Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna předních brzd


Jakub407max

Recommended Posts

Guest Chozeluizskuner

IMG_20160620_165055.jpg

Přesně tak. Sháněl jsem dlouho ale cena byla vždy cca 1500 za jeden. Nakonec jsme sehnal opravdu za pusinku se zalomeným odvzdušňovákem, nepohyblivejma pístkama na plovoucích třmenech a zatuhlejma pístama (Což mi vlastně nevadilo, jelikož bych si i sebehezčí a funkčnější zrepasoval). Odvzdušňovák mi kamarád dostal ven, Vytlačil mi stlačeným vzduchem za pomoci povolováků a sikovek písty ven, Já rozebral zbytek, vše vybrousil, vyčistil, rozpohyboval, Vyměnil všechy ty těsnění na pístech a podobně a zase složil. Pouze jsme nechal Písty, jelikož jsou OK. Tim pádem bych se nebál žíct, že jsou ve stavu nových brzd.

Nejhorší bylo dostat písty zpět, abych nežvejkl ty těsnící kroužky. Ale mám z toho radost. Zatím najeto asi 300km opatrnýho brždění, tak brzy začnu využívat jejich potenciál :)

Asi bych to doporučil každýmu, kdo zvyšuje na autě výkon. A i těm, kdo chce zvýšit své bezpečí. Neni to jen o zvyšování výkonu. Vždy ty koně musíte umět ubrzdit ;)

Upraveno uživatelem Chozeluizskuner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

super ! takhle bych to někdy chtěl taky udělat a zadek to samé :) Jen to nechci zavzdušnit :myslim Ale viděl jsem ted na YouTube zpusob kdy borec repasoval brzdy mimo auto a udelal to tak ze secvaknul brzdovou hadici "na krev" aby to neteklo, za tim secvaknutim to riznul a pak daval novy hadice ... Takze brzdy se nemely jak zavzdusnit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buď v klidu, že se ti to tak velmi pravděpodobně povede zavzdušnit taky. To, že to při výměně hadice trochu teče dolů neznamená, že se proti nemůže vydat žádná bublina. Místo takovýchto spekulací je podstatně vhodnější mít k dispozici patřičné vybavení a znalost k pořádnému odvzdušnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 12. 2016 at 17:23, oddie napsal:

Buď v klidu, že se ti to tak velmi pravděpodobně povede zavzdušnit taky. To, že to při výměně hadice trochu teče dolů neznamená, že se proti nemůže vydat žádná bublina. Místo takovýchto spekulací je podstatně vhodnější mít k dispozici patřičné vybavení a znalost k pořádnému odvzdušnění.

Pokud to secvaknu na krev patřičným nástrojem asi nic nepoteče dolů, ne ? Takže nahoru nepújde žádná bublina. A i kdyby minule jsem to už na závěrečné odvzdušnení vezl do servisu a nakonec v pohodě, drahý to nebylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@oddie  Aha už chápu - no takhle to bylo u mě přesně minule, se zadníma u 306. Nedošlo mi, že když brzdy rozeberu "na kousky" tj i vyndání a kontrola válečku že to potom musím prolejt brzdovkou než to namontuju zpět - a i tak se to jak píšeš může trochu zavzdušnit. No, člověk se pořád učí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...