Charlie 607 Odesláno 13. listopad 2016 Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 Ahoj, začal být v interiéru auta cítit zápach nespálené nafty, a po čase se začal dělat i flek pod autem, tak jsem dneska pátral odkud to jde. Kape to zřejmě ze vstřikovacího čerpadla - jestli jsem tu věc dobře identifikoval. Přikládám fotku odkud to kape. Je tam zřejmě nějaké víčko z boku, přitažené na 4 šrouby torx ke kterým se ale nedá pořádně dostat, z pod toho víčka to po nastartování kape, tak jedna až dvě pořádné kapky za vteřinu, odkapává to na dvou místech. Nesetkal jste se s tím už někdo? Na co se mám připravit, je to jen nějaké těsnění, nebo to bude závažnější?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. listopad 2016 Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 Ahoj, tento problém jsem měl kdysi na P406 2.0 HDI. Nechal jsem to přetěsnit v Bosch servisu a byl pokoj. Sám bych to nedělal, jsou tam vysoké tlaky a je potřeba speciální těsnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 28. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 Tak v příští pondělí jde auto na vymontování čerpadla, pak mám domluvené přetěsnění a případnou výměnu dílů v čerpadle a zas montáž zpět, tak snad do konce příštího týdne bude autí zas pojizdné Jen přihodím ještě dotaz, je potřeba přes dia něco nastavovat, nebo je to jen mechanická záležitost - vyndat a dát zpět opravené ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 12. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2016 Tak vyřešeno, čerpadlo - přetěsnění a výměna ventilků, zbytek čerpadla byl v pořádku. Tak snad vydrží dalších 156 tis km. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.