Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Bahno

205Gti brzdy na 205 1.1?

23 posts in this topic

Caues lidicky, pred rokem jsem delal generalku brzd a dneska jsou totalne v pytli, asi jsou papirovy.... takze chci na svuj splasenej vysavac dat brzdy z 205Gti a nevim na co muzu narazit.

Nejdulezitejsi otazzky:

* Ma 205Gti stejnej brzdovej valec?

* Vepredu budu davat novy kotouce, brzdice, desticky, staci to? Nebude potreba treba jeste naboj? nebo dokonce cely napravy?

* Vzadu to bude jeste horsi, zase budu davat nabu, kotouce, brzdice, desticky. Ale vzadu vubec nevim jestli na napravu 1.1 nejak dostanu gti veci, ma vubec Gti vzadu tu samou napravu (torzni)?

Kdo znate obe tyhle auta, poradte plz :( ...

Dik moc, uvidime se na zrasu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

neznam ani jedno, tak ti poradim ;)

Jestli budes nechavat ten stejnej motor, tak bych na predku nechal original kotouce a celou zadni napravu vymenil za napravu z p309, ktera je sirsi a dost se ti to projevi na jizdnich vlastnostech :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musim ještě dopsat naco JR zapomněl ta 309 naprava na 205 vypada asi takhle :cool::cool::cool: opravdu pekné ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tos tu generálku asi neudělal moc dobře, když je to po roce v pytli. Cos na tom všechno dělal, a jak? Brzdy u těhle pažoutů jsou sice trochu pro zlost, ale když se dobře udělaj, zas tak problémový nejsou.

Přehazovat na to komplet brzdy z GTI je podle mě blbost. A mám takový dojem, že tam pak ani nepůjdou 13\" kola, jen 14!

Jinak, na to, abys zjistil, co všechno je stejné, si pořiď CD s katalogem dílů pro Peugeoty (např. od Makovice). Tam nejlépe zjistíš vše, co potřebuješ, a co je s čím shodné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravda, zapomnel jsem rict ze ty novy brzdy jsem sice daval pred rokem, ale najel jsem na nich 55.000km ;) a \"tak trosku\" s tim zavodim, takze dostaly poradne zabrat. ... Kola tam mam z Gticka takze se nebojim, ze se pak nevejdou

Zadni napravu jsem nedavno daval repasovat, tak by mi bylo lito ji zahodit

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, po 55tis km maj nárok minimálně na destičky, a když jezdíš ostřeji, i na kotouče...

Člověče, když \"trošku závodíš\", nechápu, že máš jen 1,1, a když najedeš za rok 55tis km, nechápu, že nemáš diesela... ale proti gustu :)

Zadní nápravu zahazovat nemusíš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

presne tak zadni napravy nezahazovat ale schovat pro me ja mam moji dost mrtvou :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zazaa: co na ní máš mrtvého, vždy? to auto na fotce vypadá dost pěkně. Nebo to není to ono? O jedné zadní nápravě na 205-ku bych věděl, zbyla Makovici poté, co si místo ní dal tu širší 309-kovou - se s ním domluv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozejvaj se od LZ kola pekne rany rikali ze to je nejake lozisko nebo ulozeni torzky a je to za mooc penez .......

to auto na fotce je ono akorat ze takh;le pekne vypada jen z dalky z blizka je videt ze to nekdo prestriknul a blbe odmastil takze se loupe barva a kazdej plech ma nejakej hrbol (jezdila s tim zenska po praze ....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli to kolo nemáš do \"A\", stačilo by možná vyměnit \"jen\" to ložisko - mrkni se do příspěvků k zadní nápravě. Já tohle ale nedělám, je to opruz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zazaa: Oddie jeste zapomnel dodat, ze tu zadni napravu prenechame za 1.500,-. Takze kdyby se ti nechtelo v tom stourat, tak se ozvi!! Je uplne v pohode!

Share this post


Link to post
Share on other sites

On taky Oddie zapomněl dodat, že na své 205-ce už má nápravu taky nic moc, a že kdyby nebyl tak línej, tak si tu nápravu nechá :) Takže se ozvi rychle, nebo si to rozmyslím, a budu rychlejší ;) (no, asi nebudu, teď řeším 405-ku, ale trochu postrašit tě musím...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak kucka, situace se vyresila sama, nemuzu sehnat nektery komponenty ted hned, dal bych ty dily dohromady az za tri tydny, takze tam necham zatim ty 1.1 brzdy (zase cely novy) a uvidime co vydrzej tentokrat :P

kazdopadne diky za nazory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co je to \"celý nový\", smím-li se ptát? Já když opravdu dělám brzdy, vyšlapu váleček, příp. přeleštím vnitřek, dám nové gumičky, nakonzervuju Breoxem, rozeberu a vyčistím vodicí tyčky, dám do nich novou náplň (grafitku), dám nové kotouče a destičky. Takhle udělané brzdy mi nezlobí ani po 50tis. km (nepřidírají se, samozřejmě se ojedou destičky).

Share this post


Link to post
Share on other sites

makovice > no asi do toho pudu dneska mrknu na spodek jestli to pude rozdelat a pak bych se ozval a zacal nejak resit dopravu

Share this post


Link to post
Share on other sites

oddie > jeste jak ctu cim to konzervujes ??? ma to nejake presne jmeno a vyrobce pripadne kde to sehnat ?

+ nejakej navod kam se to strika atd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cely novy brzdy odle Bahna, tohle vsechno koupim...

Vepredu:

Desticky - jsou sjety

Brzdice - jeden mam totalne zadrenej, u druhyho je zniceny odvzdusnovani

Kotouce - jsou vydlabany a krivy diky vysokejm teplotam, ktery s nima dosahuju :P

Vzadu:

Bubny - jsou vydlabany a krivy, opet vysoka teplota

Pakny - jsou sjety a kdyz tam pujdou novy bubny, tak si je zaslouzej

Prasatka - jsou takovy naky divny, tecou, zadrhavaj, pouhymu prelesteni nejak moc neverim

Lanovody od rucni brzdy - zadrhavaj, v zime to bylo strasny, nemohl jsem rucku pouzivat vubec

Pak tam prijde samozrejmne nova brzdovka, nejaka s vysokym bodem varu.

...no a pak se uvidi jak dlouho to zase vydrzi :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejvic na tom stojej ty predni brzdice, jenze ty opravdu zachranit nejdou - pravej ma zadrenej valecek takovym stylem, ze nepomuze ani TAAAAAAAAKHLE velky kladivo a levej ma zniceny odvzdusnovani a taky nechodi nejlip

Share this post


Link to post
Share on other sites

odvzdusnovaky pokud sou zalomene se daj vytahnout nebo odvrtat a vyriznout vetsi zavit

taky sem je mel dojebane taxe to predelalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bahno: starší brzdiče tu nějaký mám, můžeš si přijet vybrat. Zadní bubny bych asi taky našel.

Prasátka bych možná taky měl - ale většinou je stačí přegumičkovat - používají manžety ATE, průměr je 19 mm - stejné jsou na Š120, cena pár Kč/kus :).

Kotouče, destičky, pakny a lanovody je samozřejmě třeba koupit nové.

Zazaa: Ta kapalina se jmenuje Breox - konzervační kapalina na brzdy. Koupil jsem to v prodejně Škoda (2R na Bělohorské). Nikam se to nestříká, konzistenci to má asi tak jako olej. Při sestavování brzd s tím máznu válečky - ono sice stačí je potřít brzdovkou, ale tohle je trochu lepší, líp to konzervuje tu část válečku, co zůstane koukat ven, a nežere to manžetu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.