Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 508 SW 2.0hdi 103kw


juventusturin

Recommended Posts

před 4 hodinami, HonzaZ napsal:

Jak píše ozzy56. Jen bych tam v žádném případě nepřidával benzín. Jedině aditivum

Honzo, mám plno známých, mezi nima i profi řidiče u nás na firmě, kteří dávají i do HDi benzín do nafty v zimě v uvedeném poměru a mají najeto statisíce kilometrů bez nějakých problémů s palivovou soustavou, já osobně dávám jen zimní VIF :)

mmch. za dobrou cenu je v Kelly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je možné, ale benzín má odmašťující účinky a u těchto dieselů je potřeba aby nafta měla co nejlepší mazací schopnosti kvůli mazání vysokotlakého čerpadla a vstřiků. Před nějakým časem měla právě firma Delphi (od které je vstřikovací soustava u 2.0 HDI 103 kW) problém se zadíráním čerpadel. Tak právě proto bych to neriskoval. Já osobně používám už řadu let VIF a nikdy jsem problém se vstřikováním neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To preboha nemyslite vazne s tym pridavanim benzinu do nafty..... to ozzy56 ti tvoji znami profi soferi to su asi soferi na LKW-ckach a pod. vozidlach, ale nie na zanovnych (od r.v. 2005) osobnych mot. vozdlach kde je velmi citliva vstrekovacia sustava uz na kvalitu nafty a nie ze tam nalejem benzin. Ja pouzivam aditivum VIF uz nejaky ten rok a bezproblemov. Zaciatkom devadesiatich rokov, ked boli hladke a doslova neznicitelne diesle, ktore isli aj na fritovaci olej nepoviem, ale v dnesnych modernych vstrekovacich systemoch by som to v ziadnom pripade nerobil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se tu ještě jednou připojím :), někdy v dobách mého učení (1972), měl jeden starý mechanik mercedesa 220 D, který objel snad stokrát zeměkouli a už tehdá se mu všichni na dílně smáli, když v mrazu nalíval do nádrže i benzín--ovšem nikdy mu auto nepřestalo jet z důvodů závad na palivové soustavě, když se objevily motory HDi a jejich obrovské tlaky vůči starým dieselům, tak samozřejmě kvalita opracování povrchů dílů (trysky, čerpadlo atd.) musí být na jiné úrovni, taktéž požadavky na čistotu nafty...,taky si to stále myslím a u svého auta se tím řídím, např. měním paliv. filtr v poloviční lhůtě, dávám VIF, ale dnes už je s těma HDi dlouholetá zkušenost a představte si, že ty motory v berlingu, partneru, taky nějaké větší dodávky od PSA a VW a nakonec i poslední škodovky ve firmě jezdí i s tím benzínem :super, máme případ, kdy šofér natankoval v berlingu cca polovinu nádrže benzínem a dojel z přerova do ostravy :mrk, čekali jsme kdy se motor zastaví a nic--vytáhli jsme tu směs, dali nový filtr, naftu a dvojitou dávku VIFu a auto jezdí, mmch., ta směs se postupně nalívala po 2 litrových petkách do ostatních aut..., píšu to proto, že ze začátku když příjde něco nového, tak se to vidí moc velkýma očima a všichni úzkostlivě dbají doporučení, ale postupně jak jsou s tím zkušenosti, tak to až tak divoké není:bojim, jinak s tím benzínem--dávají ho preventivně v době, kdy zimní nafta na čerpačkách není a je mráz, takže dejme tomu max. dva měsíce v roce, samozřejmě tak nejezdí celý rok, věřím tomu, že nejméně polovina z vás by benzín nalila, když je auto vyšplouchne někde na horách v mrazu a manželka s děckama chce jet dom, vidím to kolikrát, když startují na různé startovací spreje a z motorů pak jdou neskutečné rány...:P

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...