fango Odesláno 18. říjen 2016 Sdílet Odesláno 18. říjen 2016 Caute, neviem ci je to normalne pri HDI motoroch ale teraz ako sa trosku ochladilo tak pozorujem ze sa mi dlhsie zohrieva motor na prevadzkovu teplotu a ked sa dostane na 90 stupnov tak mi zvykne teplota klesnut pod 90 a aj nizsie pokial nieje motor v zatazi. Auto ma najazdených 30000km tak by mi bolo cudne ze by odisiel termostat.. Pri predoslom aute fiat mi rucicka drzala na 90 stupnoch ako prilepena ani sa nepohla. Mate niekto skusenost ci je to normalne na týchto motoroch? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 18. říjen 2016 Sdílet Odesláno 18. říjen 2016 nevím jestli je to normální, ale dělá mi to od nového auta. Kolísá to 90 -70 stupňů podle zátěže a podle venkovní teploty. Ptal jsem se na to a že normál, tak to neřeším a nic se neděje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 18. říjen 2016 Sdílet Odesláno 18. říjen 2016 fango: Máš 1,6 HDI? Kamarád měl jak 2,0 HDI tak i 1,6 HDI. 1,6 HDI má menší teplotu vlivem FAPu proto to dělá ještě častěji než na 2,0 HDI. Jinak je to jev standardní již od výroby=neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fango Odesláno 19. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2016 Ja mam 2,0 HDi 120kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 19. říjen 2016 Sdílet Odesláno 19. říjen 2016 V postate to je preto že teplotu to ukazuje vcelku presne narozdiel od iných áut a preto keď sa zmení teplota na tvojom aute tak ti to aj zobrazí budík (stále menej presne ako keď to pozeráš cez diag.) No a u ostatných áuto si rád keď to ukazuje že varíš... loque ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. říjen 2016 Sdílet Odesláno 19. říjen 2016 (upraveno) mne casto padala teplota pod 90 stupnov v chladnejsom podnebi koli tomu ye mi nefungovalo pridavne elektricke topenie ,cize spiraly nepomahali topeniu a vsetko teplo do interieru slo len z radiatora topenia to moc stahovalo prevadzkovu teplotu motora po oprave sa to o dost zlepsilo takze cez dia zisti ci ti nehlasi poruchu pridavneho topenia nase auta su sice generacne uplne inde ale ten pridavny ohrev mas tiez takze spojitost by tu mohla byt ale mal by si to zistit aj bez dia ,ono by to malo topit takmer hned na studeny start ,tak minutu dve na to ,hoci je motor uplne studeny , Upraveno 19. říjen 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fango Odesláno 20. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2016 Myslim ze elektricke kurenie mam dobre lebo mi to kuri hned ako nastartujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 20. říjen 2016 Sdílet Odesláno 20. říjen 2016 Elektrické topení v 5008? A to je co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek171076 Odesláno 20. říjen 2016 Sdílet Odesláno 20. říjen 2016 (upraveno) To je přídana elektrická spirála a v podstatě to hned topí. Neco jako elektricky primotop. Při konfiguraci v roce 2014 za to chtěli 9 litru. Upraveno 20. říjen 2016 uživatelem radek171076 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 20. říjen 2016 Sdílet Odesláno 20. říjen 2016 jj, taky ji nemam :-( Mam za to, ze ale zalezelo na verzi výbavy, ze nekde byla automaticky. Je pravda, ze posledni zimy se bez toho dali prezit. Zas tak pomalu to netopi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weri 605 Odesláno 21. říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. říjen 2016 Poslední tak tři tejdny a loňskou zimu - skoro každej den při 90' sjedu z dálnice a hned je omezení na 50 a dolů z kopce asi kilák.. Pod kopcem mám tak 80' někdy i 70'.. Záleží fak na teplotě venku..., a dělala mi to i 605.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 21. říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. říjen 2016 (upraveno) radek: Aha, tak to já si vybrat nemohl. Jen dodělat webasto. Dvoulitru chvíli trvá, než začne topit, ale přežít se to dá :-) Je fakt, že se snaží topit co nejdřív a teplota chladící kapaliny leze nahoru jen pomalu. Upraveno 21. říjen 2016 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek171076 Odesláno 21. říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. říjen 2016 To Webasto by bylo super. Naridis si čas s požadovanou teplotou a mas v autě teplo + ohratou vodu. Jenom ta cena za to ale pořad bych to chtěl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 26. červen 2017 Sdílet Odesláno 26. červen 2017 (upraveno) tak jsem čerstvě po výměně termostatu, cena i s prací 3800 Kč. Teplota se chovala jako v zimě, motor i v 30-ti stupňových vedrech stále podchlazený. Ručička kolísala mezi 90 a 70 stupni, na provozní teplotu se to ohřálo jen v zátěži na dálnici. S nový termostatem stále drží 90 a ani se nehne. Jsem zvědavý na zimu. Minulou jsem to mě už určitě vadný a proto se mi roztekly kabely k elektrickému ohřevu topení - následek podchlazeného motoru. Upraveno 27. červen 2017 uživatelem martinecondrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirous Odesláno 27. červen 2017 Sdílet Odesláno 27. červen 2017 AHOJ U mě se ručička teploměru ani nehne pořád je na 90 stupních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 po výměně termostatu viz výše je teplota stále ukázková. Už jsou chladná rána a teplota se celkem rychle zvedne na 90 a tam zůstává. Nehne se ani ve městě ani při dlouhém brzdění motorem z kopce. Takto to nechodilo ani u nového auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Asi mě to taky čeká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ukumbak Odesláno 15. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2018 A tohle se děje i mně už druhou zimu. Pokud motor jede na volnoběh, tak se ohřeje maximálně na 70 stupňů a to ještě po strašně dlouhé době.Termostat jsem vyměnil za 3000kč Už jsem uvažoval, zda to nemá druhý termostat. Nevíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 16. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2018 v zimě obzvlášť při volnoběhu je to myslím normální. U mě se to projevilo podchlazeným motorem i v létě. Teď v mrazu standart projedu celé Kladno a motor se neohřeje ani na 70, vyjede se z města a už je to ok, pak při popojíždění ve městě jde teplota zase dolů. S vadným termostatem jsem měl motor podchlazený i v létě, obzvlášť když zapnul ventilátor s klimatizací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.