573v0 Odesláno 21. říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. říjen 2016 Čaute, neviete niekto ako je riešené mazanie piestu na motoroch 1.4 KDX? Na KFX je v ojnici tryska, čo vedie až k ložisku a stade strieka olej na vložku (obr 1), no mám akurát rozobratý starší KDX, ktorý nič takéto nemá a nenašiel som ani nikde inde nejakú trysku, čo by plnila túto úlohu.. Je to viac-menej zo zaujímavosti, na motore mazanie funguje bez problémov, no rád by som vedel jak je to tu riešené.. Na fotkách je piest s ojnicou a tryskou z KFX, pohľad zospodu na KDX, pohľad zhora a piest s ojnicou bez trysky z KDX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 22. říjen 2016 Sdílet Odesláno 22. říjen 2016 Předpokládám, že stačí roztřik, který vzniká únikem oleje z ložisek na klikovce a je podporovaný i samotným otáčením klikového hřídele... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 22. říjen 2016 Sdílet Odesláno 22. říjen 2016 dobové informace říkaj ,že prapůvod 1.4ky je někdy z 83-84 roku ,a frantíci dělali úpravy dle nálady tabulkově je motor 1.4 55 kW s tvrdšíma pružinama variace na 1.4 gti s 59kW a nějakou malou úpravou asi softu nebo hlavy,našel jsem to na netu ,historie....tohle bude obdobné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 23. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 Hej, asi to tak bude tým rozstrekom, len sa divím že v ďalšej generácii potom vymýšľali s tými tryskami v ojniciach Jak sa hovorí, nej*b sa v tom čo funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 23. říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 toto nemá cenu prožívat,....listoval jsem jedním forem a tam se píše ,že 1.1 1.2 1.4 stejný blok...mě třeba je dodnes záhadou ,proč mám na chladiči plastový výstup dole vlevo, ve tvaru L- a je na tom nasazená naražená plast trubka asi .0.5 cm průměr a má délku 10 cm ,je naražená na trn jako blend zhruba v 1/3tinně chladiče ,aby to bylo zaslepené .....dodnes jsem toto nepochopil ,k čemu to je .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 23. říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 nemůže to být výpušťák a nebo je prostě chladič dělaný pro různé motorizace s rozdílným uspořádání hadic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 24. říjen 2016 Sdílet Odesláno 24. říjen 2016 Hej, asi to tak bude tým rozstrekom, len sa divím že v ďalšej generácii potom vymýšľali... Tak ono se pořád vylepšuje to, co třeba v extrémních podmínkách úplně nevyhovovalo nebo zase zhoršuje, aby se ušetřilo [emoji4] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.