Sign in to follow this  
Followers 0
Muke

Koupil sem 605ku,mám problémy

9 posts in this topic

Koupil sem si 605ku 3 litra 12V,1991,a mám s ní pár problémů-zaprvé,nejde mi posilovač brzd.Spočátku ještě chvílema šel,ale už ne.Dále-topení-jenom to topí,mám ten elektricky štelovací panel-je to panýlkem, nebo tim motorkem co šteluje ventil?Jinak větrák větrá,směr de taky nastavit.A další věc,rány od přední i zadní nápravy.Co vim,tak to je přední čep a stabilizátory a vzadu ložiska.Otázka-mam ty stabilizátory koupit na vrakači?Novy stojej 2500 jeden,na vrakaci 500 jeden-prej pekny.Dál-když lezu s auta,dostano el.ránu-co to dělá.Poslední věc-nefacha ukazatel paliva-nebo spíš ukazuje,ale blbě,třeba natankuju 10 l a přibude 20l a tak.Kvůli tomu sem zustal trčet v noci na půl cesty.No nic,za případné rozsáhlé rady velmi děkuji,chci to dát dohromady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mas jeste dobry - ja vzal plnou a ukazatel ukazoval prazdnou. Jindy vezmu 20 litru a ukazuje pul nadrze (tj. 35l) - proste bordel. Snad by pomohlo ocistit dratek, po kterym se pohybuje to cidlo. Zatim muzes verit tomu, co si zpocitas (l/spotreba = dojezd). Ohledne brzd - mrkni na stav kapaliny, zkotroluj hadicky, jestli jsou ok, podtlak. pumpu. Hodne stesti :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne ukazatel paliva dela to samy u 2.1TD. Chystam se to rozebrat, pry by teoreticky mohl byt odloupnuty nejaky kontakt, po kterem jezdi ten plovak. Pustim se do toho, az bude hezky.

Topeni - tezko rict, muzes mit \"poloklimu\", ktera je ovladana teplotnima snimacema v palubce a ty nemusej fungovat. Muze to bejt i motorkem, zadrenym ventilem, ... Zkus to promerit. Musis eliminovat krok po kroku.

Co mas se stabilizatorem? Nemas v haji jejich ulozeni - silentbloky?

El. rana = spatny ukostreni. Od spatneho kontaktu na minusovem polu baterky po orezle ukostreni do karoserie. Projit, ocistit, prostrikat kontaktolem a osetrit (vazelinou?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky opčas dostanu el. ránu jeto nepřijemný zkusim tvoji radu Dydzeji a pak povim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne to taky furt kope, ale ono kostricich bodu je vic a ja je zatim vsechny neprosel.

Jak by se hodil servisni manual k 605 !!! Tam je to vzdycky tak krasne rozkresleny, vcetne vsech bodu ukostreni... Ach jo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muke: fyi - nove stabilizatory Topspares (kvalitu neznam): predni 1165,- a zadni 1500,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty rány na předku,měl jsem v čoudu svislák na levy straně a obě tyčky na stabilizátoru,ty s těma dvouma kulákama(ted nevim jek se jim řiká)A na zadku to byly obě kosti taky na stabilizatoru.s topením jsem mněl taky takovej problém,když odkreješ ten chlupetej dekl na levý straně středovího panelu,tak asi v urovni radia je takovej černej modul a ten reguluje průtok vzduchu přes těleso topení.je to černá krabička která je na dvo šroubkách a je nastrčená v klapce.jsou v tom silonové kolečka a ja měl trochu povilámané zoubky,takže se tam motorek točil na prázdno a neotočil klapku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borisovic: Takze uz je ticho a chladek :) Ja to taky vsechno vymenil a je to znat.

Ten cernej modul tam nemam, mam jen SLDT, tzn. mechanickou packu a lanko ke kohoutu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.