kibi Odesláno 20. listopad 2016 Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 (upraveno) Ahoj, řeším problém tchánovo vozu Peugeot 206 1.6 HDI (9HZ) Auto normálně jezdí, krásně táhne vše ok, pak za jízdy z ničeho nic zdechne a to takovým způsobem že vše zhasne (palubovka, rádio, prostě vše), po otočení klíčku nesvítí žádná kontrolka, startér točí, ale motor nenaskočí.....to udělá klidně 3 x za sebou, poté třebas zase měsíc jezdí normálně. Jednou než vše zhaslo, tak to údajně vypsalo "chybu s napětím". Baterka i napětí ok, paměť závad prázdná (až na chybu váhy vzduchu), vozidlo není moje za stavu kdy zdechne jsem ho bohužel nenapíchl (ale počítám že OBD by bylo bez napětí). Po čem jít? Byl jsem u auta jen chvilku (zrovna šlo bez problému), vyčistily se kontakty na baterii, konektor u RJ motoru. Napadl mne snímač otáček motoru, ale nechápu že zhasnou budíky respektive není napětí v palubní síti. Co RJ motoru, nebo spínací skříňka, zvládla by to? Díky za postřehy, já se orientuju spíš v koncernu. Upraveno 27. prosinec 2016 uživatelem kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. listopad 2016 Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 začal bych pojistkama pod kapotou, vytáhnout pojistkovku a otočit kabelama k sobě, zkontrolovat fyzicky kontakty, prostříkat sprejem, vyčistit uložení pojistek, proměřit, když to bude OK, tak jezdit s autem a sledovat, jestli pomohlo, když ne, jít na pojistkovku v autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 20. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 (upraveno) ozzy: pojistky všechny ok, na ty jsem koukal jen jsem to zapomněl napsat .....ještě jsem vydoloval info, že údajně to většinou "chcíplo" při zatáčce do leva.... napadla mě i kostra, že bude někde problém, jen to najít Upraveno 21. prosinec 2016 uživatelem minimaxa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. listopad 2016 Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 Očistit celou kostru od baterky přes převodovku až na kastli, plusovej očistit na baterce a pak v pojistkovce. Nicméně tohle může uplně v pohodě dělat baterka Nedávná zkušenost s C3 kdy půl roku samo od sebe občas svítilo vše na palubce a zbláznili se stěrače nakonec vyřešila pouhá výměna baterky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 20. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 díky chlapi, když nad tím hloubám, tak pokud správně uvažuju, startér má svou kostru = když jde po klíčku jen starter, zbytek je mrtvej, mohlo by se jednat o kostru baterky....otázka tedy zní: kdepak jí na 206 1.6HDI najdu (předpokládám pod držákem baterky, nebo kolem převodovky)? Zatím díky za postřehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. listopad 2016 Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 Kostra jde z baterky na převodovku a z převodovky na kastli. Startér je kostřen přes šrouby kterými je startér uchycen k motoru Tam to občas taky rezne, ale začal bych tím co jsem ti psal výše. Vyndávat startér není zrovna super práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. listopad 2016 Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 jojo, tu baterku jsem už taky zažil, asi nejjednodušší bude ji prohodit s tchánem, pak jak píšu nějaký hlavní plusový přívod do pojistkovky ten mínusový kabel od baterky na motor a kastli jsem už nepsal, musím tu být tím mínusákem už pověstný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 20. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 (upraveno) zatím díky za ujištění, jak budu mít chvilku mrknu na to....baterka se mi nezdá, dává dobře a hlavně skutečně Pažout zlobí zřídka, začínám "fandit" tomu ukostření jak se v tom pohrabeme, dám echo zda jsem obstál a čím to bylo PS: mne takhle ještě u bývalý Fabky 1.9 TDi vypekl zrovna kostřící kablík u startéru....byl pod bužírkou zoxidovanej a při posledním startu se uklepl. Naštěstí u Fabky je slušně přístupnej, tak jsem to vyměnil před marketem Upraveno 21. prosinec 2016 uživatelem minimaxa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 21. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2016 hlásím že závada vyřešena...mrška kostra pozlobila, díky všem za postřehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 27. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2016 takže kostra vyřešena a hneda je tu "novinka" opět tchánovo PUG 206 1.6 HDi r.v. 2005 (FAP Off již od koupě cca 5 let), jednou za čas za jízdy "zdechne", nejde nastartovat (tentokrát kontrolky a vše ok), po "vychladnutí" chytne na brnk a jezdí zase ok. Mrkl jsem na korekce vstřiků nebyly nejhorší (+1.3,- 0.4,+0.3, -1.2, takové byly minimálně rok, co jsem se na vstřiky díval ), auto v danou chvíli chytalo na brnk, zvuk motoru parádní, požadavek a reál na čerpadle seděl, uložená závada byla tuším 01113 - nízký tlak paliva (smazáno a už se neopakovala). Teď začalo vozidlo zlobit tak, že jakmile se ohřálo na 70°C, tak jak na volnoběh tak v tahu kolem 1200ot auto silně škube, motor jde "ostře" ala traktor, dle diag lítají korekce 1. a 4. vstřiku lehce nad hodnoty +- 3.0mg, lehce hapruje požadavek reál čerpadla. Jak se přidá plyn, nebo se nechá volnoběh vše se uklidní a motor opět ševelý. Napadl mne DRV ventil na čerpadle, nebo samotné čerpadlo, na vstřiky se mi nezdá, že by byl problém pouze za tepla a určitých otáček.....babo raď?? :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 29. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Tak DRV ventil na čerpadle i snímač na railu vyndán - vyčištěn, konektory prostříknutý, zapojení a vše ok....problém se pozměnil = nad 3000 ot chcípne, pak se musí nastartovat pod plynem, na volnoběh lehce kolísají otáčky....diag hlásí chyby 1113 - nízký tlak paliva a 0087 palivová lišta - příliš nízká hodnota....sáhl jsem pouze na dvě věcí tj na snímač na railu a DRV ventil na čerpadle, kdy chyba se změnila = dle mého selského rozumu DRV na hovno reguluje tlak paliva (dle diag hapruje dost) a logicky je tlak v soustavě nízký a na railu rovněž = že by DRV ventil KO? díky za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 (upraveno) urob prepadovy test vstrekovacov ,tipujem ze ti tam bude pekne curit do prepadu a preto mas nizky tlak Upraveno 29. prosinec 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 29. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 krtek: před "očistou" DRV a snímače + konektorů to za studena chytalo na brnk a chovalo se to ok, až po ohřátí to sem tam chcíplo a škubalo to v nízkých...teď to nedrží volnoběh a chcípá nad 3000 ot v zátahu...to mi moc na vstřiky nesedí, korekce jsou +- stejné, ale tlak hapruje na čerpadle (DRV reguluje ale divně) + nízkej tlak na railu dle snímače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 (upraveno) toto je loteria lebo drv moze lietat z viacerych pricin nielen tym ze je problem v nom samotnom ak tam je nizky tlak z ineho dovodu bude lietat aj ked mu nic nebude sak prepadovy test ta nic stat nebude tak v tom problem nejak nevidim kludne to moze byt aj kombinacia alebo hapruje samotny snimac tlaku a samozrejme drv bude nasledkom toho lietat aby udrzal pozadovany tlak i ked vlastneDRV tymto neumyselne tlak sku..i Upraveno 29. prosinec 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 29. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 krtek: to máš recht....jen mi na vstřiky nesedí, že po "očistě" DRV a snímače se chyba projevuje diametrálně jinak - rozuměj korekce vstřiků jsou ok, regulace čerpadla hapruje i za studena......ještě mi byla dána rada ohledně vymačkaných pinů u konektoru snímače na railu, byla na to i svolávačka.....kdyby tam nebyl tak kurevskej přístup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 a ten drv a snimac tlaku si cistil naraz? na jeden zatah? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 29. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 bohužel, tchána mám v jiným městě, tak když už jsem to měl rozhozený, vyčistil jsem jak DRV, tak nímač na railu....konektory nevypadaly špatně, ale u toho snímače jde prd vidět vzhledem umístění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.