fajticek Odesláno 28. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 To me rekni ze to fakt de prejet vrtakem a zase to tesni jak pises. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Pokud se vrtákem netrefíš do dna,tak není problém,když už,tak se to opravit dá. Koukni na odvzdušňovák a kde v jake hloubce končí závit,zbytek většinou vypadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fajticek Odesláno 29. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Ale ten zavit je specialni ten nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Však ho nepoškodíš. Musíš malý vrták a vrtat na střed a když seženeš v kovomatě levý vrták a necháš to přes noc namočený v červený brzdovce, tak to vrtáním vyšroubuješ. PS: neznáš někoho, kdo dělá v obráběcí dílně? Ten by to jistě pomohl a nebo závitník na protažení závitu půjčil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Pokud není ulomenej, je blbost to odvrtávat. Pořádně rozpálit autogenem, a půjde normálně vyšroubovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Jenže sehnat autogen je kolikrát složitější, než sehnat levý vrták. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fajticek Odesláno 31. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Ja mam doma autogen jenze me se ulomil ale nechtelo se mi s tim drbat tak sem sehnal jinej brzdic uz ho mam doma vcera vecer sem si pripojil budik tlaku co sem dostal k vanocum takze fajne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fajticek Odesláno 31. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Pripojil jsem to na 15ku a rovnou sem tim vyresil svetlo tak mi to hnedka jede po zapnuti klicku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 31. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 No umístění divný chtělo by to nějak doladit nebo dat jinam (na A sloupek do uni držáku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 31. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Budík tlaku čeho ?? Nemrzky v expanzce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 31. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Je to na něm napsané - oil press. Myslím, že netřeba překládat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 31. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Ne, to skutečně netřeba .. A k čemu je to dobré ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 1. leden 2017 Sdílet Odesláno 1. leden 2017 Tolik do aut nedělám, takže tohle nevím. Chápu třeba tlak turba, ale u oleje nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Project_206_DD Odesláno 1. leden 2017 Sdílet Odesláno 1. leden 2017 tak niekto si potrpí na všetky informacie ,teplota oleja ,tlak oleja ,tlak turba a urobíš si ukazovatel na A stlpik a tam 4 budíky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 1. leden 2017 Sdílet Odesláno 1. leden 2017 Zrovna ten tlak oleje je celkem užitečná informace. Když začne svítit kontrolka, tak už může být i pozdě (nejen pro samotný motor, ale hlavně pro turbo). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fajticek Odesláno 1. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2017 Jo umisteni jeste doredim ted je to provizorne proc by to nemela bejt uzitecna informace nereknu kdyz si tam nekdo mrdne budik na lambdu na obohaceni smesi tak pokud je to beznej uzivatel tak je mu to celekm k nicemu a navic ja sem ten budik dostal tak proč si ho tam nenamontovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fajticek Odesláno 1. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2017 On ten olej nemusi byt pod tlalem on si tema kanalkama dotece vsude sám :DDD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 1. leden 2017 Sdílet Odesláno 1. leden 2017 Těm zmínkám o turbu se zrovna tady směju .... Když to turbo nemá ... Jinak teda teplotu oleje nevím zda 206 ukazuje, pokud ne, a dodělával bych nějaký budíky zajímala by mě určitě nejdřív teplota, pak až teoreticky tlak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fajticek Odesláno 1. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2017 Jo teplota tam je uz v origu teda u gticek a gtc rcko ju ma taky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 1. leden 2017 Sdílet Odesláno 1. leden 2017 před 56 minutami, StibTo napsal: Těm zmínkám o turbu se zrovna tady směju .... Jj, díky za upozornění... Já ty různé motorizace značky opravdu nastudované nemám a navíc jsem i dost dlouho z oboru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.