Míla72 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Jééé, děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 nemas zac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 před 2 minutami, krtek 2 napsal: 150 amperovy altik mas podla SB Tomu se mi nechce moc věřit protože ten altík by musel být velký jak šlak ale ten můj je malý asi jako hlávkové zelí. Moje VINko : VF33CNFUC82118030 a že by 1.6 16V 80kW benzín měla tak velký altík se mi nezdá. Zde výsledky z osciloskopu a měření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 tak pise v service box ja mam tiez 150 amperovy a neni nijak obrovsky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 http://www.autokelly.sk/Product/AX-1156/3349928/39849642;39850140;16;145661;167505;35131873;34883838;32822004 moj alternator ,rozmerovo vypada standartne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 No, možné to je, každopádně altík mi funguje jak má, dodává to co se po něm požaduje, takže je v háji rok stará baterka. Takže moje otázka zní. Jezdím teď hodně krátké trasy a co tam tedy mám dát za novou baterku? předepsanou výrobcem - AKUMULÁTOR 12V L1-300-480A-50AH - nebo znovu silnější byť jen chlup silnější - Varta Silver Dynamic 12V 61Ah 600A ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 volba je na tebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Já potřebuji jezdit = startovat za každého počasí a né neustále nabíjet nebo měnit baterky. Vlézt se mi tam vleze i 72ah 680A ale co z toho když to nebude stíhat dobíjet nebo to nebude startovat, že. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míla72 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Musíš se rozhodnout sám. Indicie pro tu "větší" tu máš v plusu. oddie řekl to, co si myslím já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 (upraveno) zajdi do mototechny a vezmi co ti doporucia ,alebo tu mas kalkulacku od varty tak si nieco vyber http://www.autobaterie-varta.net/konfigurator/osobni/typ-peugeot-307--3a-c--1-6-16v-80kw-r-v--od2000-08-11014/ Upraveno 9. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 před 44 minutami, Tony Stark napsal: Tomu se mi nechce moc věřit protože ten altík by musel být velký jak šlak ale ten můj je malý asi jako hlávkové zelí. Moje VINko : VF33CNFUC82118030 a že by 1.6 16V 80kW benzín měla tak velký altík se mi nezdá. Podle VIN máš alternátor třídy 8, což je 80A. Akumulátor L1 250. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 (upraveno) před 3 minutami, Agrafik napsal: Podle VIN máš alternátor třídy 8, což je 80A. Akumulátor L1 250. To by i sedělo, tvrdil mi to ten elektrikář dneska do telefonu, že to zatížil na 80A a že to šlapalo naprosto v pohodě. Mmt, když jsem v SB rozkliknul obrázek zapojení baterie, tak mi to tam vypsalo AKUMULÁTOR 12V L1-300-480A-50AH. Ta L1 250 má jaké parametry, ah A? Upraveno 9. leden 2017 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Tony,kľudne vezmi tú 61 Ah silver dynamic,nič s tým nepokazíš.Má väčší štart. prúd.Ale ak môžem poradiť,kupuj len u seriózneho predajcu,ktorý sa tým zaoberá a nechaj si ju premerať pred Tebou záťažovým voltmetrom.Akurát dnes som tú vartu silver kupoval pre syna a prvú ktorú som meral mala napätie naprázdno 12,2V ,kapacitu iba 70percent.Druhá taká istá s tým istý dátumom výroby 12,75V a 93 perc. kapacitu.Je jasné ktorú som zobral.Mimochodom,kedysi som pracoval na výst. kontrole špeciálnej techniky a okrem iného som preberal aj čerstvo nabité baterky.V tech. podmienkach pre nabíjanie a kontrolu,ktoré boli hrubé ako byblia bola okolo toho celá veda,ale za tie roky sa nič podstatné nezmenilo.Tu pripájam prefotenú stranu z knižky,ktorú som dostal k novej baterke.Možno to niekomu pomôže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Ještě jednou se zeptám. Jak to máš tedy zapojené. Proud na cestě k baterce na hlavním svazku - 30A na volnoběh, při sešlápnutí plynu 37A ty stejné hodnoty naměřeny na dodatečném propoji kabelu CYA 16 z + altíku na baterku. Paralelně k sobě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Mrkni sem ale zkoušeli jsme i ten dodatečný propoj odpojit a beze změny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 (upraveno) Agrafik ma to zapojene paralelne ku baterke kabel z alternatora z hrubsej stifty na plus pol baterie urobili bajpas k orginal kabelu len ma kratsiu trasu na plus pol nez origo kabel Upraveno 9. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Čiže ten kábel je absolútne zbytočný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 (upraveno) origo kabel nevedie priamo na plus pol baterky ale ide cez stiftu startera v dobe ked sa patralo co tomu je tak sa mu navrhlo dat ten bajpas aby sa vylucil prechodak na tej stifte startera lebo tam je asi spatny pristup a toto bolo jednoduchsie riesenie na potvrdenie ci vylucenie poruchy na origo kabli a jeho kabelovych ociek Upraveno 9. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 (upraveno) Ano, až bude tepleji tak ten dodatečný propoj z altíku na baterku demontuji, stejně tam mám natažené nové kabely, místo původních. Ještě jedna technická, když tam tedy zítra povezu tu "novou" baterku na reklamaci a mám k toum veškeré dokumenty vylučující špatné dobíjení či jiné okolní faktory tak mohu požadovat výměnu kus za kus, nebo mi propůjčí nějakou adekvátní náhradu abych měl jak jezdit? A další otázka, zakoupil jsem ji v Pema Autodíly v OV-Vítkovice a přímo v prodejně mi změří zátěžákem jakou kapacitu ta baterka má? A poslední otázka, kde se na autobaterii nachází něco jako datum výroby, zrovna jsem na ní asi 20minut čuměl ze všech stran a nikde nic. Upraveno 9. leden 2017 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 (upraveno) tak az bude teply tak prave naopak dodas tam treti kabel ale s tym problemy mat nebudes lebo teraz mas omnoho vecsi prierez kablov(ked spocits oba dokopy) ako ked tam bol jeden kabel v origu takze sa to bude hriat menej nez v origo zapojeni ak vobec sa to bude hriat Upraveno 9. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.