Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Led do hlavneho reflektoru


Návštěvník

Recommended Posts

ahojte, premyslam nad tymto:

https://www.aliexpress.com/item/Super-Bright-Car-Headlights-H7-LED-H8-H11-HB3-9005-HB4-9006-70W-7000lm-Auto-Front/32684222030.html?spm=2114.10010108.1000014.8.tI2gW7&scm=1007.13338.49930.0&pvid=6c5d9430-c57b-4f6f-ba2e-83c06adb95d1&tpp=1

podla vsetkeho to ale asi nebude homologizovane!? Alebo? Mate s tym skusenost?

Druha otazka je, ci potrebujem do reflektoru dve ziarovky led (jedna na tlmene, druha na dialkove)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Neexistuje homologovaná H7 LED.

2. H7 je jednovláknový halogen, takže jeden je v potkávacím a druhý v dálkovém světle. Každé z nich má vlastní parabolu.

P.S. Denně potkávám desítky těch, co svítí bůhví čím bůhví kam. Přísnější postihy by se jistě vyplatily. Jen tak mimochodem, LEDky ztrácejí svoji svítivost, mění barevnou teplotu a jde to poměrně rychle (podle podmínek, ve kterých pracují, třeba i za půl roku, hlavně ty čínský šunty), málokdo si uvědomí, že jeho světla svítí blbě. Platí to i o LED, osazených od výrobce, tam už neplatí, že buď svítí nebo nesvítí, jako u vlákna (u něj svítivost klesne v řádu jednotek procent, třeba o 10%, u LED klidně na polovičku). Navíc díky nevhodnému umístění zdroje světla svítí úplně někam jinam, než halogeny. Vůbec nechápu důvod dát tam LED. Neprojdeš STK, a z hlediska životnosti? Měnil jsem žárovku jednou, trvalo to 10minut.

K uvedenému odkazu bych čekal, že LED při obdobné svítivosti bude mít 20% příkon, což zrovna nemá, světelný tok přes 3000lm je cca dvojnásobek běžné H7, takže jestli na tebe teď protijedoucí blikají (stačí naložit plný auto a zapomenou sklopit potkávačky) tak se připrav, že budou svítit furt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pacho dik za odpoved a vysvetlenie. Myslel som, ze to bude decentnejsie, ale asi je to naozaj sunt a kecy o vyssej svietivosti, zivotnosti su len bla-bla. 

Mozno casom budu aj oficialne predavane a montovane, ale cena bude niekde inde. 

 

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle jsou nějaké neznačkové LEDky, ty mít 100 lm/W nebudou, zvlášť s mizerným chlazením ne, dokonce ten prodejce ani nemá v popisu třeba CREE, jako že někteří tu drzost mají, i když to vesele osazují fake.

Ale to je fuk, obecně je problém to, že LEDka má úplně jinou vyzařovací charakteristiku než žárovka, a světlomet resp. jeho reflektor je konstruován právě na tu žárovku. Takže všechny tyhle bastly svítí jinam a jinak. A přesně z tohoto důvodu žádné "oficiální" LEDkové náhrady nejsou a nebudou - pro LEDky je třeba udělat úplně jiný reflektor (či jiné zařízení, které vyrobí požadovaný tvar paprsku). U nových konstrukcí se s tím rovnou počítá, u starých se tím nikdo zabývat nebude...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodo1976: Jsem klidnej, jen kdybych takovýhle "tunery" nemusel každej den potkávat. Ono stačí ty "inteligentní" xenony a ledy, který maj rozenávat, že proti jede auto a neoslňovat protijedoucí. Akorát je to asi tak moc "inteligentní", že nepořítá, že jede po tankodromu (silniční síť made in ČR). Takže hrk a inteligence šlehne světlem, aby si to řidič proti "užil"... A to nepočítám, že šplouchne voda nebo proletí list... A jak budou tyhle technologie vypadat, až to začnou "tůnit" domadodělci, aby ušetřili, když huš si v bazoši koupili tu suprově nadupanou "audinu". Člověk má oči jen dvě...

 

Oddie: Ano. Úplně stačí, co potkávám teď :blicismajlik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel taky si myslím že by se mělo víc kontrolovat jak kdo a čim svítí atd. každej den ráno jsem nasranej co aut svítí špatně, ani je nenapadne sklopit světla i když vezou naložený auto asi přes pupek nedostanou na kolečko, nebo udělat důležitou věc a to si nechat světla seřídit  :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, proto i přes den svítím xenony, nějaké denní svícení mi na auto nesmí. Sám jsem zvědavý na životnost originál LED světlometů. U těch různých LED náhrad to musí být ve světlometu hrůza. Sám mám zkušenost s montáží několika 10W LED do stísněného uzavřeného prostoru a nejhorší úkol bylo najít jak odvést to teplo z čipů a udržet ho na rozumné teplotě . By mě zajímalo, jaké teploty ty náhražky dosahují v motorovém prostoru :D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pacho69: OK - souhlasím s Tebou že ty autonivelace moc nefungují. Hlavně proto že jsou nedynamické tzn. světla se seřizují pouze při stání (např. při startu nebo na světlech). Jakmile se auto zhoupne (a to je na českém autodromu dost často) tak okolí má nablikáno :( 

Sám upřednostňuji to, že na auto patří origo-za HID a podobný nesmysly bych střílel :) 

 

Bylo by fajn kdyby si řidiči seřidili kolečka dle zatížení. Ještě ale víc fajn by bylo, kdyby začli používat mlhovky pouze v případě kdy mají....

Upraveno uživatelem Dodo1976
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...