Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 3008


Laďa

Recommended Posts

minimaxa Zajímá mne proč pochybuješ o životnosti menší než 100.000 km. Ta otázka není útok na tvou osobu. Jen se třeba dozvím něco co neznám a pomůže mi to. Technicky vzato je velikost pístů a toho ostatního větší než u čtyřválce. Turbo je součástka podobná u jakéhokoli počtu válců a druhu paliva. Použitý systém dvou termostatů včetně dochlazování turba dalším vodním čerpadlem já chápu jako řešení prodlužující životnost. Na těch několika motorech, co jsem kdysi dělal generálku, bylo měřitelné jednostranné opotřebení. To tedy asi řeší posunutá osa klikového hřídele vůči válcům. Předpokládám, že to vývojáři motorů dobře spočítali. Tak kde je ta tvá nedůvěra?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem naznačil tak jsem si vypočítal výkonovou váhu modelů

P 2008 1.2 110k 10,56 kg/k,  P 3008 1.2 130k 10,19 kg/k,  P 3008 1.6BlueHDi 120k 11,46 kg/k,  P 3008 2.0BlueHDi 150k 10,00 kg/k,  P 3008 2.0BlueHDi 180k 8,56 kg/k. 

Pro zajímavost P 308 GTi má výkonovou váhu 4,74 kg/k :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 1. 2017 at 9:14, rak napsal:

svijam: uvažujeme o koupi nové 3008 ALLURE 1.6 THP automat někdy v dubnu 2018. Budu rád, pokud sem budeš psát co nejvíce informací. Seděl jsem v ní a je to fakt špica.

Jasně, jak bude doma dodám fotky a podělím se o zážitky :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto je serviska jen do 150 000km :D

Pe.Tr  to asi platí jen pro Mercedes a Hyundai.

Peugeot to má trochu jinak. :) :) :)  Při běžném provozu je v plánu servisních prohlídek prostor na 18 razítek a to dělá při normálním užívání vozu 450.000 km :papa Není to žádný útok na tvou osobu ani na značky které zde občas uvádíš. Zasílám to jen pro přesnou informaci příznivcům značky PEUGEOT. 

garančka.PDF

plán údržby.PDF

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Charlie 1 a všechny ostatní. Dnešního dne mám za sebou jízdu s P 3008 jak s motorem 1,2 tak 2,0 HDI. Usednutí za volant se nedá vyjádřit slovy, ale zkráceně je to nezapomenutelný zážitek. V předchozích modelech např.P 2008 se dalo hovořit o zastínění tachometru s otáčkoměrem volantem. Nyní je to opravdu vychytané a celkový dojem z interiéru tohoto vozidla je pozitivní. Co se týká výkonu a zátahu motoru 1,2 bylo též bez výhrad a to mělo vozidlo najeto pouze 5 km. Jízda s tímto motorem může být opravdu zábavná. Má tady někdo zkušenost jak se snoubí tato motorizace s automatem např. v P 308? Dvoulitr HDI byl famozní a pokud bych jezdil soukromně více kilometrů, určitě bych přišetřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mares  já mám osobní zkušenost s P 308 SW 1.2 130k EAT6. Testovali jsme jí když přišla na trh. Co na jízdu říct. Asi je jedno slovo "pohoda"

žádný problém krásná jízda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já vám nevím - není nad osobní zkušenosti. Mám čerstvou z fungl novýho Prassata Variant 2.0 TDI AUT6 DSG nebo co v tom přesně je  a slovo "pohoda" to sice vystihuje co do pocitu, ale je to tedy dost líný... To jen tak pro ilustraci, co pro někoho může být pohoda vs. zážitek z jízdy. Záleží na tom, co kdo hledá/chce a to třeba zkoušet, zkoušet, zkoušet... Taky se moc těším až si 3008 projedu a jsem zvědavej, co to se mnou udělá :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všem zájemců o nový vůz. Opakuji co už jsem tady napsal  "Najděte si někde předváděčku a osobně si sedněte za volant." Není nad osobní zkušenost. Jsme každý jiný.To znamená jiné priority a potřeby. Někdo benzín jiný naftu. Někdo hledá nízkou cenu a někdo nazdobený vůz s max výbavou a na cenu moc nehledí.

Čemu bych se já vyhnul, jsou články od některých novinářů popisující vozy Peugeot. On jim ten Peugeot tolik neplatí. (za reklamu pro jejich časopisy atd.) Moc jsem se bavil, když pasovali nový model Škoda Kodiaq jako jistý Evropský vůz roku a ejhle on není ani ve finálové skupině. On ten Peugeot 3008 ve finále je.

Na co jsem já hodně zvědavý je, že až se na jaře dostane na trh PEUGEOT NEW 5008 jak je objektivně porovnají. Je to v podstatě obdobný vůz jako ta Škodovka. Ano má jen náhon 4x2 stejně jako nová 3008 i 2008. Vadí to? Když ano, proč a komu? Jsou to vozy na silnice a ne do lesa. O ty silnice se v horách hoteliéři a vlekaři rádi postarají. Někoho s pluhem si najmou. Potřebují od nás vybrat ty naše peníze a když se tam běžným vozem (těch je a vždy bude na silnici většina) nikdo nedostane tak své podnikání můžou zabalit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...