Guest Chozeluizskuner Odesláno 24. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2016 (upraveno) Přesně tak. Sháněl jsem dlouho ale cena byla vždy cca 1500 za jeden. Nakonec jsme sehnal opravdu za pusinku se zalomeným odvzdušňovákem, nepohyblivejma pístkama na plovoucích třmenech a zatuhlejma pístama (Což mi vlastně nevadilo, jelikož bych si i sebehezčí a funkčnější zrepasoval). Odvzdušňovák mi kamarád dostal ven, Vytlačil mi stlačeným vzduchem za pomoci povolováků a sikovek písty ven, Já rozebral zbytek, vše vybrousil, vyčistil, rozpohyboval, Vyměnil všechy ty těsnění na pístech a podobně a zase složil. Pouze jsme nechal Písty, jelikož jsou OK. Tim pádem bych se nebál žíct, že jsou ve stavu nových brzd. Nejhorší bylo dostat písty zpět, abych nežvejkl ty těsnící kroužky. Ale mám z toho radost. Zatím najeto asi 300km opatrnýho brždění, tak brzy začnu využívat jejich potenciál Asi bych to doporučil každýmu, kdo zvyšuje na autě výkon. A i těm, kdo chce zvýšit své bezpečí. Neni to jen o zvyšování výkonu. Vždy ty koně musíte umět ubrzdit Upraveno 24. prosinec 2016 uživatelem Chozeluizskuner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 24. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2016 super ! takhle bych to někdy chtěl taky udělat a zadek to samé Jen to nechci zavzdušnit Ale viděl jsem ted na YouTube zpusob kdy borec repasoval brzdy mimo auto a udelal to tak ze secvaknul brzdovou hadici "na krev" aby to neteklo, za tim secvaknutim to riznul a pak daval novy hadice ... Takze brzdy se nemely jak zavzdusnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2016 Buď v klidu, že se ti to tak velmi pravděpodobně povede zavzdušnit taky. To, že to při výměně hadice trochu teče dolů neznamená, že se proti nemůže vydat žádná bublina. Místo takovýchto spekulací je podstatně vhodnější mít k dispozici patřičné vybavení a znalost k pořádnému odvzdušnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 24. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2016 Presne tak..... ja pri repasy zadku taky zavzdusnil cely okruh..... dia a pul litra brzdovky to spravila..... Odesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Já hadičku přehodil rychlostí blesku a ještě secvaklou. Naštěstí po klasickym odvzdušnění OK.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 V 24. 12. 2016 at 17:23, oddie napsal: Buď v klidu, že se ti to tak velmi pravděpodobně povede zavzdušnit taky. To, že to při výměně hadice trochu teče dolů neznamená, že se proti nemůže vydat žádná bublina. Místo takovýchto spekulací je podstatně vhodnější mít k dispozici patřičné vybavení a znalost k pořádnému odvzdušnění. Pokud to secvaknu na krev patřičným nástrojem asi nic nepoteče dolů, ne ? Takže nahoru nepújde žádná bublina. A i kdyby minule jsem to už na závěrečné odvzdušnení vezl do servisu a nakonec v pohodě, drahý to nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Nejde o to, zda ji secvakneš, ale o to, že když tam pak dáš novou a připojíš brzdič, v kterém je taky vzduch, že to vždy pospojuješ s bublinama. A ty se prostě umějí vydat vzhůru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Na normal odvzdusneni nemusis do servisu..... Odesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 @oddie Aha už chápu - no takhle to bylo u mě přesně minule, se zadníma u 306. Nedošlo mi, že když brzdy rozeberu "na kousky" tj i vyndání a kontrola válečku že to potom musím prolejt brzdovkou než to namontuju zpět - a i tak se to jak píšeš může trochu zavzdušnit. No, člověk se pořád učí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.