Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Z ničeho nic se vypnul za jízdy motor 2,2hdi 94kW


Semir103

Recommended Posts

Pánové a dámy abych se některé nedotkl:-) Omlouvám se předem za téma, které se tu možná řešilo ale ptám se před řešením diagnostikou a zítra je svátek a potřebujeme auto. Dnes při jízdě v koloně z ničeho nic bez předchozího upozornění se vypnul motor. Na tři pokysu o nastartování nic. Odtlačil jsem auto bokem. Další pokus a nic. Na několikátý naskočil a po dvou vteřinách opět sám vypnul. Bezradně jsem hledal  nějaký problém v motoru. Hláška žádná- Pak zase nakočil dojel jsem domů, 3km, před domem opět sám vypnul za jízdy a zase naskočil. Veškeré přístroje opět naběhli jako při prvním nastartování. Pak běž na volnoběh před domem a za minutu opět sám zdechl. Na displeji pak hláška chyba ABS, ESP Po vypnutí klíčku a opětovném nastartování bez hlášky a zase běžel. Nikam jsem už raději nejel ---velice vás prosím co s tím? Díky všem

Upraveno uživatelem Semir103
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych se lehce přikláněl k odpovědi, kterou jsi dostal na konkurenčním fóru - že by to mohl být snímač otáček. Když si pohledáš tady u jiných modelů, tak zjistíš, že příznaky dost odpovídají. Akorát teda trošku mi na to neštymuje ten restart ostatní elektroniky, ale u těhle aut už se ničemu takovému nedivím ...

Ovšem známe mé znalosti o autech, takže teď ten snímač můžeš vyloučit, neb vždycky tipuju blbě :-)

Každopádně diagnostiku vozím v autě ... teda kabel, počítač přibaluju do batohu zároveň s pracovním, ne vždy ho tudíž mám s sebou, to už mi přijde jako drahá sranda, kdyby mi někdo auto vybral, to ještě budu muset pořešit nějakým modelem ze smeťáku, ale v případě nouze se dneska stroj s woknama najde na každým rohu, rozhodně snáz než otevřenej servis vybavenej na PSA - tudíž takovéto řešení doporučuju :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi podařilo zlanařit diagnostiku. podotýkám že nebyla Lexia ale Delphi. chyby při prvním napojení:motor 
P1425-Katalyzátor 2, signál teploty za katalyzátorem - zkrat obvodu na plus-pol baterie nebo rozpojený obvod
bez kódu-signál víčka palivové nádrže-přerušovaný
Brzda ABS
bez kodu-řídící jednotka motoru-funkce-přerušovaný
Nástroje
bez kodu- chladivo klimatizační jednotky-přijatá informace chybná-přerušovaný "tady byl asi probllém od léta kdy jsem nechal měnit medium"?
Řídící jednotky airbagu
80 - Vozidlová síť VAN -napětí je příliš nízké-přerušovaný
Multifunkční zařízení
čidla tlaku - na to vliv nemá, nemám je tam teď namontovány

Tlaky v soustavě OK, regenerace probíhá, čidla bez chyb a hlášek. Po nastartování se po chvilce zase motor vypnul na disleji hláška chyba imobilizeru. Imobilizer jednotka - bez chyb v diag.
Uložil jsem si výčet, a vymazal všechny závady.
Opět nastartoval, běžel tak dvě minuty a zdechul. Když jsem chtěl nastartovat tak se mi rozblikaly výstračný, chytlo a po chvilce zase zdechlo. Opět diag a chyba co se ukázala jen P1425. 
Nic odpojil jsem baterku a začal jít po hlavní elektrice. Rozpojil vše u pojistkovky v motoru vystříkal kontaktolem, rozpojil čidlo u čerpadla, u filtru, řídící jednotku auta, ABS, BSI co jsem se dostal a šlo a prostříkal kontaktolem opět dal zpátky. Nastartoval tedy po načtení klíčku a běželo asi tři -5min a zase zdechlo. Na displeji chyba imobilizeru. Ostatní v diag bez závat už ani P1425. 
Pokud o další nastartování, motor běžel pořád diagnostika bez závad. Baterie 13.2V při nastartovaném v diag 14,0-13.9V.
Pls co vás napadá??????????????????? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak příspěvek do mého problému. Dobitá baterie. Dobíjela se půl dne. Diagnostika bez závad. Před napojením autobaterie ještě kontrola kostry u baterky, jak nová a vše OK raději jsem namáznul šroub. Pak jsem se dočetl u konkurenčního fora že chybu může způsobovat právě i imo krerý na konec hlásil chybu imobilizeru. 

Upraveno uživatelem Semir103
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si říkal, že je to moc jednoduchý. Dnes dopo jsem zkusil auto opět nastartovat. Chytlo na první škrtnutí, ale po minutě opět black out Motor vypnul. Udělal jsem tedy tzv restart BSI dle zjištěných návodů a zkusil rovnou druhý klíč. Nastartoval a auto běželo po 5min opět vypnulo. Diagnostika zcela OK bez chyb a problémů. 

Upraveno uživatelem Semir103
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim ja mam stim hle motorem jiny problem..na ceste po dalnici se mi rožnula kontrolka autodiagnostiky motoru..na displeji se napise Chyba emisniho systemu..motor začal kouřit...tak sem auto odstavil..přivolanej odtah mne za 1450 korun  udelal diagnostiku a nebyl schopnej mi řict co to je..tvrdil že to muže byt filtr pevnych častic nebo turbo..pri nastartovani se ozyva klepani..nekde u motoru...

Upraveno uživatelem Robert Boček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kouř jde bily..dvakrat to samo vytocilo otačky naplno..a mechanik mi přišel že do toho koukal nevericne...každy neni odbornik..pry mu to napsalo..tlak turbo..a neco o filtru..ale pripadlo mi že auto vidi poprve  když mnel najit kde napojit diagnostiku tak mi pomale odmontoval pul auta pod volantem..než sme prisli na to že je to v chladici prihradce pod radici pakou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 10. 2016 at 14:50, Semir103 napsal:

Tak příspěvek do mého problému. Dobitá baterie. Dobíjela se půl dne. Diagnostika bez závad. Před napojením autobaterie ještě kontrola kostry u baterky, jak nová a vše OK raději jsem namáznul šroub. Pak jsem se dočetl u konkurenčního fora že chybu může způsobovat právě i imo krerý na konec hlásil chybu imobilizeru. Po překontrolování kabeláže od svazku motoru přes servopumpu jsem zjistil to samé jako kolegové u 807 prodřené dráty v husím krku bylo jich pět až na lanko. Očistil jsem a zaizoloval každý zvlášť a pak je stáhnul ještě páskou a zase vrazil do krku. Diagnostika bez závad, zkušební cesta 5km tam a zpět. Zatím OK. Raději jsem překontroloval všechny tyto husí krky v motoru ale tento svazek je jediný co vede do pojistkovky v motoru co má slabé drátky ostatní jsou silné a není vidět působení plastového husího krku. Tedy zatím jezdím v případě dalšího problému s touto závadou dám vědět zcela jistě.  Jen díky tomuto zjištění, všem co máte tyto autobusy kolem roku 2002-2005 s najetými á 195tis km. Překontrolujte teento svazek dřív nebo později Vás to nemine. Jinak u druhé Lancie co mám na díly 2,0 HDi je to už pospojené přímo, byly prodřený úplně. Kdybych si to nepřečetl nezjistím. Díky za tato fóra. Díky markusonovi a straki007 jsem prohlédl stejný svazek jako na který přišli při chybě imobilizeru.

Mohl by jsi pořídit a zde upnout foto toho svazku kabelů. co jsi je pak znova izoloval??? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...