Muke Odesláno 21. březen 2003 Sdílet Odesláno 21. březen 2003 Koupil sem si 605ku 3 litra 12V,1991,a mám s ní pár problémů-zaprvé,nejde mi posilovač brzd.Spočátku ještě chvílema šel,ale už ne.Dále-topení-jenom to topí,mám ten elektricky štelovací panel-je to panýlkem, nebo tim motorkem co šteluje ventil?Jinak větrák větrá,směr de taky nastavit.A další věc,rány od přední i zadní nápravy.Co vim,tak to je přední čep a stabilizátory a vzadu ložiska.Otázka-mam ty stabilizátory koupit na vrakači?Novy stojej 2500 jeden,na vrakaci 500 jeden-prej pekny.Dál-když lezu s auta,dostano el.ránu-co to dělá.Poslední věc-nefacha ukazatel paliva-nebo spíš ukazuje,ale blbě,třeba natankuju 10 l a přibude 20l a tak.Kvůli tomu sem zustal trčet v noci na půl cesty.No nic,za případné rozsáhlé rady velmi děkuji,chci to dát dohromady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 24. březen 2003 Sdílet Odesláno 24. březen 2003 To mas jeste dobry - ja vzal plnou a ukazatel ukazoval prazdnou. Jindy vezmu 20 litru a ukazuje pul nadrze (tj. 35l) - proste bordel. Snad by pomohlo ocistit dratek, po kterym se pohybuje to cidlo. Zatim muzes verit tomu, co si zpocitas (l/spotreba = dojezd). Ohledne brzd - mrkni na stav kapaliny, zkotroluj hadicky, jestli jsou ok, podtlak. pumpu. Hodne stesti :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 26. březen 2003 Sdílet Odesláno 26. březen 2003 Mne ukazatel paliva dela to samy u 2.1TD. Chystam se to rozebrat, pry by teoreticky mohl byt odloupnuty nejaky kontakt, po kterem jezdi ten plovak. Pustim se do toho, az bude hezky. Topeni - tezko rict, muzes mit \"poloklimu\", ktera je ovladana teplotnima snimacema v palubce a ty nemusej fungovat. Muze to bejt i motorkem, zadrenym ventilem, ... Zkus to promerit. Musis eliminovat krok po kroku. Co mas se stabilizatorem? Nemas v haji jejich ulozeni - silentbloky? El. rana = spatny ukostreni. Od spatneho kontaktu na minusovem polu baterky po orezle ukostreni do karoserie. Projit, ocistit, prostrikat kontaktolem a osetrit (vazelinou?). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 26. březen 2003 Sdílet Odesláno 26. březen 2003 Taky opčas dostanu el. ránu jeto nepřijemný zkusim tvoji radu Dydzeji a pak povim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bouřlivák Odesláno 26. březen 2003 Sdílet Odesláno 26. březen 2003 me to vzdy taky kopne ale kontakt kostry je dobrej : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 26. březen 2003 Sdílet Odesláno 26. březen 2003 Mne to taky furt kope, ale ono kostricich bodu je vic a ja je zatim vsechny neprosel. Jak by se hodil servisni manual k 605 !!! Tam je to vzdycky tak krasne rozkresleny, vcetne vsech bodu ukostreni... Ach jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 27. březen 2003 Sdílet Odesláno 27. březen 2003 Muke: fyi - nove stabilizatory Topspares (kvalitu neznam): predni 1165,- a zadni 1500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borisovic Odesláno 6. listopad 2003 Sdílet Odesláno 6. listopad 2003 Ty rány na předku,měl jsem v čoudu svislák na levy straně a obě tyčky na stabilizátoru,ty s těma dvouma kulákama(ted nevim jek se jim řiká)A na zadku to byly obě kosti taky na stabilizatoru.s topením jsem mněl taky takovej problém,když odkreješ ten chlupetej dekl na levý straně středovího panelu,tak asi v urovni radia je takovej černej modul a ten reguluje průtok vzduchu přes těleso topení.je to černá krabička která je na dvo šroubkách a je nastrčená v klapce.jsou v tom silonové kolečka a ja měl trochu povilámané zoubky,takže se tam motorek točil na prázdno a neotočil klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 6. listopad 2003 Sdílet Odesláno 6. listopad 2003 Borisovic: Takze uz je ticho a chladek Ja to taky vsechno vymenil a je to znat. Ten cernej modul tam nemam, mam jen SLDT, tzn. mechanickou packu a lanko ke kohoutu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.