JVT Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 minimaxa Zajímá mne proč pochybuješ o životnosti menší než 100.000 km. Ta otázka není útok na tvou osobu. Jen se třeba dozvím něco co neznám a pomůže mi to. Technicky vzato je velikost pístů a toho ostatního větší než u čtyřválce. Turbo je součástka podobná u jakéhokoli počtu válců a druhu paliva. Použitý systém dvou termostatů včetně dochlazování turba dalším vodním čerpadlem já chápu jako řešení prodlužující životnost. Na těch několika motorech, co jsem kdysi dělal generálku, bylo měřitelné jednostranné opotřebení. To tedy asi řeší posunutá osa klikového hřídele vůči válcům. Předpokládám, že to vývojáři motorů dobře spočítali. Tak kde je ta tvá nedůvěra? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Protože to psali na těch internetech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Nikoli, já nejsem pochybovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Jak jsem naznačil tak jsem si vypočítal výkonovou váhu modelů P 2008 1.2 110k 10,56 kg/k, P 3008 1.2 130k 10,19 kg/k, P 3008 1.6BlueHDi 120k 11,46 kg/k, P 3008 2.0BlueHDi 150k 10,00 kg/k, P 3008 2.0BlueHDi 180k 8,56 kg/k. Pro zajímavost P 308 GTi má výkonovou váhu 4,74 kg/k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svijam Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 V 12. 1. 2017 at 9:14, rak napsal: svijam: uvažujeme o koupi nové 3008 ALLURE 1.6 THP automat někdy v dubnu 2018. Budu rád, pokud sem budeš psát co nejvíce informací. Seděl jsem v ní a je to fakt špica. Jasně, jak bude doma dodám fotky a podělím se o zážitky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Proto je serviska jen do 150 000km Pe.Tr to asi platí jen pro Mercedes a Hyundai. Peugeot to má trochu jinak. Při běžném provozu je v plánu servisních prohlídek prostor na 18 razítek a to dělá při normálním užívání vozu 450.000 km Není to žádný útok na tvou osobu ani na značky které zde občas uvádíš. Zasílám to jen pro přesnou informaci příznivcům značky PEUGEOT. garančka.PDF plán údržby.PDF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Proto sem tam psal joke :-D Chces videt servisni knihy na mercedes na vic nez mio km? Neni problem :-D Odesláno z mého E6653 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 nechci a nepotřebuji Nevím jak u Mercedesu ale u Peugeotu potvrzovat knížku do jejího konce stejně klienti nedodrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Zdravím Charlie 1 a všechny ostatní. Dnešního dne mám za sebou jízdu s P 3008 jak s motorem 1,2 tak 2,0 HDI. Usednutí za volant se nedá vyjádřit slovy, ale zkráceně je to nezapomenutelný zážitek. V předchozích modelech např.P 2008 se dalo hovořit o zastínění tachometru s otáčkoměrem volantem. Nyní je to opravdu vychytané a celkový dojem z interiéru tohoto vozidla je pozitivní. Co se týká výkonu a zátahu motoru 1,2 bylo též bez výhrad a to mělo vozidlo najeto pouze 5 km. Jízda s tímto motorem může být opravdu zábavná. Má tady někdo zkušenost jak se snoubí tato motorizace s automatem např. v P 308? Dvoulitr HDI byl famozní a pokud bych jezdil soukromně více kilometrů, určitě bych přišetřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 21. leden 2017 Sdílet Odesláno 21. leden 2017 mares já mám osobní zkušenost s P 308 SW 1.2 130k EAT6. Testovali jsme jí když přišla na trh. Co na jízdu říct. Asi je jedno slovo "pohoda" žádný problém krásná jízda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 Děkuji za info z Teplic. Přesně tak bych si to představoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 @mares tady mas taky o motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 No já vám nevím - není nad osobní zkušenosti. Mám čerstvou z fungl novýho Prassata Variant 2.0 TDI AUT6 DSG nebo co v tom přesně je a slovo "pohoda" to sice vystihuje co do pocitu, ale je to tedy dost líný... To jen tak pro ilustraci, co pro někoho může být pohoda vs. zážitek z jízdy. Záleží na tom, co kdo hledá/chce a to třeba zkoušet, zkoušet, zkoušet... Taky se moc těším až si 3008 projedu a jsem zvědavej, co to se mnou udělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 u 3008 mi dost nesedí ty zadní pidiblinkry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 (upraveno) Ale ty přece od volantu nevidíš Nebo jo? Upraveno 22. leden 2017 uživatelem Veverka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 ale budu za volantem v křeči jestli borec zamnou si jich všiml, o to mi jde především , ne o vzhled. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 (upraveno) No jo, když nevšimne, nabančí to do tebe a to už o vzhled půjde - auta i jeho ksichtu Upraveno 22. leden 2017 uživatelem Veverka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 Pe.Tr, tu zajímavou pidirecenzi jsem již četl někdy na podzim. To auto se nemusí stydět za obsah 1,2 a ještě tříválec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 To určitě nee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 Všem zájemců o nový vůz. Opakuji co už jsem tady napsal "Najděte si někde předváděčku a osobně si sedněte za volant." Není nad osobní zkušenost. Jsme každý jiný.To znamená jiné priority a potřeby. Někdo benzín jiný naftu. Někdo hledá nízkou cenu a někdo nazdobený vůz s max výbavou a na cenu moc nehledí. Čemu bych se já vyhnul, jsou články od některých novinářů popisující vozy Peugeot. On jim ten Peugeot tolik neplatí. (za reklamu pro jejich časopisy atd.) Moc jsem se bavil, když pasovali nový model Škoda Kodiaq jako jistý Evropský vůz roku a ejhle on není ani ve finálové skupině. On ten Peugeot 3008 ve finále je. Na co jsem já hodně zvědavý je, že až se na jaře dostane na trh PEUGEOT NEW 5008 jak je objektivně porovnají. Je to v podstatě obdobný vůz jako ta Škodovka. Ano má jen náhon 4x2 stejně jako nová 3008 i 2008. Vadí to? Když ano, proč a komu? Jsou to vozy na silnice a ne do lesa. O ty silnice se v horách hoteliéři a vlekaři rádi postarají. Někoho s pluhem si najmou. Potřebují od nás vybrat ty naše peníze a když se tam běžným vozem (těch je a vždy bude na silnici většina) nikdo nedostane tak své podnikání můžou zabalit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.