Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motorový prostor


pava

Recommended Posts

Ahoj, neměnil jste si někdo ten papírový nebo z čeho to je díl,který kryje přístup k kabinovému  filtru ? Po třech letech co mám auto je zralý na rosypání. Díval sem se na něj po nočním dešti a bylo to totálně nacucané vodou,ta tam teče otvorem pod čelním sklem. Ptal sem se v Peugeot Zlín a prý se dá objednat pouze celá sada odhlučnění motorového prostoru ( jestli je to teda správně ) která prý stojí nějaké 3 tisíce. Jinak sem to nikde v autodílech nenašel. Tak jen dotaz jestli to máte také tak a co se stane pokut to tam nebude. Dík za info,Pavel.

DSCN1903.JPG

DSCN1905.JPG

DSCN1906.JPG

DSCN1908.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prodává se opravdu jen celá sada toho odhlučnění (3kusy), mám sice jiné auto, ale odhlučnění ze stejného materiálu (nějaký lisovaný papír), podíval bych se kudyma ta voda teče a nalepil tam těsnění, jinak si myslím, že to trochu tlumí hluk od motoru, takže nějaký smysl to má, ale jezdit bez toho se dá...,já to zas mám poškubané od kuny :(

cena celé sady 2141Kč v pežotu, jinde to nekoupíš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj potvrzuji, i u nás to chtějí v pažoutu prodej jen jako sadu. Standardně cena necelé 3 tisíce, pokud si to koupíš s montáží, tak dostaneš slevu na stáří vozu a pak se dostaneš něco nad 2 tisíce + práci (řekněme čtvrt hodiny takže kolem 200)

Já už půl roku jezdím bez toho :-( (co nedokázala kuna dodělala voda po výměně čelního skla)

Standardně tam teče pod plastovým krytem kolem stěračů, stejně jako u 307. 

Řešilo a snad vyřešilo se to zde http://www.peugeot-club.com/topic/91890-zatekani-pod-prednim-oknem-resil-jiz-nekdo/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to mám taky dost dorasovaný, mně to asi načal už nějakej dobrák v servise při výměně pylového filtru. Ten už si měním sám.

Pokud to nedrží, pospravil bych to "NASA" páskou, o novém díle bych za ty prachy vůbec neuvažoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi teda zatéká pod oknem,jak se již řešilo,myslel sem že zatéká tím otvorem sání nebo co to je pod sklem ( na poslední fotce ),když sundám ten papírový kryt tak tam skoro strčím ruku. No mám prodlouženou záruku tak se zeptám v Peugeot Zlín co oni nato - ale co se tu psalo tak asi raději udělat si sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeším už nějakou dobu úplně stejný problém. Ptal jsem se na různých vrakovištích a nemají to. 3tis za sadu si můžou strčit někam... Mám v plánu koupit tenký černý filc a celé to tím přelepit znovu.

 

Edit: Tak dle serviceboxu ta sada stoji 1886,- ne 3tis, ale i tak si umím předtavit lépe utracených 1886,-

Upraveno uživatelem popest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tragédií je, že právě při výměně pylového filtru vám to dorasují kolikrát už při první výměně v autorizáku. Mně se to stalo dokonce 2x. Proč by si technik dal práci a věnoval 15s na vycvaknutí těch čudlů šroubovákem, když to zkrátka může vyrvat a pak to tam narafičit že? Smůla je, že to člověka nenapadne si to zkontrolovat a přijde na to až po čase, takže možnost reklamace padá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si opravu v servise kontroluju, nejradši mám předávacího technika, co chce po mě nejdříve podepsat zakázku a až potom mi  předávat auto :), to mu řeknu slušně, jestli je to normální??, pak se už začne chovat jinak, protože vycítí, že nemá před sebou tuctového vola, který je schopen se v obchodě hádat kvůli rohlíku, ale v servise, tam kde zaplatí tisíce!!, je mu všechno jedno :mrk ,nechci nikoho urazit, ale tohle chování prostě nechápu--přece ve službách musí platit ,,já pán-ty pán'', jsou to moje prachy a nenechám se jen tak ojebávat

samozřejmě se nedá po opravě zkontrolovat vše, zas tak naivní nejsem, ale např. požaduju u sepsání zakázky vrácení starých dílů--je to povinnost servisu, na kterou se ,,tak nějak'' zapomíná, jednou jsem nechal zavolat k autu majitele servisu , který mi dal jednoznačně za pravdu (nehrál divadlo), prostě i tak se dá zlepšit práce servisu, který si bere 800 na hodinu :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuto příhodu mi říkal strýc,který kupuje co 5let novy vůz...

Při servisu Fobie si na olejový filtr sroubovakem naskrabal hvězdičku,auto dal do servisu ,za pul hodiny auto převzal a než zaplatil vzal technika,otevřel kapotu a ejhle filtr nebyl měněn, olej prý ano ,ale kdo viii,řekl ze tohle platit nebude a po hádce s technikem se ho zastal majitel salonu a mechanik dostal padáka...od te doby si dělá servis doma sam...a zatim se mu to ne vymstilo,nic se mu v záruce neposralo...

To jsem odbocil...kdyby ty hovada udělali ten kryt z plastu jak je u 406 byl by napořád a byl by klid....

Upraveno uživatelem Charlie 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to bohužel všecko v rámci šetření automobilek, jen si porovnejte třeba kryty motorů před deseti lety a dnes, koukal jsem i na pitomé poklice na kola--už mají daleko do kvality třeba na 406, je to něco jako čína, ale se znakem pežotu a stále za 800Kč kus :)

ale to není jen u automobilek...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, LovisML308 napsal:

Mám stejný problém, dokonce se mi to za jízdy zbortilo, takže jsem to musel vyhodit, jelikož jsem ten "papír" měl všude po motoru :D Jinak v HK jsem se v Peugeotu ptal a bylo mi řečeno, že jde objednat jen ta jedna část. Uvidíme, mají mi napsat cenovku 

ok, tak pak dej vedet. Co jsem to ale hledal v serviceboxu, tak to je urco sada, ale treba to umeji nejak udelat, nevim...

 

to ozzy56: me to nepripada nekvalitni.. jen do toho nesmi tect proste voda no :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sklo u 307 i 308 je prostředkem hodně protažené (parkují na něm stěrače) až do motorového prostoru. Samotná karoserie v těchto místech nedosahuje až ke konci skla (to si můžeš zkusit, když sáhneš zespoda nad motorem pod stěrače). Voda stékající dolů po okně je chycena jen gumou na plastech krycích mechanismus stěračů a celý prostor mezi kapotou a sklem.Ten plast je na pravé straně hodně "odlehčený" otvory vstupu vzduchu do ventilace (přístup vzduchu do kabinového pylového filtru). A tam je, podle mého skromného mínění, zakopaný pes. Okraj plastu se zde mírně zvlní a guma přestane správně těsnit a stékající voda zde začne prosakovat  do motorového prostoru. A neštěstí je hotovo.

Je to holt konstrukčně blbě :-(

A pomůže si to přetěsnit jak se píše v jiném vlákně (   http://www.peugeot-club.com/topic/91890-zatekani-pod-prednim-oknem-resil-jiz-nekdo/ )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...