Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.2HDI nejde nastarovat, ale má snahu..


macman

Recommended Posts

Zdravím.. sice je dotaz ohledně Citroen C8, ale jedná se o 2.2HDi co je v 807...

Koupil jsem si C8 s tím, že nejde nastartovat (cena odpovídala), abych si měl s čím hrát.. Bylo mi řečeno, že budou asi skočené rozvody...

Takže pokud se pokusím startovat, po jedné či dvou otáčkách se motor zastaví.. (chcípne elektrika).. Na druhý pokus párkrát protočí a šlus.. Na třetí pokud startování už bez problému točí a točí...

Po 10s startování ze začne chytat jeden válec... chvilkama se možná přidá další, ale na nastartování to nestačí.. přitom se line z výfuku smrádek špatně spálené nafty... Chová se to přesně jako moje stará Sierra, když bylo venku -10 stupňů.. smile.gif

Zkusil jsem "čuchnout" startovacím sprejem... Na sprej "naskočí", jakmile sprej dojde, vrací se do původního škytání...

Jinak na to, že je dovezené z německa, tak v motoru nebyl olej ani chladicí kapalina.. Olej na zhasnutí kontrolky stačil, ale byl pod minimem... Napadá mne, zda úbytek oleje a chladicí kapaliny nemůže mít nějakou spojitost se závadou..

A teď k diagnostice... mám půjčenou Lexii... v chybách motoru je pouze tlak turba a žhavicí relé má zkrat na kostru... Sice bych už zajásal, ale přes den bylo nad nulou a stejný motor v P607 mi startuje při téhle teplotě bez žhavení... Navíc, když chytnul na sprej, tak se neudržel..

Při měření parametrů při startování mám tlak paliva jenom 8 barů.. Že by vadný regulátor, nebo čidlo tlaku paliva?? Jenže při těchto závadách by těžko motor chytal na jeden válec...

Ohledně přeskočení řemene.. Synchronizace klika/vačka se hlásí ANO (sem tam problikne ne).. Poznala by diagnostika skočené rozvody o zub???

Potřebuji trknout, ať vím, čím začít.. díky moc... smile.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že tím motorem přede mnou už točilo moc lidí, tak jsem to risknul... Samozřejmě jsem se nejdřív mrknul, jestli je klíňák OK a není spadlej do rozvodů.. Navíc kdybych s ním nepootočil, neměl bych ani vodítko, kde může být problém...

Nicméně... Přes noc jsem nabil baterku do plna a už to zastavování při startování není... Stejně ale je zde otázka, proč se přibržďuje při slabší baterce,, 

Při nabité baterce má snahu jít jeden válec okamžitě, ale nic víc...

A teď mám nápad... Jestliže tlak v railu hlásí diagnostika 8 barů a má být 400 barů... Jaktože to má snahu jít na jeden válec???

není možné, že by jeden vstřik propouštěl - proto není tlak v railu, ale přesto díky tomu to má snahu jít na jeden válec??? Zároveň by se mohla dělat loužička nafty na pístu, která přibržďuje motor???

Setkal jste se s tím někdo??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě 607 2.2HDi bez žhavení startovala úplně v pohodě i v mrazu, dokud jsem jezdil denně. Teď mi auto stálo skoro 3týdny v garáži, kde bylo lehce nad nulou, a už byl se startem problém, startoval jsem na dvakrát a válce se chytali postupně. Ale pak už běžel normálně. Také mi to hlásí zablokované relé žhavení - po výměně relé za nové, originál, pořád stejné, takže zřejmě žhavičky.

Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Mám podobný problém - P807, 2.2 Hdi

Zdravím kluci :papaa prosím moc o radu. Mám opět problémy s tím P807, 2.2Hdi, 94kW, kterého jsem v prosinci koupila.  Auto stojí už 14 dní před domem a nestartuje. Manžel s ním jel začátkem ledna do práce, ale jelo to strašně pomalu a nechtělo vůbec nabrat otáčky, přestože ujel asi 4 km, takže si myslel, že by mohla být namrzlá nafta, protože jí bylo v nádrži málo (chtěl natankovat cestou do práce), tak aby to zbytečně netýral, radši to otočil zpátky a zaparkoval před domem, ale když mrazy povolily a manžel tam dolil naftu i s aditivy, startér sice motorem točí, ale motor pořád nechce naskočit a přitom diagnostika nic neukazuje. Konzultovala jsem to telefonicky s jedním automechanikem, který řekl, že by to mohlo být palivové čerpadlo, ale to se manželovi moc nezdá, protože mu nedávno cestou do práce odešlo palivové čerpadlo na Escortu a auto okamžitě přestalo jet, zatímco s pažoutem normálně dojel před barák. Teď se to manžel zase venku snažil rozchodit, po otočení klíčkem startéru motor má snahu naskočit, ale jen se zaklepe a nechytá, takže kouknul, jestli jde nafta do filtru a do vstřiků, všechno ok, ale vypadá to, jako by to auto bylo hodně zavzdušněné nebo je možná nějaký problém v elektrice. Je nějaký fígl, jak to zjistit? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kouknul, jestli jde palivo do vstřiků - to je šikovný.

Normálně bych tipoval, že v autě je ještě letní nafta, když bylo na prodej. A nafta se zdrcne na parafín a ucpe filtr - to by odpovídalo tomu, že to jelo špatně a teď už vůbec. Akorát mi do té teorie napasuje to " jestli jde nafta do filtru a do vstřiků, všechno ok ".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...