JeanJaquesKubi Odesláno 16. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Jo já si taky myslím že to neni špatná volba, total bych dal taky 10w, fakže je to asi fuk. Co barva svíček po 10ti tisících km převážně na LPG? Nevyznám se v barvách svíček (chudá / bohatá směs, voda/olej) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 17. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 Tak zadní kosti hotový, snad bude přes zimu klid s opravama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 16. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2019 Tak jelikož mi došla trpělivost a selský rozum mi utvrdil myšlenku, že to dál nemá cenu, rozhod jsem se Pepeho poslat do světa nebo ze skály. Nakonec došlo k první z možností a "za děkuju" se ho ujal jeden známý, který mu dal šanci. Na autě bylo 70% věcí udělaných, ale stále ještě zbývalo vyvařit kastli a poladit případně vyměnit motor, který 11000km po výměně kroužků a udělání všeho co se týká hlavy motoru začal po výměně oleje a filtru zase namodrale kouřit. Jen dodám, že pokud někdo zvažuje u 20 let starého auta s nájezdem přes 200tis.km montáž nového LPG ať si to hodně rozmyslí. Já to udělal a po montáži veškeré úspory na palivu stejně padly na servis auta jako takovýho, částečně to teda byla moje vina (utopení motoru krátce po instalaci LPG a následná koupě zajíce v pytli = motoru z druhé ruky na kterym se stejně musela udělat generálka), ale i tak v případě 406 člověk pořád něco opravovat musí (hlavně díly podvozku, které u jinejch aut vydrží podstatně déle). I tak Pepe ale sloužil dobře, najel jsem s nim za 3 roky přes 50 tisíc km, třikrát mě odvezl v pořádku k moři a zpět a byla to pohodlná jízda. Na co jsem si nikdy nezvykl byly mizerně fungující brzdy (zvlášť v případě mého auta kde byly vzadu bubny) naučilo mě to jezdit po okrskách a ve městě hroznýho klobouka a nechávat si velký rozestupy a brzdit už podstatně dřív před odbočkama křižovatkama atd. Jo a ještě mě pily krev vnější kliky, ve kterých se drží voda a sníh a několikrát jsem se celkem bolestivě napích na horní roh zadních dveří (nejvyšší zaoblená část dveří zaoblená do střechy) Dokud se auto nesypalo, jezdilo se s nim ale jinak fajn ve stylu "lážo-plážo" V inzerci nabízim zbytek dílů co jsem měl do foroty kdyby nááhodou, nechci na tom zbohatnout, jen je mi to líto vyházet ale docela to zavazí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 5. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2020 Auto opět na prodej, buď na opravu, nebo na díly (rok starý LPG - najeto asi 20tis.km, brzdy, horní uložení atd vše najeto cca 5tis.km, pěkná kapota atd) auto je na prodej pouze jako celek, více informací v inzerci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 6. březen 2020 Sdílet Odesláno 6. březen 2020 Proč je zase na prodej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 6. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2020 Kolega to jen zkouší protože auto jako celek je opravdu lepší než průměrný + je tam ten plyn, takže pohodlný spořík. Jen nemůže sehnat motor ve stavu, který by stál za to ho do auta dát, všude samí paleťáci a to už znovu riskovat nechce. Třeba se najde někdo, kdo si přehodí plyn a zánovní díly na svoje funkční auto včetně čísel nebo někdo, kdo má motor a vymění si ho. Já to vzdal už dávno a kolega má teď jiný starosti. Při nejhoršim vyřízne kat a pošle ho do křemíkovýho nebe, ale je to podle nás obou docela škoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.