moby78 Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Ahoj. Teď, jak se trochu víc ochladilo, jsem si všimnul, že po nastartování se někde od motoru/převodovky ozývá něco mezi klepáním a ševelením. Když sešlápnu spojku, tak vše utichne. Po ujetí cca. 15km (motor zahřátý) vše beze změny. Po sešlápnutí spojky klid. Spojka byla měněná před rokem a půl. Je možný, že se ten hluk za jízdy po přidání plynu zvyšuje, ale u takhle starého auta už těžko říct, co je ještě normální .. Každopádně .. Mohlo by to být ložisko převodovky? Jak drahá bývá oprava? Nebo to zatím neřešit? Předem díky. Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 ano najskor lozisko prevodovky akutne to neni pokial ti hluk nevadi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moby78 Odesláno 10. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 potřebuju ještě tak do května 2018 s tím jezdit, tak nevím ... Když se taková věc mění, je lepší vyměnit celou převodovku (teď jsem ji někde viděl jetou za 2500Kč) nebo se mění jen to ložisko za nové? Co to může stát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 (upraveno) měl jsem přesně to samé na 205 D, vyměnili jsme ložiska, nějaké synchrony, ale klepalo dál , pak se dala jiná převodovka z vraku a po půl roce začla taky klepat, tak jsem auto poslal do světa... za mě určitě neřešit a jezdit, výměna ložisek je dost drahá, stojí to o dost více, než koupit jinou převodovku Upraveno 10. prosinec 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moby78 Odesláno 10. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 Do jiné 106 bych už nešel. Na té mé vím přesně, co se kdy měnilo. Ještě to proberu s mechanikem, jaký to je nápad, kdyby se to mělo opravovat nebo to radši dojezdit. Každopadně bych se chtěl ještě zeptat, zda převodovka P106 1l 37kW, 50HP r. 95 je stejná jako u té samé verze po faceliftu (r. 96 a výš). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 myslel jsem jinou převodovku, nee auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moby78 Odesláno 10. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 teď jsem našel 1litr, P160, I ale 33kW - za 1500Kč. Jak to tedy je? Mám P106 I, 37kW, 50HP, 1l. Je ta samá převodovka i v druhé verzi r. 96- dál? Dávala se i pro 33kW (první a druhá verze), nebo i do 1,1l? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 Zrovna jestli jsi koupil na vrakáči dobrou převodovku poznáš až po její montáži.... Já bych měnil ložiska, ale mám výhodu, že bych to nemusel někomu dávat.... Někde tu byla tabulka převodovek na 106, tuším, že 1,0 i 1,1 mají stejné převodové poměry.... Pohledej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.