Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

prevadzkova teplota


fango

Recommended Posts

Caute, neviem ci je to normalne pri HDI motoroch ale teraz ako sa trosku ochladilo tak pozorujem ze sa mi dlhsie zohrieva motor na prevadzkovu teplotu a ked sa dostane na 90 stupnov tak mi zvykne teplota klesnut pod 90 a aj nizsie pokial nieje motor v zatazi. Auto ma najazdených 30000km tak by mi bolo cudne ze by odisiel termostat..  Pri predoslom aute fiat mi rucicka drzala na 90 stupnoch ako prilepena ani sa nepohla.  Mate niekto skusenost ci je to normalne na týchto motoroch? Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne casto padala teplota pod 90 stupnov v chladnejsom podnebi koli tomu ye mi nefungovalo pridavne elektricke topenie  ,cize spiraly nepomahali topeniu a vsetko teplo do interieru slo len z radiatora topenia  to moc stahovalo prevadzkovu teplotu  motora po oprave sa to o dost zlepsilo takze cez dia zisti ci ti nehlasi poruchu pridavneho topenia

nase auta su sice generacne uplne inde ale ten pridavny ohrev mas tiez takze spojitost by tu mohla byt

ale mal by si to zistit aj bez dia ,ono by to malo topit takmer hned na studeny start  ,tak minutu dve na to ,hoci je motor uplne studeny ,

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední tak tři tejdny a loňskou zimu - skoro každej den při 90' sjedu z dálnice a hned je omezení na 50 a dolů z kopce asi kilák.. Pod kopcem mám tak 80' někdy i 70'.. :)  Záleží fak na teplotě venku...,  a dělala mi to i 605.. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

radek: Aha, tak to já si vybrat nemohl. Jen dodělat webasto. Dvoulitru chvíli trvá, než začne topit, ale přežít se to dá :-)

Je fakt, že se snaží topit co nejdřív a teplota chladící kapaliny leze nahoru jen pomalu.

Upraveno uživatelem Pacho69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

tak jsem čerstvě po výměně termostatu, cena i s prací 3800 Kč. Teplota se chovala jako v zimě, motor i v 30-ti stupňových vedrech stále podchlazený. Ručička kolísala mezi 90 a 70 stupni, na provozní teplotu se to ohřálo jen v zátěži na dálnici. S nový termostatem stále drží 90 a ani se nehne. Jsem zvědavý na zimu. Minulou jsem to mě už určitě vadný a proto se mi roztekly kabely k elektrickému ohřevu topení - následek podchlazeného motoru.

Upraveno uživatelem martinecondrej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
  • O 1 rok později...

v zimě obzvlášť při volnoběhu je to myslím normální. U mě se to projevilo podchlazeným motorem i v létě. Teď v mrazu standart projedu celé Kladno a motor se neohřeje ani na 70, vyjede se z města a už je to ok, pak při popojíždění ve městě jde teplota zase dolů. S vadným termostatem jsem měl motor podchlazený i v létě, obzvlášť když zapnul ventilátor s klimatizací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...