Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

klesajuca teplota motora...


rado3421

Recommended Posts

:papa              Peugeot 207 benzin 1,4e  54kw  8V  

Prečo sa ukazovatel /ručicka /  nedokaze udržať na teplote 90° ani napr.po 30 km jazdy  / robi to len v chladnom počasi,mraz.../

Teplotu ukaže na 90°  a potom za jazdy spadne a  koliše staleokolo cca  70-80°.   .Len pri silnom zabere,otačkach . dviha na 90° ale po naslednom ubrati opať pada na cca 70 °.

Nakolko to prejavuje PRVU zimu, tak v servise vymeneny: termostat s čidlom+preventivne chladiaca kvapalina,uzaver nadobky chlad.kvapailny,snimač teploty chladiacej kvapaliny

/diagnostika nič nevyhadzuje/

 A znova sa to opakuje. :o  Mam pocit že sa to tyka viacerych s tymto motorom /žial o aky sa jedna realny problem a odstranenie ho som sa tu nikde nedočital /

Nema kto skusenosti atd...?  Ď

 

Upraveno uživatelem rado3421
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Ten problém mám aj ja a už ho neriešim. podstatné je že auto kúri ako má. Ráno naštartujem a dám ohrev čelného skla, po pár metroch jazdy sa začína vzduch otepľovať, a to je dôležité. to znamená že kúrenie je v poriadku. na klimatizácii mám nastavenu teplotu na čísle 21 a tak to mám po celý rok.Vo firme máme vozidla ktoré už nemajú budíky s teplotou vody. Je tam len kontrolka ktorá po zohriati vody zhasne a vodič už nič nerieši. Záhadou je že pri teplejšom počasí teplota sa dvihne na 90, to znamená že termostat je v poriadku a preto ho netreba meniť. Zbytočná výmena a zbytočné náklady. Čo som spozoroval je že intenzita kúrenia pri zapnutej klíme je riadená teplotou na teplomery vonkajšej teploty a nie zbudíka zohriatej vody. Na to majú asi Francúzi svoje vysvetlenie.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P-207, benzin, 54 kW, 8V. Mám podobnou závadu. V servisu auto bylo až po tom, co se ani po 40 km ručička teploměru neodlepila od spodního dorazu. Až při jízdě do prudkého kopce cca 1 km teplota cca 70°C, ale po pár km padla plynule zpět na spodní doraz. Venkovní teplota byla kolem -7°C. Topení funguje přijatelně (nevšiml jsem si rozdílu od dřívějšího stavu). Při jízdě se studeným motorem při přeřazení (2->3 nebo 3->4) někdy motor cukne, jakoby zhasl. V servisu vyměněn termostat, teplotní čidlo. Výrazné zlepšení - nyní teplota vystoupá na cca 70 až 80°C (dříve skoro 90°C), ale po delší době než dříve. Při odjezdu z garáže (teplota cca 7°C) startuje a motor běží bez problémů. Po ujetí cca 2-3 km v mrazu motor (na křižovatce) běží na volnoběh normálně, ale opakovaně se mi stalo, že se nedokážu rozjet - motor se dusí a zhasne. Nastartování bez problémů, ale rozjezd obtížný. V servisu (2. návštěva) zjištěno, že i s novým termostatem a čidlem (zkoušeno více čidel) diagnostika ukazuje, že čidlo někdy "měří" -40°C. Příčina zatím neznámá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...