macman Odesláno 3. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2016 Zdravím.. sice je dotaz ohledně Citroen C8, ale jedná se o 2.2HDi co je v 807...Koupil jsem si C8 s tím, že nejde nastartovat (cena odpovídala), abych si měl s čím hrát.. Bylo mi řečeno, že budou asi skočené rozvody...Takže pokud se pokusím startovat, po jedné či dvou otáčkách se motor zastaví.. (chcípne elektrika).. Na druhý pokus párkrát protočí a šlus.. Na třetí pokud startování už bez problému točí a točí...Po 10s startování ze začne chytat jeden válec... chvilkama se možná přidá další, ale na nastartování to nestačí.. přitom se line z výfuku smrádek špatně spálené nafty... Chová se to přesně jako moje stará Sierra, když bylo venku -10 stupňů.. Zkusil jsem "čuchnout" startovacím sprejem... Na sprej "naskočí", jakmile sprej dojde, vrací se do původního škytání...Jinak na to, že je dovezené z německa, tak v motoru nebyl olej ani chladicí kapalina.. Olej na zhasnutí kontrolky stačil, ale byl pod minimem... Napadá mne, zda úbytek oleje a chladicí kapaliny nemůže mít nějakou spojitost se závadou..A teď k diagnostice... mám půjčenou Lexii... v chybách motoru je pouze tlak turba a žhavicí relé má zkrat na kostru... Sice bych už zajásal, ale přes den bylo nad nulou a stejný motor v P607 mi startuje při téhle teplotě bez žhavení... Navíc, když chytnul na sprej, tak se neudržel..Při měření parametrů při startování mám tlak paliva jenom 8 barů.. Že by vadný regulátor, nebo čidlo tlaku paliva?? Jenže při těchto závadách by těžko motor chytal na jeden válec...Ohledně přeskočení řemene.. Synchronizace klika/vačka se hlásí ANO (sem tam problikne ne).. Poznala by diagnostika skočené rozvody o zub???Potřebuji trknout, ať vím, čím začít.. díky moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2016 no moze sa ti chladiaca zmes dostavat do spalovacky a preto to starter zastavi lebo kvapalina je nestlacitelna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 3. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2016 ono celkovo motor v takom stave tocit startrom , je kus od veci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macman Odesláno 3. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2016 Vzhledem k tomu, že tím motorem přede mnou už točilo moc lidí, tak jsem to risknul... Samozřejmě jsem se nejdřív mrknul, jestli je klíňák OK a není spadlej do rozvodů.. Navíc kdybych s ním nepootočil, neměl bych ani vodítko, kde může být problém... Nicméně... Přes noc jsem nabil baterku do plna a už to zastavování při startování není... Stejně ale je zde otázka, proč se přibržďuje při slabší baterce,, Při nabité baterce má snahu jít jeden válec okamžitě, ale nic víc... A teď mám nápad... Jestliže tlak v railu hlásí diagnostika 8 barů a má být 400 barů... Jaktože to má snahu jít na jeden válec??? není možné, že by jeden vstřik propouštěl - proto není tlak v railu, ale přesto díky tomu to má snahu jít na jeden válec??? Zároveň by se mohla dělat loužička nafty na pístu, která přibržďuje motor??? Setkal jste se s tím někdo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 (upraveno) Čerpadlo v nádrži? Asi blbost, ale takto se mi to chovalo - nějakou kapku ještě vydá, ale na chod motoru nestačí. Zvlášť, když na startovací sprej jede. Upraveno 7. prosinec 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 7. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 Mě 607 2.2HDi bez žhavení startovala úplně v pohodě i v mrazu, dokud jsem jezdil denně. Teď mi auto stálo skoro 3týdny v garáži, kde bylo lehce nad nulou, a už byl se startem problém, startoval jsem na dvakrát a válce se chytali postupně. Ale pak už běžel normálně. Také mi to hlásí zablokované relé žhavení - po výměně relé za nové, originál, pořád stejné, takže zřejmě žhavičky. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanaM Odesláno 14. leden 2017 Sdílet Odesláno 14. leden 2017 Mám podobný problém - P807, 2.2 Hdi Zdravím kluci a prosím moc o radu. Mám opět problémy s tím P807, 2.2Hdi, 94kW, kterého jsem v prosinci koupila. Auto stojí už 14 dní před domem a nestartuje. Manžel s ním jel začátkem ledna do práce, ale jelo to strašně pomalu a nechtělo vůbec nabrat otáčky, přestože ujel asi 4 km, takže si myslel, že by mohla být namrzlá nafta, protože jí bylo v nádrži málo (chtěl natankovat cestou do práce), tak aby to zbytečně netýral, radši to otočil zpátky a zaparkoval před domem, ale když mrazy povolily a manžel tam dolil naftu i s aditivy, startér sice motorem točí, ale motor pořád nechce naskočit a přitom diagnostika nic neukazuje. Konzultovala jsem to telefonicky s jedním automechanikem, který řekl, že by to mohlo být palivové čerpadlo, ale to se manželovi moc nezdá, protože mu nedávno cestou do práce odešlo palivové čerpadlo na Escortu a auto okamžitě přestalo jet, zatímco s pažoutem normálně dojel před barák. Teď se to manžel zase venku snažil rozchodit, po otočení klíčkem startéru motor má snahu naskočit, ale jen se zaklepe a nechytá, takže kouknul, jestli jde nafta do filtru a do vstřiků, všechno ok, ale vypadá to, jako by to auto bylo hodně zavzdušněné nebo je možná nějaký problém v elektrice. Je nějaký fígl, jak to zjistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 14. leden 2017 Sdílet Odesláno 14. leden 2017 Proč to tady je už 3x ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 14. leden 2017 Sdílet Odesláno 14. leden 2017 daky figel na to nie je...diag a merane hodnoty...problem sa pekne zobrazi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. leden 2017 Sdílet Odesláno 14. leden 2017 Kouknul, jestli jde palivo do vstřiků - to je šikovný. Normálně bych tipoval, že v autě je ještě letní nafta, když bylo na prodej. A nafta se zdrcne na parafín a ucpe filtr - to by odpovídalo tomu, že to jelo špatně a teď už vůbec. Akorát mi do té teorie napasuje to " jestli jde nafta do filtru a do vstřiků, všechno ok ". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.