Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 HDi po přidání zdechne(chcípne)


Mirastr

Recommended Posts

Čau všem.

P406 2001 2,0 HDi 66kw Bosch system.

Prvně zdechal až po 3 sec po vytažení klíčku. Dle "vás" DRV ventil. Vyndal vičistil špony a vrátil zafungovalo. Hned jsem koupil s pojízdného P406 HDi čerpadloVT, vyčistil, rail,trubky z railu a trubiček jsem vyplavil neuvěřitelné množství bordelu a šponek, box pal. filtru((taky hodně šponek-samo že v místě již přefiltrované nafty), nádrž(tam nebylo ani smítko ani amarony, ani šponka nic!Dal jsem novou podávačku do nádrže), vyčistil trysky vstřikovače ultrazvukem a jeden rozebral(absolutně čistý- tak jsem ostatní nerozebíral-jen trysky na čištění). vyměnil rozvody zkompletoval a nechtělo to nastartovat.Chvilku jsem to zkoušel a pak rozebral filtrbox bylo zde tak pul nafty, zdalo se mi malo tak jsem zkusil ucpat ten ventilek, protože šel profouknout lehce na obě strany. Motor okamžitě naskkočil. Teď však naskočí jede, ale při prudším přidání úplně zdechne. Po pročítání zde jsem koupil nový DRV ale žádná změna. Nyní už jen koupím filtrbox s novým ventilkem jinak nevím (ventilek mám stále zaslepený jinak motor nenaskočí).

Jo a vstřiky jsem zkontroloval jen přepadem a OK cca 10 min a 0,5dcl všechny +/- 0,05dcl

Díky za radu Míra.

 

Upraveno uživatelem Mirastr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prever ten nizkotlaky okruh ten ventilek musi drzat tlak vo filtri 1.25 baru +- 0.25 takze napojit budik a pozret tlak

nesmie byt nizsi nez 0.8 baru lebo to nepretlaci ventil na VT cerpadle a potom neni nafta v cerpadle VT

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumím. Tak to dává logiku. Aby odešel ventilek po výměně čerpadla,  DRV a podávačky..... děkuju za ten tlak někde na xantia hdi psali 3,5 a pro 306 2,5 a pro 406 1,5 tak jsem to vubec nebral v potaz.  Ještě nevím jak, ale proměřím a dám vědět. Snad ta pumpa bude dávat protože jsem opět podlepil "pumpovou" matku aby to neteklo(byla za mnou stopa jak za slimakem)

Každopádně děkuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tu skrutku si zatocil priamo do stredu ventilka ?

je tam este oring a tadeto to moze prepustat

to si nemal robit ten ventilok sa neznici len tak staci ho vecsinov precistit a tesni jak novy pripadne vymenit jeho oring a je ok

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NAŠEL JSEM NOVÝ ZA 845,- kČ n o ani to neni zadarmo, ale když jsem to dělal myslel jsem si že ho kdyžtak koupím zvlášť když jde sundat... :(

http://autodilyhulin.cz/767-kompletni-palivovy-filtr-pro-motory-20hdi-bosch-190169.html

pardon 854,- :)

 

Upraveno uživatelem Mirastr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale pisem ze aj ked prepusta trochu o-kruzok auto fungovat este bude ale ak sa ti zasekne ten ventilok na pruzinke tak koniec nenatocis uz vsetka nafta pojde do prepadu

 

inak ked ti dojde novy filter nerozoberaj ho je kompletny aj s filttrovavov vlozkov len pozapajat na hadicky 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

premeraj uvidis co a ako moc by som to neutesnoval moze sa stat opak ze do vt cerpadla pojde velky tlak co tiez nemusi robit dobrotu

co teoreticky moze byt aj tvoj sucastny problem ze tam ten tlak do VT cerpadla  je vyrazne vyssi

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...