emato Odesláno 2. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2016 Nemáte někdo návod jak dostat alternátor z auta? Je uchycený na 4 šroubech, ale k 2 šroubům na pravé straně se nedá dostat (vadí šasi kolem výfuku a ze spodu zase kompresor). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 2. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2016 Ja na 307 jsem musel povolit kompresor klimy a nechat ho na hadicich viset Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emato Odesláno 3. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2016 (upraveno) Je to tak, povedlo se. Tady je postup: 1. Odmontovat kolo. 2. Vytáhnout podběh a kryt motoru. 3. Uvolnit napínák řemene a zajistit. 4. Vytáhnout klínový řemen. 5. Demontovat napínák (3 šrouby). 6. Odpojit 2 konektory kompresoru klimy. 7. Demontovat kompresor klimy (3 dlouhé šrouby) a vytáhnout z auta (hadice nechat připojené a kompresor něčím podložit ať hadice neprasknou). 8. Odpojit konektory alternátoru. 9. Demontovat kryt výfuku (možná není nutné, ale bude tam víc místa). 10. Odšroubovat 2 vrchní šrouby alternátoru. 11. Odšroubovat 2 šrouby a 2 matice držáku kompresoru. Alternátor je k držáku stále přišroubovaný dvěma šrouby, jeden se nedá vyšroubovat, proto se vytahuje s celým držákem kompresoru. 12. Držák kompresoru vysunout z čepů a i s alternátorem vytáhnout z auta. Některé šrouby se pěkně špatně vytahují, není tam vůbec místo, ale jde to. Upraveno 4. prosinec 2016 uživatelem emato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe307 Odesláno 12. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2016 Ahoj, pro 1,6 HDi je postup podobný? Musím vyměnit volnoběžku alternátoru a tím pádem musí altík ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.