Sign in to follow this  
Followers 0
taxi341

Nestartuje

18 posts in this topic

Zdravím vás chalani piatok večer som odstavil auto sobotu som chcel ísť preč ale len nenastartoval som mám 306 1.9 td 66 kw počkal som kým nazhavi a len tocilo tak som skúsil aj pumpickou natahat naftu viac krát som aj nechal nazhavit po sebe a bez úspechov skúšal som aj pre štartovať cez káble aj vymeniť baterku a nič nafty mám plnú nádrž dneska som skúšal tiež štartovať a nič vybil som skorej baterku než nastartoval vie mi niekto prosím vás poradiť čo to môže byť ? Ďakujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten nemám napadli ma zhavice ale keby že sú zlé tak pochybujem že nechytí aj po viac krát nazhaveni

Odoslané z Lenovo A859 pomocou Tapatalku

Share this post


Link to post
Share on other sites

když povolíš vstřik. trubku na vstřikovači, nafta tam jde? (pomocník musí startovat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

matku povol o jednu otáčku a přikryj ten spoj hadrem tak, abys viděl, jestli nafta stříká--je tam vysoký tlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadný stop ventil, nebo drát k němu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska som sa k tomu nedostal keďže pršalo a nemám garáž dal som nabíjať baterku dúfam sa ktomu zajtra dostanem myslím si niečo z palivou sústavou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chalani objavil sa mi problém zhavice bosch mám nové včera nahodené ale stalo sa mi keď som išiel zo servisu že do križovatky auto zdochlo ráno auto horko ťažko chytilo na 3-4 raz chvíľku išiel motor normálne ale potom zdochol poobede som skúsil napumpovať pumpickou 5-6 pokedy nebola tvrdá znova zlý štart na 3-4 raz až ale išiel som hneď sa previesť nech sa zohreje potom keď som vypol a nastartoval tak na brnk aj brzdenie môže to nejak suvistiet zo syticom ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj mám delší dobu odstaveného PuGa 306 1.6 65 kW a když jsem ho chtěl po výměně hlavy nastartovat, tak čerpadlo nenatlacilo palivo a když jsme natvrdo zapojili čerpadlo a zkoušeli jsme startovat, tak ani zapalování nešlo. Asi imobilizér a teď babo rad, nemam tlačítko v klíči. Dá se to nějak obejít?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě dotaz: dá se nějak zjistit nějaké číslo k imobilizeru? Kvůli odkodovani?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musíš sehnat někoho se čtečkou kódu imobilizéru. Taky mě to dělalo, nakonec je imobilizér odpojen. Opravu provedl autoelektrikář.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedá se ten kód zjistit třebas z VIN? Kolega dneska snad sežene originální diagnostiku, asi bych taky radši vypojil ten imobilizér, je ten k prdu ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VF37ENFZE32703080

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, nevěděl by náhodou někdo o někom z okr. Teplice, kdo by byl ochotný půjčit diagnostiku nebo ještě líp zajet se mnou k autu a odkodovat immo? Kolegovi se nedaří spojit s mojim Peugeotem a když už se spojí, tak nelze zadávat žádné kódy. Díky za odpověď

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.