Guest Ondra

starting dízlu...

37 posts in this topic

Zdravím pežo?áky, mám takovej malej problém... poslední měsíc mi dělá startování problémy a to tehdy, když je v noci pod nulou.... Přijdu, nažhavím, nastartuju a vypadá to, jako by to chytlo jenom ve třech válcích.... musím přišlápnout plyn aspoň na 1500 otáček, auto přitom trochu škube, jak asi vynechává válec, z výfuku de modrobílej dým a po cca 5 sec těch 1500 otáček to chytne a je to pak v poho.... :mad:

jinak když nemrzne, tak je start v pohodě na první otočení.....

tak co teda? že by nežhavila jedna svíčka? nebo co? porad?e dík.... se teším, že už bude jaro a že tyhle starosti odpadnou....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, takhle se to chová, když jedna žhavka nejde. Těma žhavkama začni - je to to nejjednodušší...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a co když se na ně teďka vykašlu, protože už bude teplejc? nebude to vadit? když je nad nulou, tak to žhaví ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně to vadit nebude :)

Když to bude startovat v pohodě, tak bych to přes léto fakt neřešil. A před zimou pak na to koukl, a příp. koupil nové...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můj názor je se na to podívat vypadá to ,že možná závada bude jinde,ale začal bych u těch žhav.svíček.Jak ,ale vyměníš jednu odejde ti další.:(:(:(Tak když to budeš mít rozdělaný a bude jedna špatná tak je vyměň všechny.A co nafta je dobrá.Asi to budou svíčky.:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dost často se tu proslýchá, že v případě výměny jedný žhavící svíčky v brzku odejde jiná. Nevim sakra proč?!!! Mě se to nikldy nestalo. Z hlediska případné změny napájecího napětí to bejt nemůže. Kdo víte, jak je to tam udělaný, tak víte o čem mluvim. To by spíš měli odcházet, když se přeruší jedna. Pak by mělo jít napětí nepatrně na zbylých třech nahorů, ale tak max. o 0,3V a to nemůže bejt mimo toleranci. Tomu nerozumim. :o:o:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, když jsou všechny stejně starý, tak maj dost pravděpodobně +- podobnou životnost. Takže když odejde jedna, ostatní už zřejmě maj taky na kahánku... Není to proto, že by se naštvaly, že maj mezi sebou jednu novou :)

Mně se to taky nestalo, ale já to nemůžu moc hodnotit - na autě mám většinou to, co tam nechal původní majitel, a když jedna žhavka chcípne, dám tam stejně nějakou starší ze šuplíku. Ale až si udělám tohle auto, tak už do něj snad před zimou taky koupím celou sadu novou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondro taky mi to trochu hůř startuje ale ted to necham před zimou dam nový žhavky a uvidim ještě možna necham skouknout vstřiky ale to je ještě daleko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

HICS:Jdeš na to moc odborně prostě to odchází a Ondrovi to špatně startuje tak to potřebuje spravit.Jasný?!?!?!?!?!?!:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to dělalo taky, vyměnil jsem žhavící svíčku a bylo po problémech. Jinak když bylo teplo tak to startovalo bez problému, ale za čas už bylo jedno jestli je -20 nebo +30 :(

No, když jsou všechny stejně starý, tak maj dost pravděpodobně +- podobnou životnost. Takže když odejde jedna, ostatní už zřejmě maj taky na kahánku...

s tím bych nesouhlasil ... odešla mi jedna, já jí vyměnil a po roce a půl odešla znovu (a to nebyla žádná noname) a ostatní drží v pohodě do dnes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jo, tak teda dík za rady, poradte posledni - znacka, typ, cena svicky? aneb co mam koupit..... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Krmy: Ja vol mein komandant!!! Ondra to potřebuje spravit, protože mu to odchází. Tak a? zamkne dveře! :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne se to chovalo stejne jako Ondrovi, ale v AUTODIESELu mi rekli, ze zhaveni (a vstriky) jsou OK, jen jeden valec je slabsi. Trochu mi postelovali cerpadlo a dost se to zlepsilo. Ale ted uz (nebo jeste, podle ty klady venku) nemrzne, takze nemuzu rict, ze to prestalo uplne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a jeste jsem mel dost zaneseny palivovy filtr, to taky dobrym startum neprospiva.

BTW Je dost velky rozdil mezi filtry Purflux a Champion - Ch. je jen jednoducha papirova skladacka, ale P. je hustsi a navic prolamovany i pricne, ma daleko vetsi filtracni plochu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minuly rok v lete som musel trochu dlhsie zhavit, aby to chytilo na prvy krat. V zime zacali problemy so startovanim. Kontrola zhavicov aaaa nech sa paci. Dva zhavice v prdeli. Takze ak v lete odide zhavic, niekedy to ani nespoznas. A v zime sa to vypomsti. Zhavice som musel menit pri -14 C. A samozrejme som vymenil vsetky. Ved uz tie dva tolko nestali. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to vypada, ze ty zhavky pudou na podzim pryc... tak se chci zeptat: typ a cena? a jak je to s montazi, da se to zvladnout sam nebo radsi nekoho, kdo ma servis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.