Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupil sem 605ku,mám problémy


Muke

Recommended Posts

Koupil sem si 605ku 3 litra 12V,1991,a mám s ní pár problémů-zaprvé,nejde mi posilovač brzd.Spočátku ještě chvílema šel,ale už ne.Dále-topení-jenom to topí,mám ten elektricky štelovací panel-je to panýlkem, nebo tim motorkem co šteluje ventil?Jinak větrák větrá,směr de taky nastavit.A další věc,rány od přední i zadní nápravy.Co vim,tak to je přední čep a stabilizátory a vzadu ložiska.Otázka-mam ty stabilizátory koupit na vrakači?Novy stojej 2500 jeden,na vrakaci 500 jeden-prej pekny.Dál-když lezu s auta,dostano el.ránu-co to dělá.Poslední věc-nefacha ukazatel paliva-nebo spíš ukazuje,ale blbě,třeba natankuju 10 l a přibude 20l a tak.Kvůli tomu sem zustal trčet v noci na půl cesty.No nic,za případné rozsáhlé rady velmi děkuji,chci to dát dohromady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mas jeste dobry - ja vzal plnou a ukazatel ukazoval prazdnou. Jindy vezmu 20 litru a ukazuje pul nadrze (tj. 35l) - proste bordel. Snad by pomohlo ocistit dratek, po kterym se pohybuje to cidlo. Zatim muzes verit tomu, co si zpocitas (l/spotreba = dojezd). Ohledne brzd - mrkni na stav kapaliny, zkotroluj hadicky, jestli jsou ok, podtlak. pumpu. Hodne stesti :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne ukazatel paliva dela to samy u 2.1TD. Chystam se to rozebrat, pry by teoreticky mohl byt odloupnuty nejaky kontakt, po kterem jezdi ten plovak. Pustim se do toho, az bude hezky.

Topeni - tezko rict, muzes mit \"poloklimu\", ktera je ovladana teplotnima snimacema v palubce a ty nemusej fungovat. Muze to bejt i motorkem, zadrenym ventilem, ... Zkus to promerit. Musis eliminovat krok po kroku.

Co mas se stabilizatorem? Nemas v haji jejich ulozeni - silentbloky?

El. rana = spatny ukostreni. Od spatneho kontaktu na minusovem polu baterky po orezle ukostreni do karoserie. Projit, ocistit, prostrikat kontaktolem a osetrit (vazelinou?).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Ty rány na předku,měl jsem v čoudu svislák na levy straně a obě tyčky na stabilizátoru,ty s těma dvouma kulákama(ted nevim jek se jim řiká)A na zadku to byly obě kosti taky na stabilizatoru.s topením jsem mněl taky takovej problém,když odkreješ ten chlupetej dekl na levý straně středovího panelu,tak asi v urovni radia je takovej černej modul a ten reguluje průtok vzduchu přes těleso topení.je to černá krabička která je na dvo šroubkách a je nastrčená v klapce.jsou v tom silonové kolečka a ja měl trochu povilámané zoubky,takže se tam motorek točil na prázdno a neotočil klapku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...