Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jaký FAP filtr


VyvrHell

Recommended Posts

Zdravím všechny.

Mám druhým rokem P308SW 1,6HDi 80KW. Když jsem ho kupoval, tak měl nalítaných 140 000km. teď jsem se dostal přes 163 000km a ráno po nastartování mi to vyhodilo na palubce varování "risk of particle filter blocking". Zkoušel jsem regeneraci jak na cestě tak i pomocí diagnostiky u kamaráda, která skončila chybou, ale nic zatím nepomohlo. Jak dlouho můžu jezdit s touto hlaškou, abych něco nepodělal? Dále na diagnostice to vyhodilo chybu 5FF - BSI - vnitřní závada - není rozpoznán - trvale. Asi to s tím nesouvisí, ale hledal jsem něco na netu a někde na angl. foru to měl borec a prý měl zoxidovanou pojistku v pojistkové skříni, kterou vyměnil a bylo to. Dále, ceny filtrů jsou celkem v pohodě kolem 6 000 kč, ale jakou značku mám koupit? Má někdo zkušenosti? protože do repasu v original servise se mi jít nechce. Díky za pomoc, všem co to vydrželi přečíst.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu novemu FAPu, mam akorat jednu ne uplne dobrou zkusenost se znackou JMJ, ktera nastesti pro mne skoncila uspesne reklamaci a vracenim penez a stary filtr jsem nakonec nechal vyprat. Nechci tu polemizovat o tom, zda bylo nebo nebylo vhodnejsi koupit dalsi novy. Ja mel v te dobe penize vrazene v tom JMJcku a nechtel jsem kupovat dalsi, kdyz jsem nevedel, jak dopadne reklamace a mezitim jsem jej teda nechal vyprat wapkou a zatim jsem na nem ujel dalsich 40.000km a regenerace po vypravni zacaly co 550km a ted jsou asi co 450km.

Proste jsem jen chtel rict, ze kdybych to u auta resil jeste jednou, sel bych do noveho a ten bych koupil jiny nez JMJ. Koupil bych je na eshopu citroeny.eu, kde jsem jiz kupoval vice veci a maji tam FAP kde pisou, ze jadro je Walker. S eshopem mam dobrou zkusenost. Mym cilem jim neni delat reklamu. Jestli se to adminovi nelibi, ato to klidne smaze. Jen muj nazor teda :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Budu vděčný za jakýkoliv názor a zkušenost. Originál repas v autorizovaném servisu za 13 000 jak se domnívám a ještě tam mít propláchlý filtr se mi zdá poněkud moc. Teď se mi jedná o to, jestli to neoddělám,když s tím budu jezdit, nebo tak něco. Auto potřebuju každý den. Nezná někdo v okolí Valmezu servis,nebo odborníka na Peugeoty? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se vrátil z druhého servisu, kde jsme přes diagniostiku dělali regeneraci filtru. Motor se vytočil jak měl,vydržel těch pět minut a pak asi půl hodiny na volnoběh a konce jsem se nedočkali, tak jsme to ukončili. Prostě to neproběhlo. Mám otázku. Máte na autě s filtrem koncovku výfuku čistou, nebo od sazí? O víkendu to asi kuchnu a mrknu jak ten filtr vypadá. Je to složité a mám si dát na něco pozor?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem, jste se zapojili řešit můj problém. Za návod v SZ a za telefon se Strakim. Návod na demontáž je super, určitě se bude hodit v budoucmu, ale po telefonu se Strakim, dnes valím do servisu Peugeot, kam jsem volal v pátek a snad do čtvrtku budu mít nový FAP i s aditivem. Nakonec jsem ještě na oficiálních stránkách Peugeot zjistil, že to co mi to píše je zcela normální a informuje to o konci životnosti filtru. Takže díky všem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem byl v servisu Peugeot v Novém Jičíně a předběžná cena: FAP nový druhovýroba- 9500,- 1 litr eolys 1800,- a celkem si řekli předběžně výměnu i s diag 12 000,- Nevím kde kupují ten eolys, ale ta cena mě dostala, když vím že na netu jsou 3l za 2500,- a nový origo FAP za 7500,- No už to neřeším a nechám to machrům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 10. 2016 at 22:39, Veverka napsal:

Machrům, jo?! :D

jo machrům, protože při prodeji auta každý vypichuje ,, servisováno v autoriz. servisu'' :D,  ono to bude asi jako s Bohem :myslim, všichni jsou nevěřící, ale v nejhorším se i modlí...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Almanil napsal:

Tak držím palce, jestli můžeš, tak pak napiš zkušenosti se servisem v NJ.

Proč zrovna v NJ...? V češtině by Ti to nestačilo? :D

Upraveno uživatelem minimaxa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, ozzy56 napsal:

jo machrům, protože při prodeji každý vypichuje ,, servisováno v autoriz. servisu'' :D,  ono to bude asi jako s Bohem, myslím, všichni jsou nevěřící, ale v nejhorším se i modlí...

Mě šlo o to, že "autorizovaný servis" není automaticky = "machr" (viz ten vtip s vránou na větvi nad propastí), bohužel vlastní zkušenost :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, P607Olda napsal:

Bohužel jsem to zahlédl až teď.

V Zábřehu regenerace asi do 3000, vyzkoušel jsem, zavolej 583 411 572. Eolys jsem nezapočítal do ceny, asi 2000

Dík za tip, ale když jsem to dával na diagnostice s nucenou regenerací, tak to nedoběhlo ani do konce, že se stala chyba, tak prý je ten filtr kaput. Asi by byly ty peníze vyhozené.

 

Spíš mám otázku, kdyby zjistili, že filtr je provrtaný a vyřazený z činnosti, kolik by stálo přehrát SW v autě, aby ten filt byl zase zanesený v PC auta jako v původním stavu. A jak doma zjistit, jestli tam ten filtr je. Pokusil jsem se to rozebrat, ale po odkrytování jsem skončil a dál si netroufnul.

 

Možná jsou ty otázky zbytečné, když mi to po nastartování píše, že riskuji zaplnění filtru pevných částic...

 

Má někdo s tímto zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...