zingali Odesláno 12. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2016 Zjistil jsem prolínání kapaliny kolem čidla. Zítra koupím těsnění a pokusím se o výměnu - servis má moc dlouhé termíny. Má-li někdo zkušenost, sem s ní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 13. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 13. prosinec 2016 Dnes proběhla výměna těsnění. Protože servis dodal jiný těsnící kroužek, měla jinou podobu než jsem čekal. Pro člověka zkušeného je to práce na 15 minut. Jako obvykle, je nedostatek místa. Sundal jsem hadici sání a kryt baterie. Plusovou svorku jsem pro jistotu přikryl hadrem. Největší problém bylo odpojení sousedního konektoru zašroubovaného přímo do hlavy. Rukou se mi nepodařilo odjistit pojistku. Vytvaroval jsem si háček z plochého drátu silničního kola - MAVIC a konektor odjistil. Spona čidla jde ven po zapáčení okamžitě. Je dobré prostor pod ní vyplnit hadrem aby nevystřelila neznámo kam. Po vyndání čidla (se zapojeným konektorem) vyteklo trochu kapaliny a bylo překvapení, co jsem to vyfasoval za kroužek. Použil jsem teflonovou pásku a staré těsnění omotal. zatím to neteče, mám objednáno jiné těsnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 16. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2016 Dorazilo nové čidlo se sponou a těsněním. Nový kroužek je měkký, kulatý a má větší vnější průměr než starý zapečený pěkně do hranata. Je to už druhý případ - před časem stejně dopadlo těsnění olejového filtru - kdy mě takhle doslova "vypekl" originál o kroužek. PSA nějak těsnění nejde. Po výměně už není tak cítit ,chladící kapalina v motorovém prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.