určitě jsou, ale určitě ten bio lepenec ničemu neprospívá EGR, FAP, Vif přidávám a tankuji Eurooil bez bio, a nebo Maxxmotion kde je bio podíl nahrazen HVO které nemá vlastnosti klasického meřa (skladovatelnot, vázání vzdušné vlhkosti a td.) viz . starší článek http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013/ch-49476#as Upraveno 5. leden 2017 uživatelem Multiplex406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 (upraveno) No, muj nazor je, ze je to jedno. Zalezi, co jsi ochoten zaplatit, ale v podstate to vyjde nastejno. At to tam nalijes ty, nebo v benzine. Jen za ten komfort trochu priplatis. Co se tyce bioslozky, kompatibilni to asi bude, ale nejlepsi asi taky ne. Na druhou stranu si myslim, ze v te Verve toho zase tak moc nebude - myslim, ze tam nebude 7%. Nejvetsi problem te bioslozky je, kdyz v te nadrzi dlouho lezi - tj. kdyz se s autem nejezdi, nebo pokud nekde natankujes "archivni kus" nafty. Jinak bych se toho nebal a prave ty aditiva maji mimojine i prisadu, ktera ma pomahat potlacit negativni dusledky bislozky v motoru. Takze abych to shrnul: "Kluci, s rozumem." Netankujme nikde v JZD, kazdy at si tankuje co uzna za vhodne (ja teda kupuju tu lepsi v Makru a liju VIF do obou aut) a ja myslim, ze budem vsichni vysmati. Nehodlam si delat vrasky s tim, ze v tom je bioslozka a na druhou stranu, ze netankuju SUPER ULTRA TOP a ja nevim co vsechno DIESEL Pro svuj vnitrni klid jsem udelal maximum a kdyz se neco podela, tak to proste spravim a budu si rikat, ze lip to proste neslo. Upraveno 5. leden 2017 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacyl Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 ja vím že aditiva jsou už v naftě. Jen mi připadne zbytečné vozit a kupovat aditiva zvlášť, když už si to můžeš vzít rovnou v pistoli. a co se týče vervy tak jasně že jsou to i reklamní tahyale mám to vyzkoušené auto jezdí bez problémů a filtry vypadaji super takže proč to měnit a otravovat se litím příměsí když to mohu mít rovnou z pistole. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda20 Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 A jseš si opravdu tak jistý, že to máš v pistoli ......., tak já tu jistotu nemám, asi jsem větší pesimista co se týče nafty na českém trhu, a proto používám VIF ......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 No za mě je lepší jistější se co se týče aditivace obsloužit sám. Když jsem začal provozovat naftový auta tak jsem to neřešil tankoval jsem kde mně to zrovna napadlo. Pak jsem začal naftu trochu řešit a začal jsem přidávat VIF ale tak nějak jsem pořád nebyl spokojený. Tak jsem hledal nějaké články v odbornějším tisku , Svět motorů je si myslím dost odborný a v tomto i nezávislí subjekt. A po přečtení jejich článku o kvalitách různých aditiv jsem se ujistil že VIF je to nej z několika pohledů. V testu jim vyšlo že na cenově při přepočtu na km to vychází v haléřích (tehdy ten test už je staršího data) co se týče poměru kvalita/cena opět to nej na trhu a konečně laboratorní zkoušky vlastností opět nej na trhu. A to že si před tankováním z plechovky šplouchnu dvě nebo tři odměrky do nádrže tak to mě nijak nezdržuje. Tankovat jezdím většinou před odpolední směnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.