rado3421 Odesláno 22. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2016 (upraveno) Peugeot 207 benzin 1,4e 54kw 8V Prečo sa ukazovatel /ručicka / nedokaze udržať na teplote 90° ani napr.po 30 km jazdy / robi to len v chladnom počasi,mraz.../ Teplotu ukaže na 90° a potom za jazdy spadne a koliše staleokolo cca 70-80°. .Len pri silnom zabere,otačkach . dviha na 90° ale po naslednom ubrati opať pada na cca 70 °. Nakolko to prejavuje PRVU zimu, tak v servise vymeneny: termostat s čidlom+preventivne chladiaca kvapalina,uzaver nadobky chlad.kvapailny,snimač teploty chladiacej kvapaliny /diagnostika nič nevyhadzuje/ A znova sa to opakuje. Mam pocit že sa to tyka viacerych s tymto motorom /žial o aky sa jedna realny problem a odstranenie ho som sa tu nikde nedočital / Nema kto skusenosti atd...? Ď Upraveno 28. prosinec 2016 uživatelem rado3421 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fezoj65 Odesláno 20. leden 2017 Sdílet Odesláno 20. leden 2017 Zdravim,,aj mne sa tak prejavuje, ja som nemenil nic,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 21. leden 2017 Sdílet Odesláno 21. leden 2017 (upraveno) Môžeš čítať... Upraveno 21. leden 2017 uživatelem JakubkoSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubelaj Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 Ten problém mám aj ja a už ho neriešim. podstatné je že auto kúri ako má. Ráno naštartujem a dám ohrev čelného skla, po pár metroch jazdy sa začína vzduch otepľovať, a to je dôležité. to znamená že kúrenie je v poriadku. na klimatizácii mám nastavenu teplotu na čísle 21 a tak to mám po celý rok.Vo firme máme vozidla ktoré už nemajú budíky s teplotou vody. Je tam len kontrolka ktorá po zohriati vody zhasne a vodič už nič nerieši. Záhadou je že pri teplejšom počasí teplota sa dvihne na 90, to znamená že termostat je v poriadku a preto ho netreba meniť. Zbytočná výmena a zbytočné náklady. Čo som spozoroval je že intenzita kúrenia pri zapnutej klíme je riadená teplotou na teplomery vonkajšej teploty a nie zbudíka zohriatej vody. Na to majú asi Francúzi svoje vysvetlenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiK207 Odesláno 27. leden 2017 Sdílet Odesláno 27. leden 2017 P-207, benzin, 54 kW, 8V. Mám podobnou závadu. V servisu auto bylo až po tom, co se ani po 40 km ručička teploměru neodlepila od spodního dorazu. Až při jízdě do prudkého kopce cca 1 km teplota cca 70°C, ale po pár km padla plynule zpět na spodní doraz. Venkovní teplota byla kolem -7°C. Topení funguje přijatelně (nevšiml jsem si rozdílu od dřívějšího stavu). Při jízdě se studeným motorem při přeřazení (2->3 nebo 3->4) někdy motor cukne, jakoby zhasl. V servisu vyměněn termostat, teplotní čidlo. Výrazné zlepšení - nyní teplota vystoupá na cca 70 až 80°C (dříve skoro 90°C), ale po delší době než dříve. Při odjezdu z garáže (teplota cca 7°C) startuje a motor běží bez problémů. Po ujetí cca 2-3 km v mrazu motor (na křižovatce) běží na volnoběh normálně, ale opakovaně se mi stalo, že se nedokážu rozjet - motor se dusí a zhasne. Nastartování bez problémů, ale rozjezd obtížný. V servisu (2. návštěva) zjištěno, že i s novým termostatem a čidlem (zkoušeno více čidel) diagnostika ukazuje, že čidlo někdy "měří" -40°C. Příčina zatím neznámá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fatka Pavel Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 (upraveno) Mám stejný problém. Jak kdy, někdy drží... ale motor běží v pořádku. Upraveno 20. březen 2021 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.