miky930 Odesláno 23. říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 (upraveno) Dobrý den už jsi nevím rady mám problémy na své 106ce 1,4i stále se přehřívá vyčistil jsem chladící potrubí i s kapalinou, vyměnil jsem i těsnění a nechal přebrousit hlavu termostat také a stále se přehřívá vodní pumpa také funguje :/ co stím :/ Upraveno 23. říjen 2016 uživatelem miky930 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 co chladič? zkusil jsi ho vymontovat? pokud má v sobě úsady za hodně let, poznáš to podle váhy chladiče--je o dost těžší, než nový chladič, samozřejmě pak nechladí, jak by měl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miky930 Odesláno 23. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 Chladičem to není ten je čistý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 zkus přeměřit teplotu vody jiným teploměrem, ten v autě nemusí ukazovat přesně nebo pak zkus vytáhnout termostat a pojezdit, zda se to bude přehřívat i potom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miky930 Odesláno 23. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 Termostat je nový a skoušel jsem ho projistotu byl v pořádku a teploměr je taky v pořádku :/ začínám s bát že by to bud to mohl být chladič nebo být někde mikro trhlinka na válci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 23. říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 jak jsi poznal že se přehřívá, vaří voda ven a nebo se ti jen zdá že teplota na budíku je moc vysoko? To že na 1.4 budík ukazuje provozní teplotu až ve 3/4 stupnice je normální, je to způsobeno že čidlo pro budík není umístěno v kapalině jak je běžné u jiných aut ale je přímo v hlavě která je více rozpálená než chladící voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. říjen 2016 Sdílet Odesláno 24. říjen 2016 A proběhlo řádné odvzdušnění soustavy na VŠECH místech? Mimochodem to čidlo v hlavě (resp. ve skříni termostatu) je také v chladící kapalině.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miky930 Odesláno 24. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2016 Ano řádné odvzdušnění probělo bouhžel po jednom dnu ježdění se to znovu zavzdušnilo :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. říjen 2016 Sdílet Odesláno 24. říjen 2016 Hele neber to blbě, kolik odvdušňováků má ta tvoje hajtra .... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 25. říjen 2016 Sdílet Odesláno 25. říjen 2016 V 24. 10. 2016 at 7:08, Hafity napsal: A proběhlo řádné odvzdušnění soustavy na VŠECH místech? Mimochodem to čidlo v hlavě (resp. ve skříni termostatu) je také v chladící kapalině.... ale já mluvím o modrém čidle pro budík, to ve skříni termostatu není to je přímo zboku zhruba uprostřed hlavy. Ve skříni termostatu je zelené čidlo pro ECU případně hnědé čidlo pro bitron pokud v autě je. I když nedávno tu bylo nafoceno auto kde byli čidla pro bitron a budík přehozená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 25. říjen 2016 Sdílet Odesláno 25. říjen 2016 Si si neak moc istý že ten chladič je čistý. do vnútra tých trtubičiek predsa nemôžeš vidieť... A keď sa to znova zavzdušnilo tak by som povedal že hľadaj netesnosť. Odvzdušňovaky sú len dva ak sa nemýlim a vyššie je ten pre radiátor kúrenia tak tam by som odvzdušňoval ja... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 25. říjen 2016 Sdílet Odesláno 25. říjen 2016 ! Před ,nebo po přebroušení palice-dělala se tlaková zkouška? asi ne a je prasklá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miky930 Odesláno 26. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2016 pokud se nemílím odvzdušnováky jsou 3. 1-chladič, 2- víko termostatu, 3- Topení Tlaková skouška na hlavě neproběhla, osobně si taky myslím že by mohly být třeba jeden z válcu, nebo ta hlava no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. říjen 2016 Sdílet Odesláno 26. říjen 2016 (upraveno) zkus logicky odstraňovat poruchu podle toho, jak tu ostatní píšeme (radíme), tak nějak mám dojem, že chceš mermomocí ten motor rozebrat , jinak tím spisováním poruchu rozhodně neodstraníš , chce to začít řešit fyzicky... Upraveno 26. říjen 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 26. říjen 2016 Sdílet Odesláno 26. říjen 2016 (upraveno) shodit otlakovat dopisovat nemá cenu citroen pežot Holetín Voldán Petr Upraveno 26. říjen 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miky930 Odesláno 26. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2016 Tak tím pádem bych měl další otázečku kde na vysočině se tlakují hlavy a kolik to cca stojí? děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miky930 Odesláno 4. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2016 Tak jsem nechal natlakovat hlavu a ta je také v pořádku takže už mě nic nenapadá :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. listopad 2016 Sdílet Odesláno 4. listopad 2016 Špunt.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miky930 Odesláno 6. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2016 Jaký špunt? vždyt je vše průchodný ale napadlo mě nemůže to být třeba nerovný blok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 6. listopad 2016 Sdílet Odesláno 6. listopad 2016 (upraveno) Stačí blbe ucpaný kanálek Upraveno 6. listopad 2016 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.