Semir103 Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 (upraveno) Pánové a dámy abych se některé nedotkl:-) Omlouvám se předem za téma, které se tu možná řešilo ale ptám se před řešením diagnostikou a zítra je svátek a potřebujeme auto. Dnes při jízdě v koloně z ničeho nic bez předchozího upozornění se vypnul motor. Na tři pokysu o nastartování nic. Odtlačil jsem auto bokem. Další pokus a nic. Na několikátý naskočil a po dvou vteřinách opět sám vypnul. Bezradně jsem hledal nějaký problém v motoru. Hláška žádná- Pak zase nakočil dojel jsem domů, 3km, před domem opět sám vypnul za jízdy a zase naskočil. Veškeré přístroje opět naběhli jako při prvním nastartování. Pak běž na volnoběh před domem a za minutu opět sám zdechl. Na displeji pak hláška chyba ABS, ESP Po vypnutí klíčku a opětovném nastartování bez hlášky a zase běžel. Nikam jsem už raději nejel ---velice vás prosím co s tím? Díky všem Upraveno 27. říjen 2016 uživatelem Semir103 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Pokial to nenapojis tak ti nikto nepovie co to moze byt moze to byt vela veci cez snimac az po cerpadlo pokial mas diesel lebo nevidim ake mas auto v podpise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 27. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Omlouvám se je to 2,2hdi 94kW. Auto po několika pokusech chytlo a jelo bez problému až do dalšího samovolného zastavení...:-((( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redkid Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Muj tip je čerpadlo v nádrži nebo pojistka čerpadla špatný kontakt. Pokud nešlo nastartovat vrčelo čerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kavol Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Já bych se lehce přikláněl k odpovědi, kterou jsi dostal na konkurenčním fóru - že by to mohl být snímač otáček. Když si pohledáš tady u jiných modelů, tak zjistíš, že příznaky dost odpovídají. Akorát teda trošku mi na to neštymuje ten restart ostatní elektroniky, ale u těhle aut už se ničemu takovému nedivím ... Ovšem známe mé znalosti o autech, takže teď ten snímač můžeš vyloučit, neb vždycky tipuju blbě :-) Každopádně diagnostiku vozím v autě ... teda kabel, počítač přibaluju do batohu zároveň s pracovním, ne vždy ho tudíž mám s sebou, to už mi přijde jako drahá sranda, kdyby mi někdo auto vybral, to ještě budu muset pořešit nějakým modelem ze smeťáku, ale v případě nouze se dneska stroj s woknama najde na každým rohu, rozhodně snáz než otevřenej servis vybavenej na PSA - tudíž takovéto řešení doporučuju :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 28. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Tak se mi podařilo zlanařit diagnostiku. podotýkám že nebyla Lexia ale Delphi. chyby při prvním napojení:motor P1425-Katalyzátor 2, signál teploty za katalyzátorem - zkrat obvodu na plus-pol baterie nebo rozpojený obvod bez kódu-signál víčka palivové nádrže-přerušovaný Brzda ABS bez kodu-řídící jednotka motoru-funkce-přerušovaný Nástroje bez kodu- chladivo klimatizační jednotky-přijatá informace chybná-přerušovaný "tady byl asi probllém od léta kdy jsem nechal měnit medium"? Řídící jednotky airbagu 80 - Vozidlová síť VAN -napětí je příliš nízké-přerušovaný Multifunkční zařízení čidla tlaku - na to vliv nemá, nemám je tam teď namontovány Tlaky v soustavě OK, regenerace probíhá, čidla bez chyb a hlášek. Po nastartování se po chvilce zase motor vypnul na disleji hláška chyba imobilizeru. Imobilizer jednotka - bez chyb v diag. Uložil jsem si výčet, a vymazal všechny závady. Opět nastartoval, běžel tak dvě minuty a zdechul. Když jsem chtěl nastartovat tak se mi rozblikaly výstračný, chytlo a po chvilce zase zdechlo. Opět diag a chyba co se ukázala jen P1425. Nic odpojil jsem baterku a začal jít po hlavní elektrice. Rozpojil vše u pojistkovky v motoru vystříkal kontaktolem, rozpojil čidlo u čerpadla, u filtru, řídící jednotku auta, ABS, BSI co jsem se dostal a šlo a prostříkal kontaktolem opět dal zpátky. Nastartoval tedy po načtení klíčku a běželo asi tři -5min a zase zdechlo. Na displeji chyba imobilizeru. Ostatní v diag bez závat už ani P1425. Pokud o další nastartování, motor běžel pořád diagnostika bez závad. Baterie 13.2V při nastartovaném v diag 14,0-13.9V. Pls co vás napadá??????????????????? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redkid Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Imo čip prubnot druhej klič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Skus nastartovat z druhym klucom ked to bude robit stale vyber imo von ci nieje zle napojeny konektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 28. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Imo je zapojený kde? Díky moc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Imo tusim krouzek je zapojen do comu pod volantem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 29. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 (upraveno) Tak příspěvek do mého problému. Dobitá baterie. Dobíjela se půl dne. Diagnostika bez závad. Před napojením autobaterie ještě kontrola kostry u baterky, jak nová a vše OK raději jsem namáznul šroub. Pak jsem se dočetl u konkurenčního fora že chybu může způsobovat právě i imo krerý na konec hlásil chybu imobilizeru. Upraveno 1. listopad 2016 uživatelem Semir103 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 30. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2016 (upraveno) Tak jsem si říkal, že je to moc jednoduchý. Dnes dopo jsem zkusil auto opět nastartovat. Chytlo na první škrtnutí, ale po minutě opět black out Motor vypnul. Udělal jsem tedy tzv restart BSI dle zjištěných návodů a zkusil rovnou druhý klíč. Nastartoval a auto běželo po 5min opět vypnulo. Diagnostika zcela OK bez chyb a problémů. Upraveno 1. listopad 2016 uživatelem Semir103 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 30. říjen 2016 Sdílet Odesláno 30. říjen 2016 Stejný problém na P807 jsem jednou už řešil. Nakonec pomohla výměna BSM (jednotka s pojistkami a relátky v motorovém prostoru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Boček Odesláno 31. říjen 2016 Sdílet Odesláno 31. říjen 2016 (upraveno) Zdravim ja mam stim hle motorem jiny problem..na ceste po dalnici se mi rožnula kontrolka autodiagnostiky motoru..na displeji se napise Chyba emisniho systemu..motor začal kouřit...tak sem auto odstavil..přivolanej odtah mne za 1450 korun udelal diagnostiku a nebyl schopnej mi řict co to je..tvrdil že to muže byt filtr pevnych častic nebo turbo..pri nastartovani se ozyva klepani..nekde u motoru... Upraveno 31. říjen 2016 uživatelem Robert Boček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 31. říjen 2016 Sdílet Odesláno 31. říjen 2016 Pravdepodobne ti odišiel swirl je tu toho mraky skus pohladat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 31. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2016 Také bych zkusil nejdříve SWIRL, vpravo vedle hlavy motoru nad převodovkou ...Jinak jaký kouř jsi měl? Diag tedy něco ukázala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 31. říjen 2016 Sdílet Odesláno 31. říjen 2016 Kedze pise ze mu mechanik tipoval dpf alebo turbo tak mu vypisalo vysoky tlak turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Boček Odesláno 31. říjen 2016 Sdílet Odesláno 31. říjen 2016 kouř jde bily..dvakrat to samo vytocilo otačky naplno..a mechanik mi přišel že do toho koukal nevericne...každy neni odbornik..pry mu to napsalo..tlak turbo..a neco o filtru..ale pripadlo mi že auto vidi poprve když mnel najit kde napojit diagnostiku tak mi pomale odmontoval pul auta pod volantem..než sme prisli na to že je to v chladici prihradce pod radici pakou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
von_georg Odesláno 1. listopad 2016 Sdílet Odesláno 1. listopad 2016 V 29. 10. 2016 at 14:50, Semir103 napsal: Tak příspěvek do mého problému. Dobitá baterie. Dobíjela se půl dne. Diagnostika bez závad. Před napojením autobaterie ještě kontrola kostry u baterky, jak nová a vše OK raději jsem namáznul šroub. Pak jsem se dočetl u konkurenčního fora že chybu může způsobovat právě i imo krerý na konec hlásil chybu imobilizeru. Po překontrolování kabeláže od svazku motoru přes servopumpu jsem zjistil to samé jako kolegové u 807 prodřené dráty v husím krku bylo jich pět až na lanko. Očistil jsem a zaizoloval každý zvlášť a pak je stáhnul ještě páskou a zase vrazil do krku. Diagnostika bez závad, zkušební cesta 5km tam a zpět. Zatím OK. Raději jsem překontroloval všechny tyto husí krky v motoru ale tento svazek je jediný co vede do pojistkovky v motoru co má slabé drátky ostatní jsou silné a není vidět působení plastového husího krku. Tedy zatím jezdím v případě dalšího problému s touto závadou dám vědět zcela jistě. Jen díky tomuto zjištění, všem co máte tyto autobusy kolem roku 2002-2005 s najetými á 195tis km. Překontrolujte teento svazek dřív nebo později Vás to nemine. Jinak u druhé Lancie co mám na díly 2,0 HDi je to už pospojené přímo, byly prodřený úplně. Kdybych si to nepřečetl nezjistím. Díky za tato fóra. Díky markusonovi a straki007 jsem prohlédl stejný svazek jako na který přišli při chybě imobilizeru. Mohl by jsi pořídit a zde upnout foto toho svazku kabelů. co jsi je pak znova izoloval??? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 1. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2016 (upraveno) Tak pokračuji dál. Upraveno 1. listopad 2016 uživatelem Semir103 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.