Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dotaz - jaká náplň do nádrže FAP na Peugeot 807?


DanaM

Recommended Posts

Prosím o radu: koupila jsem P807 a hlásí mi to, že je nízká hladina FAP. Nevíte někdo, jaká náplň se tam dává? Volala jsem do servisu, kam jezdím pár let s Renaultem a šéf objednal něco podle VIN, ale pak mi řekla původní majitelka, že se to podle VINu nedá objednávat, musí se to koupit podle nějakého barevného proužku na nádrži a není to ta klasická močovina, ale nějaká hustší tekutina, a když jsem to řekla majiteli toho servisu, tak mi řekl, že s tím nechce nic mít a ať s tím jedu radši jinam :-(  Nevíte někdo, jak se to jmenuje a co mám vlastně koupit??? 

Předem děkuji za odpovědi.

Dana

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 12. 2016 at 20:33, RichVa napsal:

Já byl se svým teď na výměně FAP kapaliny  v Peugeot servisu a dali to až na druhý pokus. Poprvé objednali špatně. Celková cena 4200,- Kč (kapalina, diagnostika, půl hodiny práce - nejvíc trvalo odvzdušnění)

Ptala jsem se u Domanského a tam to stojí cca 6.000,-, což mi přijde jako docela drahá záležitost, když litr vyjde kolem 1000,- a já toho zase tolik nenajezdím, abych musela kupovat 3 litry, navíc mám Espáska, na kterého jsem zvyklá a Peugeot bude jako 3. auto v rodině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 12. 2016 at 20:30, Laďa napsal:

Jak píše ferinko obrať se na peugeot servis a do toho servisu jak píšeš bych už nejezdil. Protože majitel se nezachoval jako znalec a mohl by v budoucnu něco pokazit. 

Ahoj, děkuji za radu, s tím servisem máš pravdu, ale origo Peugeot je drahý, zkusila jsem volat k Domanskýmu a tam chtějí za to dolití 6.000,-, což mi připadá dost, když 3 litry náplně stojí kolem 3.000,- Kč. Navíc já za rok najezdím necelých 20.000 km a chci i dále po Praze jezdit svým Espáskem a Peugeot bude jako záložní auto v rodině, se kterým budeme jezdit  hlavně v létě ven, takže jsem myslela, že koupím tak litr, doleju a cca 2 roky to vydrží....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S náklady na údržbu a prodejem auta před investicí do údržby je to tak.

Vzpomeň, za kolik jsi koupila 807, přičti k tomu poctivých 6000. A pak koukni, za kolik bys koupila např. VW, a jsi na tom pořád dobře.

Všeobecně se předpokládá, že po koupi budeš muset investovat asi 20 tisíc, do již neprovedené údržby (... nebudu už investovat, na podzim to prodám...), takže výměny oleje, rozvody, brzdy, vůle na nápravě, pneu atd. Chyba je spíše to, žes myslela, že nebudeš investovat.

V Praze jsou, pokud vím, dva důvěryhodné menší servisy, Pražáci mě doplní. Vašenda, a druhý teď nevzpomenu.

PS: když doplníš aditivum, tak je třeba zapsat to do počítače, tedy diagnostika.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, DanaM napsal:

Ahoj, děkuji za radu, s tím servisem máš pravdu, ale origo Peugeot je drahý, zkusila jsem volat k Domanskýmu a tam chtějí za to dolití 6.000,-, což mi připadá dost, když 3 litry náplně stojí kolem 3.000,- Kč. Navíc já za rok najezdím necelých 20.000 km a chci i dále po Praze jezdit svým Espáskem a Peugeot bude jako záložní auto v rodině, se kterým budeme jezdit  hlavně v létě ven, takže jsem myslela, že koupím tak litr, doleju a cca 2 roky to vydrží....

Zde v inzerci jsem viděl, že někdo prodává 1 nebo 1,5 litru. Pokud je to stejné jak máš Ty, tak se třeba domluvíte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u mě byl problém, že si servis myslel, že každá 308 má aditivum v nádržce a moje tam jak na potvoru má vak http://www.citroeny.eu/aditiva-pro-fap/nadrzka-vak-s-aditivem-eolys-pro-fap-filtr-c4-powerflex-original-citroen.html. Jak je objemnej vak jsem nezjišťoval.

Samozřejmě, že na díl i práci byla sleva na stáří vozu - je třeba se vždy připomenout. :roker

Protože mi to dělal náš autorizák, tak bys v Praze měla mít cenu podobnou - ale já mám 308

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, děkuji Vám všem za rady, vzala jsem si je k srdci a myslím, že se mi podařilo najít na netu moc slušného pána, který provozuje servis výhradně jen Peugeotů a Citroenů a kterému jsem auto dnes odvezla s tím, že mi ho pořádně proklepne a sepíše mi nutné investice s tím, co je priorita a co může chvilku počkat.

A pro P607Olda - auto jsem kupovala od soukromé osoby, která tvrdila, že je auto pravidelně servisováno a v perfektním stavu, po repasi turba, nové rozvody, repase vstřiků atd., akorát je nutné doplnit tu kapalinu do FAP filtru a je trochu nepřesné řazení, takže když přijeli na letních gumách a hned jsem musela vrazit 9000 do zimáků, nebyla jsem zrovna nadšená, pak mi v prvním servisu řekli, že jsou hodně sjeté přední brzdové kotouče, prasklá brzdová hadička, vyčochtané čepy a tím i geometrie, takže to mě rozhodilo,  a dnes mě dorazil ten slušný majitel servisu, který navíc zjistil z diagnostiky, že je tam nějaký problém s EGR ventilem a dále zjistil, že trochu teče olej z turba, které je podle majitelů po repasi (vše samo jen ústně, bez jakýchkoli dokladů o servise). Docela mám obavu, co se ještě na tom autě vyvrbí a bojím se, že jsem si koupila bezednou kasičku na peníze....  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DanaM: "pozdě bycha honiti" :roll 
Kontrolovat auto až po koupi je ... nenapadá mě žádný slušný výraz, který by to dostatečně vyjádřil :myslim 
Jedině se k danému prodejci vrať a auto mu hoď na hlavu, ať ti vrátí peníze :nevim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, brutall napsal:

DanaM: odkud je ten slušný pán, který servisuje výhradně Peugeoty a Citroeny?

Ahojky, ten pán je z Prahy - západ a dnešek mi potvrdil, že je opravdu slušný. Auto celé proklepl podle diagnostiky, což byl docela problém, protože původní majitelé si auto nechávali servisovat u známého, který zřejmě neměl diagnostiku a tudíž žádný servis do auta nezaznamenal, takže tam svítily všechny možné kontrolky, a tenhle mechanik to celé projel diagnostikou, dolil tam tu správnou kapalinu na ten pitomý FAp filtr a rovnou vyměnil olej, to vše ještě za nižší cenu, než mi původně nastřelil, a  při tom mi udělal seznam věcí, které je nutné řešit co nejdříve (přední brzdové kotouče a destičky a palivový a vzduchový filtr), a dále výhledově čep na přední nápravě + geometrie a tyčky stabilizátoru. Navíc mě mile překvapilo, že v PC má u každého klienta složku, kde má fotky všech dílů před výměnou a po výměně s popisem, takže už to svědčí o tom, že to dělá poctivě a s láskou :-)  Doteď jsem se bála s tím autem jezdit a neměla jsem v něj zrovna důvěru, ale pán mě ubezpečil, že autíčko rozhodně není v tak špatném stavu, jak mě přesvědčoval můj nynější servisák, a když se mu budu aspoň trošku věnovat a budu tankovat kvalitní naftu, že mi pár let bude dobře sloužit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, oddie napsal:

Aha, takže všechny drahé a náročné věci "udelal", jenom "nestihl" prkotinu jako dolít eolys, a to vše drahé dělal jen proto, aby to záhy mohl prodat... Fakt nechápu, že na tyhle pohádky furt někdo skáče.

Ahoj Oddie, jsem asi fakt blbá (holt dříve narozená a vychovávaná v době, kdy se prostě takové sviňárny nedělaly), ale dnešní den mě přesvědčil, že ještě existují slušní automechanici, kteří mají práci i jako koníček a nesnaží se za každou cenu odrbat klienta :-) Tohle autíčko na tom není tak zle, jak mě vyděsil nynější servisák, jen mělo smůlu na majitele, kteří se mu sice věnovali, ale v domácích servisech, kde stloukli vše potřebné tak, aby to jezdilo, ale neměli diagnostiku, takže se žádné "změny" nikam nezaznamenávaly a auto bylo tak zblblé, že tam svítilo kdeco. Myslím, že původní majitelé nekecali a dost se autu věnovali, ale holt to nebylo nikde zaznamenané...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...