juventusturin Odesláno 13. listopad 2016 Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 Ahoj dneska ráno sem přišel k autu a nastartoval po chvili mi auto chciplo a už nejde nastartovat normálně točí,ale nechytne,už se mi to stalo před týdnem jak bylo pod nulou.Mám pocit že je špatná nafta,po nastartování mi auto na volnoběh cukalo než se trochu ohřálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. listopad 2016 Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 zkus to dát na noc do tepla, pak vyměň paliv. filtr a přidávej něco proti zamrzání do nafty, buď nějaká aditiva, nebo tři litry benzínu na 50 litrů nafty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. listopad 2016 Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 Jak píše ozzy56. Jen bych tam v žádném případě nepřidával benzín. Jedině aditivum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 13. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 Ahoj jo byl sem v auto kelly koupil filtr a aditivum pres zimu asi budu tankovat jen vervu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 13. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 tak filtr vymenen a auto startuje jeste zajedu natankovat pridam aditivum a uvidime ráno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. listopad 2016 Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 před 4 hodinami, HonzaZ napsal: Jak píše ozzy56. Jen bych tam v žádném případě nepřidával benzín. Jedině aditivum Honzo, mám plno známých, mezi nima i profi řidiče u nás na firmě, kteří dávají i do HDi benzín do nafty v zimě v uvedeném poměru a mají najeto statisíce kilometrů bez nějakých problémů s palivovou soustavou, já osobně dávám jen zimní VIF mmch. za dobrou cenu je v Kelly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. listopad 2016 Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 To je možné, ale benzín má odmašťující účinky a u těchto dieselů je potřeba aby nafta měla co nejlepší mazací schopnosti kvůli mazání vysokotlakého čerpadla a vstřiků. Před nějakým časem měla právě firma Delphi (od které je vstřikovací soustava u 2.0 HDI 103 kW) problém se zadíráním čerpadel. Tak právě proto bych to neriskoval. Já osobně používám už řadu let VIF a nikdy jsem problém se vstřikováním neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeugeotHDi Odesláno 14. listopad 2016 Sdílet Odesláno 14. listopad 2016 To preboha nemyslite vazne s tym pridavanim benzinu do nafty..... to ozzy56 ti tvoji znami profi soferi to su asi soferi na LKW-ckach a pod. vozidlach, ale nie na zanovnych (od r.v. 2005) osobnych mot. vozdlach kde je velmi citliva vstrekovacia sustava uz na kvalitu nafty a nie ze tam nalejem benzin. Ja pouzivam aditivum VIF uz nejaky ten rok a bezproblemov. Zaciatkom devadesiatich rokov, ked boli hladke a doslova neznicitelne diesle, ktore isli aj na fritovaci olej nepoviem, ale v dnesnych modernych vstrekovacich systemoch by som to v ziadnom pripade nerobil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. listopad 2016 Sdílet Odesláno 14. listopad 2016 (upraveno) tak se tu ještě jednou připojím , někdy v dobách mého učení (1972), měl jeden starý mechanik mercedesa 220 D, který objel snad stokrát zeměkouli a už tehdá se mu všichni na dílně smáli, když v mrazu nalíval do nádrže i benzín--ovšem nikdy mu auto nepřestalo jet z důvodů závad na palivové soustavě, když se objevily motory HDi a jejich obrovské tlaky vůči starým dieselům, tak samozřejmě kvalita opracování povrchů dílů (trysky, čerpadlo atd.) musí být na jiné úrovni, taktéž požadavky na čistotu nafty...,taky si to stále myslím a u svého auta se tím řídím, např. měním paliv. filtr v poloviční lhůtě, dávám VIF, ale dnes už je s těma HDi dlouholetá zkušenost a představte si, že ty motory v berlingu, partneru, taky nějaké větší dodávky od PSA a VW a nakonec i poslední škodovky ve firmě jezdí i s tím benzínem , máme případ, kdy šofér natankoval v berlingu cca polovinu nádrže benzínem a dojel z přerova do ostravy , čekali jsme kdy se motor zastaví a nic--vytáhli jsme tu směs, dali nový filtr, naftu a dvojitou dávku VIFu a auto jezdí, mmch., ta směs se postupně nalívala po 2 litrových petkách do ostatních aut..., píšu to proto, že ze začátku když příjde něco nového, tak se to vidí moc velkýma očima a všichni úzkostlivě dbají doporučení, ale postupně jak jsou s tím zkušenosti, tak to až tak divoké není, jinak s tím benzínem--dávají ho preventivně v době, kdy zimní nafta na čerpačkách není a je mráz, takže dejme tomu max. dva měsíce v roce, samozřejmě tak nejezdí celý rok, věřím tomu, že nejméně polovina z vás by benzín nalila, když je auto vyšplouchne někde na horách v mrazu a manželka s děckama chce jet dom, vidím to kolikrát, když startují na různé startovací spreje a z motorů pak jdou neskutečné rány... Upraveno 14. listopad 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.