Jakub407max Odesláno 5. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2016 Zdravím všechny,mám problém.. Stále mi peni a vytéká servo olej skrz víčko na Peugeotu 407 rhr 2.0 hdi..už několikrát jsem tam doleval 1 cm nad merku max..Každé dva tři dny servo začíná blbnout během jízdy pro zatáčení jakoby přestává fungovat, olej zase doliju a zase se vše opakuje.. Ale o tak nefunguje jak má...hlavně při parkování jak když drhne..Co mám vyměnit.. Řízení je prý v pohodě z manzet na řízení olej neteče tak mi bylo řečeno že mám vyměnit extra servo nahoře.. Pomůže to?díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 5. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2016 Odvzdušnit několikerým otáčením kol z jedné krajní polohy do druhé jsi zkoušel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 5. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2016 Doliať olej 2-3cm na MAX a odvzdušniť točením volantu do strán až po maximálne vytočenie cca 10x doľava a 10 doprava (v krajnej polohe chvíľu podržať). Postup opakovať až pokiaľ v nalievacom hrdle nebude čistý olej bez bubliniek (bez penenia). U mňa stačilo na tretí krát, medzi opakovaniami si daj prestávku pokiaľ sa olej neustáli a nevyčistí (nezabudni kontrolovať hladinu oleja nech je nad rysku MAX). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 6. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 6. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2016 (upraveno) Ano zkoušel několikrát odvzdusnit a druhý den to samé.. 2 až 3 cm nad rysku.nechapu kam se ztrácí olej..manžety v pohodě.. Nikde nic neteče.. Jen peníze přes víčko.. Olej sem koupil v Peugeot nějaký DX.. Hlavně doleva začíná víc vynechavat.. Co s tím? Upraveno 6. prosinec 2016 uživatelem Jakub407max Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 6. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2016 Mám vyndat servo a vyměnit to gufero.. Jak je tu psáno i s návodem...pomůže to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 6. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2016 Nebaví mě každý den dolevat a na kruhaci se modlit jestli ještě vyjedu.. Díky za jakékoliv další rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 6. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2016 Pokud doléváš a nikde není vidět únik oleje, tak se můžeš rovnou pustit do opravy serva, ten olej bude zřejmě v motoru a elektronice serva. Návod na opravu jsi už asi četl, tak přeji hodně štěstí. Taky se tady na hodně psalo o konstrukční vadě zrovna u těchto motorizací, výměny hadic a různé úpravy, tak si počti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 6. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2016 Zítra ho zkusím na zkoušku přehodit z 2006 na vrakaci jestli to nebude jednodušší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 pokud mizí olej z řízení a není vidět žádný únik, podívej se pod manžety na servořízení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 7. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 Manžety suchý zatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 7. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 Sem zastánce téhle značky,ale Tohle Peugeot trochu nezvládl.. Ono by se tam toho našlo asi víc..S čím má Peugeot problémy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 každá značka aut má nějaké fičury, které nezvládá, to si nevybereš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Já měl ten samej problém. Hlavně v zimě vynechávalo. Před nějakym tim měsícem sem vyměnil komplet olej 0.9l Total LDS a mám naprostej klid. Nepění, nevynechává, volant neklade odpor. Prostě jak nevé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 8. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Měnil jsem olej v servisu za fluide DA prodal mi to v Peugeotu.ze sem si naivně myslel že to pomůže ale od Té doby to začalo blbnout víc a teď jak začalo mrznout to pořád peni... Mám to vyměnit za něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Jasny, de o to jak proběhla výměna. Pokud ti byla jen odsátá nádržka a ne kompletní obsah, tak je to k ničemu. My to vytlačovali stlačeným vzduchem jakou dobu, abych dosáhl kompletní výměny. Pochybuju že se ti s tim někde budou piplat. Kolik ti zbylo ve flašce oleje po výměně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 8. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Slabá půlka ty flašky, zůstala.dole pod chladičem vypojili hadici prý.. Tak to mám udělat tak jak píšeš a dát tam spíš spíš ten Total LDS..Prý to jsou všechno sračky co se týče olejů mi bylo řečeno v Citroënu kde jsem se byl taky zeptat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Tak to servisák ojebal. Je tam 0.9l. takže pokud přeleješ o ty 2cm po odvzdušnění, tak ti ve flašce nezbyde skoro nic. Ten olej co máš je dobrej. Je to vývojová změna. Původně se dával ten LDS. Změna byla na DA. Oba se můžou použít. Původně je to olej pro citroušky na tu jejich hydrouliku. Du najít ten můj "návod" jak jsem to udělal. Opravdu mám naprostej klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Výměna celé náplně proběhka následovně: Odsála se stará kapalina z hrdla. Odpojila se vratná hadice a otáčením volantu vytlačilo co nejvíc kapaliny, která vytékala vratnou hadicí. Pak se zacpala dirka ve víčku a pomocí tlakového vzduchu vpouštěného do hrdla pro vratnou hadici (za neustálého vytáčení rejdu) se vytlačil zbytek. Dostat kapalinu zpět je horší. Dolejval se olej po hrdlo, a v krajních polohách rejdu kolega "foukal" do hrdla. Vzdy když "dofoukal", hladina klesla. Když bylo nalito 0,5l, motor se nastartoval a za vytáčení rejdu se kapalina dolejvala. Odvzdušnění klasicky co je tu popsané stokrát. Výměna proběhla na zdviži ať jsou kola ve vzduchu. Olej se použil Total fluid LDS. Výměna byla z důvodu dolejvání špatného typu oleje a následnýho pěnění v zimních měsících. Servo šlape jako nové. Žádné cukání ve volantu a podobně. Uvidíme v zimě, Jedná se o 2.0HDI Upraveno 4. říjen uživatelem Chozeluizskuner 1 Citovat Upravit Citovat vybraný text PŘEDCHOZÍ 19 DALŠÍ Stránka 19 z 19 Odpovědět na toto téma... Sledovat4 PŘEJÍT NA PŘEHLED TÉMATPeugeot 407 DALŠÍ NEPŘEČTENÉ TÉMANefunkčné zamykanie Kdo si právě prohlíží tuto stránku 1 registrovaný uživatel Chozeluizskuner Jazyk Kontaktujte nás Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 9. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Díky moc zkusím to tak udělat..nebo spíš nechat udělat v tomhle počasí venku noc moc. A hlavně jí vyměnit všechnu díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.